فروشنده پسته کوهی افغانستان
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپستهپسته وحشی

فروشنده پسته کوهی افغانستان

پسته کوهی افغانستان گونه ای دیگر از بنه های روییده شده و برداشت شده می باشد که در مناطق کوهستانی و نیمه خشک این کشور می روید. البته نمونه ای از همین پسته افغانستان در استان های جنوبی کشور عزیزمان ایران، نیز رشد می کند که بسیار مورد استقبال خریداران بوده است.

ناگفته نماند که پسته کوهی افغانستان که به بنه کابلی یا کسور معروف است، علاوه بر ایران و افغانستان در کشورهای پاکستان و حتی در قسمت های جنوبی استرالیا نیز رشد می کند. این گونه از بنه یا پسته وحشی  یا از مناطق بنه خیز ایران یا همان افغانستان تهیه شده و توسط فروشندگان فعال در این حوزه به تمام نقاط ایران عرضه می گردد تا همگان با طعم و مزه خاص و ناب این مروارید سبز بهره ببرند.

فروشنده پسته کوهی کابلی تلاش دارد تا این میوه آجیلی را به صورت تازه و مستقیم به دست خریدار برساند. و از آنجا که همیشه کیفیت مشخص  کننده قیمت می باشد، با عرضه بالاترین کیفیت و مرغوبیت در صدد تامین بالاترین سود برای خود می باشد. کیفیت بالای پسته کوهی افغانستان به نفع مشتری و خریدار هم هست چرا که می تواند به طور کامل از مواد مغذی بنه بهره مند شود. در واقع سود اصلی کیفیت بالا برای خریدار و مصرف کننده خواهد بود.

فروشنده پسته کوهی افغانستان

بهترین پسته کوهی افغانستان

بهترین پسته کوهی افغانستان

هر محصول برای خود درجه بندی دارد که غالبا و در دنیای امروز، این درجه بندی بر اساس نام مناطق کشت، معروف می شود . مثلا می گوییم پسته رفنسجان بهترین پسته ایرانی ست.

در مورد پسته کوهی افغانستان نیز می توان گفت که بهترین نوع آن در شهرهای قندهار، کابل و زابل می روید. ناگفته نماند که جنگل های پسته در افغانستان از شمال شرق این کشور تا غرب گسترده است و این کشور هم جز کشورهای پسته خیز می باشد که می تواند بخشی از درآمدش را از این طریق تامین نماید.

پسته کوهی، وحشی یا بنه سه نوع دارد، بنه کردستانی که به نام سقز نیز معروف است. بنه چاتلانقوش که بیشتر در ایران و ترکیه یافت می شود و نام دیگرش در ترکیه ملنجیک است. و بنه کسور یا کابلی که در کشورهای متعدد یافت می شود ولی معروفیتش را از افغانستان گرفته است. با توجه به اینکه اقلیم هر منطقه از جمله، آب و خاک و هوای آن بر نوع طعم محصول تاثیرگذار است، طبیعتا مزه پسته کوهی افغانستان هم در جای خود می تواند منحصر به فرد باشد و مشتریان ویژه و شناخته شده هم دارد .

مرکز خرید پسته کوهی افغانستان

مرکز خرید پسته کوهی افغانستان

اگر به دنبال خرید پسته افغانستان هستید باید به مراکز خرید و فروش آن سر بزنید. این مراکز دور از دسترس نیستند و یا فقط منحصر در کشور مذکور نمی باشند. کافی ست با اتصال به اینترنت یک جستجوی ساده در فضای پهناور مجازی داشته باشید و از مشهور بودن و آسان بودن خرید پست کوهی افغانستان مطلع و شگفت زده گردید.

ما از میان این مراکز فعال، یک مرکز خرید مطمئن را به شما معرفی می کنیم. این مرکز کوشادانه نام دارد . شما می توانید تنوع بسیار بالایی از انواع پسته و بنه کوهی را در اینجا مشاهده نمایید. یکی از این انواع منحصر به فرد ، پسته کوهی افغانستان است که به صورت مستقیم از این کشور تهیه شده و در دسترس مشتریان و خریداران قرار می گیرد.

کوشادانه با ارائه تنوع بالا قصد دارد که بتواند نیاز افراد را بر اساس سلایق متفاوت تامین کند. همچنین کیفیت محصول ارائه شده، قیمت مناسب، بسته بندی های جذاب، تنوع عرضه محصول در قالب عمده و جزیی و.. از دیگر امتیازات این مرکز خرید می باشد. خدمات ارائه شده در این مرکز برای مشتریان بسیار قابل توجه می باشد که با مطالعه صفحه اصلی سایت این مجموعه می توانید با آنها آشنا شوید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید