فروشنده مغز گیر پسته
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده مغز گیر پسته

مغز گیر پسته یکی از پرکاربردترین دستگاه ها و ابزار الاتی است که در فراوری پسته مورد نیاز است. برای خرید دستگاه مغز گیر پسته روش های متعددی وجود دارد. برای سرعت بخشیدن به روند خرید، توصیه می کنیم به سایت کوشادانه مراجعه نمایید. یعنی همین سایتی که این مقاله را در آن‌ مطالعه می کنید.

این‌ سایت فروشنده انواع دستگاه های اتوماتیک، نیمه اتوماتیک و دستی فراوری کننده پسته می باشد. دستگاه مغز گیر پسته هم یکی از این دستگاه ها می باشد که شما به راحتی می توانید به ان دسترسی داشته باشید. برای خرید از طریق سایت، وارد پنل فروش شده و در ان جا تصاویر تمامی دستگاه ها و محصولات را مشاهده نمایید.

در کنار  هر تصویر مشخصات کلی دستگاه  و کارایی و قیمت ان نیز درج شده است. پس از مطالعه اولیه، امکان انتخاب برای شما میسر خواهد بود‌ در صورت وجود هر گونه  سوال و یا نیاز به راهنمایی بیشتر، می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

این‌کارشناسان دستگاه ها را به خوبی می شناسند و با دقت تمام به سوالات شما در مورد کارآیی  و قیمت و.. پاسخ خواهند دارد و به شما کمک‌ خواهند کرد که انتخاب مناسبی داشته باشید.

فروشنده مغز گیر پسته

ویژگی های دستگاه مغز گیر پسته

ویژگی های دستگاه مغز گیر پسته

قبل از اینکه به ویژگی های دستگاه مغز گیر پسته بپردازیم، لازم‌ است توضیحاتی را در مورد چرایی استفاده از این دستگاه ارائه دهیم. پسته های برداشت شده معمولا خندان هستند اما برخی پسته ها هم وجود دارند ‌که به دلایلی، دهان بسته می مانند.

پسته های خندان یا به صورت خشک شده و با پوست به فروش می رسند یا به صورت دستی و با بکارگیری نیروی انسانی مغز شده و با کمترین زیان و بالاترین قیمت به فروش می رسند.

اما تکلیف پسته های دهان بسته چیست؟

این‌گروه از پسته ها یا به کمک روش اب خندان، به شکل خندان در می ایند و خشک‌ شده و به فروش می رسند یا اینکه با دستگاه مغز گیر به تولید انبوه مغز پسته می رسند. البته در انتخاب اینکه کدام روش بکار گرفته شود، اصول و قواعدی وجود دارد. مثلا پسته های دهان‌ بسته ای که بالاتر از ۵۰ درصد مغز دارند، با روش اب خندان می توان نتیجه مثبتی حاصل کرد اما برای جلوگیری از ضرر و زیان باغدار و یا تولید کننده طبیعتا بهتر است پسته های با درصد مغز پایین تر از ۵۰ درصد روانه دستگاه مغز گیر شوند.

اکنون با این توضیح حتما توانسته اسد ویژگی ها و دلایل کاربرد دستگاه مغز گیر پسته را برای خود ترسیم نمایید.

این دستگاه همانند یک‌ آسیاب عمل می کند. یعنی پسته های دهان بسته از یک قسمت که شبیه به قیف می باشد، وارد دستگاه می شوند و بین دو فک‌ آسیاب قرار می گیرند. این فک ها در حال چرخش هستند و سبب سایش پوست سخت و استخوانی پسته می شوند. پس از شکسته شدن پوسته، مغزها از کانال خروجی دستگاه به بیرون رانده می شود و در جعبه های مخصوص قرار می گیرد.

البته مغز پسته قبل از خروج از دستگاه، غربال شده و پوسته های ریزی که ممکن است به همراه داشته باشد، از ان جدا می شود تا کاملا خالص و بدون ضایعات و آماده بسته بندی باشد.

قیمت دستگاه مغز گیر پسته

قیمت دستگاه مغز گیر پسته

برای اطلاع از قیمت مغز گیر پسته همانطور که در بخش ابتدایی بیان شد، مراجعه به سایت کوشادانه و یا تماس با کارشناسان واحد فروش، بهترین کمک‌را برای شما خواهد داشت. کوشادانه به دلیل ارتباط مستقیم‌ با شرکت صنعتی تولید کننده این دستگاه ها، و حذف کردن دلالان و واسطه گرها، توانسته این دستگاه پرکاربرد را با مناسب ترین قیمت به خریداران عرضه  نماید.

اگر شما کارخانه دار هستید و یا برای توسعه کارگاه خود نیاز به تعداد بیشتری از این دستگاه دارید، می توان با عنوان خرید عمده، قیمت تمام شده را بیش از پیش کاهش  داد و این کاملا به سود هر دو طرف خریدار و فروشنده خواهد بود. همچنین قیمت این دستگاه با توجه به نوع کارایی و تناژی از پسته که می تواند مغز  کند نیز بستگی دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در پایان مقاله تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید