اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروشنده پسته کوهی مرغوب در تهران

پسته کوهی مرغوب در برخی از استان های کشور یافت می گردد و دارای خواص دارویی و ارزش تغذیه ای زیادی است. این محصول کروی شکل، به رنگ سبز و قرمز دیده می شود که به آن سقز یا بنه هم می گویند؛ این میوه، دارای شفت و دانه ای بسیار لذیذ بوده و کاربرد های متنوعی دارد. فروشندگان در تهران، این پسته را با بالاترین کیفیت در اختیار مردم قرار می دهند.

فروشنده پسته کوهی مرغوب در تهران

راه های تشخیص پسته کوهی مرغوب

راه های تشخیص پسته کوهی مرغوب پسته کوهی، میوه ای ریز و کروی شکل بوده و دانه ی روغنی آن کمی از پسته ی عادی کوچک تر است.

این محصول در مناطق کوهستانی به خوبی رشد می کند و نام های مختلفی از جمله قزوان برای آن در نظر گرفته شده است.

خواص پسته کوهی  به مراتب بیش تر از پسته ی آجیل بوده و کاربرد های وسیع تری هم دارد؛ مثلا برای تهیه ی برخی غذا ها به کار برده می شود و در طب سنتی موارد زیادی را برای خواص آن ذکر کرده اند.

از صمغ این میوه، سقز تهیه می کنند که مانند آدامس به مصرف می رسد و بوی بسیار مطبوعی دارد؛ به علاوه در رفع ناراحتی های معده و یبوست بسیار موثر است.

پسته کوهی سرشار از آهن است و در درمان انواع کم خونی و علائم ناشی از آن، از جمله سردرد، ضعف عمومی بدن، تاری دید و… به کار می رود؛ همچنین با داشتن مقادیر فراوانی از ویتامین آ، ث و دی، باعث تقویت سیستم دفاعی بدن در مقابل انواع ویروس ها شده و از بروز انواع سرطان پیشگیری می کند.

اما تمامی این خواص زمانی وجود دارند که میوه، تازه و مرغوب باشد.

بنه یا پسته ی کوهی با کیفیت، دارای دانه های درشت تری نسبت به انواع ناسالم آن است؛ به علاوه، دارای رنگی کاملا شفاف و سبز می باشد.

به همین علت از خرید میوه های زرد و پلاسیده و یا پوسته پوسته شده خودداری کنید.

پسته ی سفت برای دندان آسیب زننده است و تا حدودی نشانگر کال و نرسیده بودن آن است، پس هر چند پوسته ی این میوه نرم تر باشد، مناسب تر است.

نکات ذکر شده تا حدود زیادی شما را در خرید یک محصول با کیفیت یاری می دهد؛ پس حتما به آن ها دقت فرمایید.

فروش پسته کوهی درجه یک در تهران

فروش پسته کوهی درجه یک در تهران فروش پسته کوهی تهران، به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد، روز به روز در حال رونق گرفتن و افزایش است.

چنانچه شما تولید کننده ی این محصول هستید و به دنبال راهی برای فروش آن می گردید، می توانید از طریق شماره تلفن های مندرج در سایت، خودتان را به ما معرفی کنید و جهت همکاری، آگاهی های لازم را کسب نمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید