فروش تضمینی بنه شور صادراتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

فروش تضمینی بنه شور صادراتی

بنه شور صادراتی یکی از بهترین دسر هایی است که می توان همراه غذا استفاده نمود . بنه شور دارای تمامی خواص بنه می باشد و از خوراکی هایی است که در عین خوشمزگی مقوی و مغذی نیز می باشد و از بنه کال تهیه می گردد .

برای خرید بنه شور بهتر است به مراکز اصلی فروش مراجعه نمایید که بنه صادراتی را با مناسب ترین قیمت عرضه می نمایند و تازگی و اصل بودن محصولات آن ها تضمین شده است . برای دستیابی به این مراکز می توان به سایت اینترنتی آن ها سری زد و سفارش را نیز از همان طریق ثبت نمود.

فروش تضمینی بنه شور صادراتی

بهترین روش شور کردن بنه

بهترین روش شور کردن بنه

بنه شور را اولین باز زنان محلی با خلاقیتی که از خود نشان دهند به وسیله بنه های کال و نارس تهیه نمودند ، این دسر خوشمزه کم کم جای خود را در بین تمامی مردم جای باز کرد طوری که امروزه حتی بنه شور ایرانی به خارج از کشور نیز صادر می گردد. برای تولید بنه شور روش های متعددی وجود دارد اما ما در اینجا به شرح بهترین و ساده ترین روش می پردازیم .

برای تهیه بنه شور به مقداری بنه کال ، آب جوشیده و سرد شده ، نمک ، سرکه و سبزیجات معطر نیاز است . بهتر است بنه شور داخل ظرف شیشه ای ریخته شود . بنه های پاک و شسته شده را داخل ظرف ریخته و آب جوشیده را به آن اضافه می نماییم. حال نوبت اضافه کردن نمک و سرکه می باشد ، سبزیجات معطر نیز در این مرحله اضافه می گردد ، پس از ریختن تمامی مواد داخل طرف شیشه ای درب آن را محکم بسته و آن را در مکانی خنک و دور از نور آفتاب قرار می دهیم تا بعد از گذشت چند روز آماده شده و به اصطلاح جا بیفتد . بعد از آماده شدن بهتر است در یخچال نگهداری شود.

شور کردن بنه کار ساده ای به نظر می آید اما این کار هم فوت و فن های مخصوص به خود را دارد ، نوع بنه ای هم که در تهیه آن استفاده می شود مهم است. برای تهیه بهترین نوع بنه شور صادراتی می توانید به سایت ما مراجعه نمایید.

نرخ به روز شده هر کیلو بنه شور

نرخ به روز شده هر کیلو بنه شور

قیمت بنه در بازار نیز بستگی به کیفیت و درجه بندی آن بستگی دارد و هر چه بنه درشت تر ، پرمغز و تازه تر باشد از قیمت بالاتری برخوردار است . بنه خود  در مدل های فراوری شده مختلفی عرضه می گردد. ترشی بنه شور که معمولا در ظرف های شیشه ای بسته بندی شده عرضه می گردد  با توجه به وزن و نوع بسته بندی قیمت گذاری می شود ، نوع بنه استفاده شده نیز در قیمت موثر می باشد ، برای اطلاع از قیمت بهترین نوع بنه شور صادراتی می توانید به سایت فروش محصولات ما مراجعه نمایید.

نوعی دیگر از بنه عرضه شده در بازار مغز بنه شور شده می باشد که مغز بنه تفت داده شده و نمک به آن اضافه شده ، این نوع مغز بنه بسیار بو دار ، ترد شده و خوش خوراک است و از تنقلات محبوب در میان مردم می باشد که حتی در پذیرایی میهمانی ها از آن استفاده می گردد. مغز بنه صادراتی شور نیز در سایت فروش ما موجود می باشد و بر اساس کیفیت و نوع بنه قیمت گذاری می شود ، اما از مناسب بودن قیمت های محصولات شرکت ما مطمئن باشید چرا که به صورت مستقیم از تولیدی عرضه می گردد و ما پخش این محصولات به صورت عمده را نیز بر عهده داریم.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید