اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده پسته کوهی ارگانیک در تهران

فروشنده پسته کوهی ارگانیک در تهران این محصول را در نمونه های مختلفی به مشتریان معرفی می کند. به عبارت دیگر پسته کوهی دارای مصارف مختلفی است که فروشنده ها آن را در نمونه های مختلف عرضه می نمایند. پسته کوهی برای مصرف غذا، پسته کوهی برای مغز گیری، پسته کوهی روغن گیری شامل این موارد می شود.

فروشنده پسته کوهی ارگانیک در تهران

خواص درمانی پسته کوهی ارگانیک

خواص درمانی پسته کوهی ارگانیک پسته کوهی ارگانیک دارای مصارف زیادی است زیرا طبق نظر متخصصین طب سنتی فواید زیادی برای این محصول  اعلام شده است. از مهمترین خواص درمانی پسته کوهی اصل و  ارگانیک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پسته کوهی برای تقویت نیروی جنسی  مفید است.
  • پسته کوهی قاعده آور می باشد.
  • برای درمان اسهال های ساده از پسته کوهی استفاده می شود.
  • پسته کوهی ارگانیک جهت رفع کم خونی مفید است.
  • برای پاک کردن کبد و رفع سردرد از پسته کوهی استفاده می شود.
  • خوردن پسته کوهی برای تقویت اعصاب بسیار توصیه شده است.
  • مصرف پسته کوهی جهت دفع سنگ های ریز کلیه بسیار مفید می باشد..

علاوه بر این موارد پسته کوهی اصل و ارگانیک می تواند در زیبایی پوست و مو تاثیرات بسزایی داشته باشد. در راستای این خواص امروزه از روغن پوست بنه کوهی برای تولید انواع کرم های مرطوب کننده و شامپو های مفید برای موی سر استفاده می شود.

فروش فوق العاده پسته کوهی در تهران

فروش فوق العاده پسته کوهی در تهران فروش پسته کوهی تهران در بسته بندی های مختلف انجام می پذیرد. پسته کوهی بیشتر به صورت کیلویی در بازار عرضه می گردد و در برخی موارد تولیدکنندگان محصولات مختلف این محصول را به صورت فله ای خریداری می‌کنند.

همانطور که در مبحث قبلی اشاره کردیم پسته کوهی ارگانیک دارای خواص درمانی فوق ‌العاده است و استفاده از آن برای درمان برخی از بیماری ها از نظر طب سنتی توصیه شده است.

پسته کوهی به صورت ارگانیک در ایران در مناطق مختلفی برداشت می ‌شود. مهمترین مراکز تولید کننده پسته کوهی در ایران کردستان و مناطق جنوب کشور هستند که در آنها درخت پسته کوهی به صورت خودرو در ارتفاعات می روید.

پسته کوهی در این مناطق معمولاً در فصل زمستان می روید و دارای خاصیت گرم کنندگی بالایی است. بیشتر مردم این مناطق، پسته کوهی را با غذا های محلی مصرف می کنند.

انواع پسته کوهی در ایران دارای خاصیت های زیادی هستند که بیشتر به صورت بنه، مغز پسته و پودر مغز پسته در بازار های داخلی و خارجی به مشتریان معرفی می ‌شوند. ناگفته نماند که محصولات پسته کوهی در صنعت تولید محصولات غذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی بیشترین کاربرد را دارد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید