فروشنده دستگاه پسته شکنی رومیزی ایرانی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده دستگاه پسته شکنی رومیزی ایرانی

فروشنده دستگاه پسته شکنی ایرانی انواع مختلف این دستگاه را در معرض دید و در دسترس خریداران خود قرار می دهد. در میان‌ دستگاه های عرضه شده، پسته شکن رومیزی یکی از این نمونه هاست. این ‌دستگاه اندازه بسیار کوچک تری نسبت به دیگر انواع دستگاه های بنه شکن دارد و علاوه بر شیوه کارکرد اسان، قابل حمل و نقل است.

قیمت ان نیز بسیار پایین تر از دیگر انواع می باشد. این دستگاه برای مغز کردن انواع پسته دهان بسته و بنه کوهی کاربرد دارد و اکثرا افراد محلی که در مناطق بنه خیز زندگی می کنند، خریدار ان هستند‌.

فروشنده دستگاه پسته شکنی ایرانی، با تبلیغ این دستگاه در این مناطق، زمینه دسترسی و خرید را برای ایشان فراهم می سازد. همچنین فروش از طریق سایت نیز فراهم شده تا افرادی که در مناطقی دورتر از فروشگاه دستگاه پسته شکنی ایرانی ، زندگی می کند در خرید این دستگاه،  دچار محدودیت و مشکل نشوند. لازم است فروشنده ی دستگاه های پسته شکن به طور کامل با نحوه کارکرد دستگاه ها اشنا باشد تا بتواند با ارائه ی اطلاعاتی در مورد نوع عملکرد دستگاه، به خریدار در خرید اگاهانه کمک کند.

خریدار نیز باید توجه کند که نیاز خود را به خوبی بشناسد و هدف خود را از خرید دستگاه بنه شکن، بداند. در این حالت او می تواند بر پایه اطلاعات ارائه سده از سوی فروشنده، دستگاه متناسب با نیاز خود را خریداری نماید.

فروشنده دستگاه پسته شکنی رومیزی ایرانی

 روش استفاده از دستگاه پسته شکن خانگی

 روش استفاده از دستگاه پسته شکن خانگی

دستگاه پسته شکن خانگی به دلیل ویژگی هایش ، طرفداران مخصوص به خود را دارد. معمولا این گروه کسانی هستند که خود تولید کننده پسته هستند  اما تولیدات ان ها در حجم بسیار عمده نیست. یا اینکه دسترسی به حجم خاصی از پسته دارند که انتقال ان به کارخانه های بزرگ‌فراوری پسته، چندان به صرفه نمی باشد. یا اینکه کار افرینانی هستند ‌که می خواهند با ایجاد اشتغال های کوچک، به کسب در امد بپردازند.

کار با دستگاه پسته شکن خانگی بسیار اسان است. معمولا این دستگاه با برق کار می کند و یک دهانه برای ورود پسته های دهان بسته در ان تعبیه شده است که به راحتی می توان از ان قسمت پسته ها را در دستگاه ریخت. لازم به ذکر است که  قبل از ریختن پسته ها در دستگاه پسته شکن رومیزی،  می بایست ان ها را از هر نوع خار و خاشاک پاک‌ نمود و شستشو داده و پس از خشک شدن کامل در نور افتاب برای مرحله بعدی اقدام‌ نمود.

پسته های خشک‌ شده پس از قرار گرفتن در دستگاه، طی فرایند طراحی شده، پوست شان شکسته شده و مغز می شوند. این دستگاه ها مخزنی دارند که پوست های استخوانی پسته در ان قرار می گیرد و مغز پسته از دهانه خروجی دستگاه خارج می شود. استفاده کننده از این دستگاه باید مغز های پسته را به خوبی بررسی کند تا مطمئن شود که هیچ پوسته استخوانی و یا اضافات دیگر در میان ان وجود نداشته باشد تا با خیال راحت به بسته بندی مغز پسته بپردازد یا انکه مغز پسته ها را برای پودر کردن، خلال کردن و یا لپه کردن اماده سازد.

همچنین لازم به ذکر است که این دستگاه ها به دلیل جثه کوچکی که دارند نهایتا می توانند حجم بسیار اندکی از پسته را مغز کنند. و اینکه مخزن پوست پسته ان‌ بسیار زود پر می شود و حتما باید ان را با فاصله اندک خالی کنند. روشن کردن و خاموش کردن دستگاه پسته شکن رومیزی با یک‌ دکمه انجام می شود و کار کردن با ان بسیار اسان است. سبک‌ وزن بودن و حمل و نقل اسان‌ و کم جا گیر بودن هم از دیگر ویژگی های این دستگاه پسته شکن می باشد.

 تفاوت قیمت پسته شکن ایرانی با خارجی

 تفاوت قیمت پسته شکن ایرانی با خارجی

تفاوت قیمت پسته شکنی ایرانی و خارجی کاملا منطقی و قابل پذیرش است و  هیچ عقل سلیمی نمی تواند این تفاوت را انکار کند. دستگاه پسته شکنی ایرانی به دلیل ارزان بودن هزینه های مراحل تولید، نداشتن هزینه گمرگی و حمل و نقل بین المللی، عدم تاثیر قیمت ارز و نوسانات ان، قیمت بسیار پایین تری نسبت به دستگاه پسته شکن خارجی و نمونه ی مشابه وارداتی دارد.

برای اینکه بتوانید این تفاوت را بهتر درک‌ کنید پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت کوشادانه و صحبت با مشاوران واحد فروش این سایت، ‌‌قیمت دستگاه های پسته شکنی ایرانی  تولید داخلی و نمونه های خارجی ان را سوال نمایید و سپس به مقایسه هر کدام‌ بپردازید.

مجموعه کوشادانه یکی از فروشندگان معتبر دستگاه های پسته شکنی ایرانی  می باشد و اطلاعات جامع و کاملی در این حوزه می تواند برای شما خریداران فراهم سازد. برای داشتن بهترین ها، با ما همراه باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید دستگاه پسته شکنی ایرانی را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید