عمده فروشی مغز پسته ممتاز کرمان
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

عمده فروشی مغز پسته ممتاز کرمان

مغز پسته کرمان از ممتاز ترین و ناب ترین مغز پسته های ایران است. این عنوان و لقب را هم می توان در سطح جهانی ادعا کرد و گفت پسته کرمان از قدیم الایام، ممتازترین پسته جهان بوده و هست و خواهد ماند.طبیعتا این میزان از مقبولیت طلب می کند که پسته این شهر در حجم عمده داد و ستد شود و عمده فروشی آن رایج گردد. چرا که شیوه تجارت در مورد کالای پر طرفدار هم همین است.

توجه به عمده فروشی پسته و خرید با تناژ بالا، در بین تاجران دلایل متعددی دارد، اول حجم تقاضا. دوم تاثیر ان در قیمت. سوم کاهش هزینه های ارسال محصول چرا که حمل نقل در بین‌کشورها، مانند نقل و انتقال در داخل کشور نبوده و هزینه های گمرکی بالایی دارد. تبعیت از قوانین گمرکی، صدور بارنامه، ارسال، ترخیص، رعایت و تامین تعرفه های واردات و صادرات و.. بسیار دست و پا گیر است مخصوصا که هر کشوری قواعد مخصوصی برای واردات دارد. مورد دیگر اینکه حفظ بازار جهانی چندان اسان نیست و نباید شگردها و رقابت رقیبان را نادیده انگاشت.

 پسته چاق خام می کند؟

 پسته چاق خام می کند؟

حتما بسیار شنیده اید که اجیل ها علیرغم داشتن خواص بسیار، نباید به صورت نامحدود مصرف شود و لازم است در مصرف آن اندازه رعایت گردد.  با این توضیح حتما در مورد پسته هم این سوال ایجاد می شود که ایا مصرف پسته هم محدودیت دارد؟ این محدودیت چقدر است؟ آیا این محدودیت به دلیل جلوگیری از چاق کنندگی است؟ اصلا پسته چقدر می تواند در چاقی اثرگذار باشد؟ ایا شور و یا خام بودن پسته این روند را تحت تاثیر قرار می دهد؟! پیشنهاد می کنیم برای پاسخ به این سوالات مطالب ما را دنبال فرمایید.

تعداد مصرفی که برای پسته توصیه می شود حدود ۲۵ عدد در طول روز است. البته برخی حداقل را ده عدد عنوان کرده اند ادعا کرده اند مصرف این ده عدد می تواند کم خونی مصرف کننده را بدون عوارض جانبی، از بین ببرد‌.از ان جایی که پسته نسبت به دیگر اقلام اجیل، کمترین کالری را دارد، به راحتی می توان این نگرانی چاق شدن را در مصرف کننده ی ان، از بین برد.

جالب است بدانید پسته به دلیل دارا بودن فیبر بالا، می تواند احساس سیری در فرد ایجاد کند و این مزیت  به نوعی می تواند چاق کننده بودن پسته را منتفی سازد مگر اینکه مغز پسته کرمان بیشتر از میزان توصیه شده مصرف شود یا اینکه همراه با دیگر اجیل ها نباشد و یا با نمک بیشتری فراورده شده باشد. اگر بخواهیم با دقت بیشتری به این مصرف پسته نگاه کنیم، باید بگوییم که پسته خام قابلیت لاغر کنندگی هم داشته باشد.

پسته اجیلی است که حاوی ویتامین ها و مواد مغذی فراوان است و به تنهایی می تواند بسیاری از نیازهای بدن را به راحتی تامین کنند. از طرفی خاصیت ایجاد سیری، بدون اسیب به بدن و ایجاد فقر ویتامین، خودبخود فرد را از مصرف مواد دیگر بی نیاز خواهد کرد و همه ی اینها یعنی پسته خام نوعی اجیل لاغر کننده است نه چاق کننده. پس مغز پسته خام و تازه را بدون دغدغه چاقی و با خیالی اسوده  مصرف و میل کنید اما به اندازه، یعنی فقط ۲۰ الی ۲۵ عدد در روز.

خرید مغز پسته ۵۰۰ گرمی

خرید مغز پسته ۵۰۰ گرمی

پسته کرمان در اوزان متعدد به فروش می رسد. یکی از این اوزان ارائه شده، مغز پسته ۵۰۰ گرمی ست که خریداران بسیار دارد و  به طور چشمگیری خرید و فروش ان در بازار مصرف داخلی و خارجی دنبال می گردد. این بسته بندی ها بسیار شیک و زیبا بوده و دسترسی افراد را به مغز پسته کرمان ایان می سازد. مخصوصا که قیمت مقدار ۵۰۰ گرمی پسته برای همگان قابل پرداخت بوده و محدودیت مصرف را کاهش می دهد.

مغز پسته ۵۰۰ گرمی کرمان هم مورد توجه خریداران خرد و هم خریداران عمده می باشد. خریداران خرد ان را برای مصرف روزانه در خانه و یا سفر و تفریح انتخاب می کنند و خریداران عمده با شناسایی این بازار مصرف، ان را به دست فروشندگان می رسانند.شرکت تجاری کوشادانه مغز پسته کرمان را در سطح عمده و به صورت نامحدود به فروش می رساند. ب ای دریافت اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های درج شده در انتهای مقاله، تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته کرمان را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید