فروشنده مغز بنه شیراز
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنه

فروشنده مغز بنه شیراز

شرکت کوشا  دانه که در بازار فروش پسته، بسیار  فعال است این توانایی را دارد که مغز بنه شیراز را با کیفیت عالی در سر تا سر کشور توزیع کند و علاوه بر این قسمت عمده ی آن را به کشور های اروپایی صادر کند. خوب است بدانید که مغز بنه شیراز به دلیل این که کاملاً ارگانیک و طبیعی پرورش داده می شود بسیار با کیفیت و مرغوب است که باعث می شود در بازار داخلی و خارجی فروش بالایی داشته باشد.

البته مسئله ی بازاریابی خوب و موفق نیز در وصول به این دست آورد مؤثر بوده است که از طریق برنامه ریزی دقیق و حساب شده ی کارشناسان این شرکت انجام شده است.

فروشنده مغز بنه شیراز

پسته بنه در کدام مناطق رشد می کند؟

پسته بنه در کدام مناطق رشد می کند؟

پسته بنه یک نوع پسته کوهی است که انواع مختلف و نام های متفاوتی  دارد که می شود برای مثال به نام هایی مانند سقز و پسته وحشی و قزوان و… اشاره کرد. این نوع پسته در بخش های کوهستانی ایران مانند اصفهان و خرم آباد پرورش می یابد و ارتفاع درخت آن بین ۲ تا ۷متر است و میوه ی آن یک دانه ی روغنی، سفت و گرد است که رنگ آن یک نارنجی بسیار خوش رنگ است که به دو صورت ریز و درشت وجود دارد. ولی در کل اندازه ی آن نسبت به سایر پسته ها ریز تر می باشد و طعم آن نیز بسیار خوشمزه است و زمانی که نارس است به صورت خام و بدون نیاز به شکستن پوسته قابل خوردن است و علاوه بر این، پسته بنه دارای خواص درمانی بسیاری است که ما لازم می دانیم جهت آشنایی بیشتر شما بدان اشاره کنیم:

  1. ضد سرطان

از آن جایی برگ مغز بنه شیراز دارای آنتی اکسیدان قوی است خاصیت ضد سرطانی دارد و به منظور درمان برخی سرطان ها  می شود از آن استفاده کرد.

  1. ضماد زخم ها

یکی از مهم ترین خاصیت مغز بنه شیراز یا کوهی این است که می توان از آن به عنوان یک درمان مؤثر برای التیام زخم ها استفاده کرد.

  1. درمان طاسی

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده ی روغنی که از مغز بنه شیراز تهیه می شود این است که می توان از حالت سوخته ی آن یک ترکیبی تهیه کرد که برای درمان طاسی و گری بسیار مؤثر می باشد.

  1. نرم کننده پوست

دیگر استفاده ای که می شود از این مغز بنه شیراز کرد این است که روغن آن را با روغن زیتون ترکیب کرد و به عنوان یک نرم کننده ی طبیعی برای رفع خشکی پوست می توان از آن استفاده کرد.

خرید مستقیم مغز بنه از تولیدکننده

خرید مستقیم مغز بنه از تولیدکننده

خرید مستقیم یکی از مطمئن ترین و به عبارتی درست ترین روش برای خرید تمام انواع پسته می باشد و طبیعتاً این موضوع در مورد خرید مغز بنه شیراز نیز صدق می کند چرا که مشتری از این طریق می تواند یک محصول مرغوب را با روشی مطمئن خریداری کند و حتی این امکان برای او فراهم می شود که در صورتی که بخواهد نوع و وزن بسته بندی را طبق میل خود سفارش دهد.

نکته ی دیگری که وجود دارد این است که این روش باعث می شود  باغداران یا تولید کننده های  پسته محصول خود را با قیمتی واقعی تر به فروش برسانند و همین باعث حذف دلالان و سود آوری بیشتر می شود.

پس بهتر است جهت حمایت از تولید کنندگان کشور خود این روش را برای خرید انتخاب کنیم و سعی کنیم سود حاصل از این تجارت پر سود و دیرنیه ی کشور مان روانه ی جیب کسانی شود که واقعاً برای این کار تلاش کردند نه کسانی که فقط برای سود خود تلاش می کنند و برای مشتری و تولید کنندگان ارزش قائل نیستند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید