اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده پسته کوهی خراسان درجه یک

فروشنده پسته کوهی خراسان درجه یک، این محصول با کیفیت را با قیمت بسیار مناسبی در سطح کشور عرضه می کند. قیمت این عرضه به نرخ تولید کننده می باشد و بسیار ارزان تر از سطح بازار است. همچنین قیمت های عرضه شده به نرخ عمده فروشی می باشد که نسبت به خرده فروشی ارزان تر است. از طرف دیگر تخفیفات ویژه ای بر آن اعمال می شود که موجب کاهش بیشتر قیمت شده است.

فروشنده پسته کوهی خراسان درجه یک

ویژگی های پسته کوهی خراسان کدام است؟

ویژگی های پسته کوهی خراسان کدام است؟ پسته کوهی در تابستان های گرم و خشک رشد می کند. آنها در حال حاضر در مقیاس بزرگتر در خراسان کشت می شوند. پس از کاشت، تقریباً هشت تا ده سال طول می کشد تا گیاه اولین محصول اصلی خود را تولید کند. پس از بالغ شدن، برای سال‌های زیادی میوه های با کیفیت به بار می آورد 

 در قسمت بیرونی پسته کوهی، پوسته سختی وجود دارد، یک پوسته سفید رنگ که شکاف دارد و در معرض یک هسته سبز روشن و با شکلی کشیده قرار دارد. یک هسته پسته کوهی حدود ۲ سانتی متر طول و ۱ سانتی متر عرض و همین طور حدود ۱- ۰.۷ گرم وزن دارد.

 پسته های کوهی آجیل های درختی خوشمزه ای هستند که به دلیل داشتن خواص غذایی زیادشان به خوبی شناخته می شوند. آنها به همراه گردو، بادام و بادام زمینی، منابع خوبی از پروتئین، چربی ها و مواد معدنی را به ساکنان مناطق خشک خراسان ارزانی می‌کند.

 پسته کوهی منبع غنی انرژی است؛ ۱۰۰ گرم مغز پسته ۵۵۷ کالری انرژی دارد. علاوه بر این، آنها مقادیر مناسبی از اسیدهای چرب اشباع نشده مانند اسید اولئیک و آنتی اکسیدان ها را تشکیل می دهند. مصرف منظم پسته در رژیم غذایی ممکن است به کاهش چربی و همچنین کلسترول بد LDL و افزایش سطح کلسترول خوب HDL در خون کمک کند.

 هسته پسته کوهی منبع غنی بسیاری از مواد آنتی اکسیدانی فیتوشیمیایی مانند کاروتن، ویتامین E و ترکیبات آنتی اکسیدانی پلی فنلی است. مطالعات تحقیقات حاکی از آن است که این ترکیبات ممکن است به حذف رادیکال های آزاد سمی از بدن انسان کمک کرده و در نتیجه از آن در برابر بیماری ها، سرطان ها و عفونت ها محافظت کنند.

 پسته منبع عالی ویتامین E است. به خصوص غنی از γ توکوفرول می باشد همچنین ویتامین E یک آنتی اکسیدان محلول در لیپیدهای قوی است که برای حفظ یکپارچگی مخاط و پوست لازم است به مقدار مناسبی مصرف شود. همچنین ویتامین E به عنوان ماده محافظ، از تشکیل رادیکال های مضر اکسیژن آزاد جلوگیری می کند.

فروش پسته کوهی درجه یک صادراتی

فروش پسته کوهی درجه یک صادراتی فروش پسته کوهی درجه یک صادراتی با قیمت عمده فروشی در مرکز فروش ما عرضه می شود. کیفیت این پسته ها موجب محبوبیت و استقبال زیاد در خرید شده است. جهت خرید می توانید از طریق همین سایت با ما در ارتباط باشید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید