فروش خلال پسته بسته بندی ۱۰۰ گرمی
اشتراک گذاری این مقاله در:
خلال پستهپستهمغز پسته

فروش خلال پسته بسته بندی ۱۰۰ گرمی

فراورده های پسته بسیار متنوع است‌  یکی از این فراورده ها، خلال پسته می باشد که ان نیز به روش های گوناگون در بازار عرضه می شود. حتما در بازار انواع مختلف خلال پسته بسته بندی را دیده اید. خلال پسته هایی که بسته بندی هایش اوزان مختلفی دارد تا هر خریدار متناسب با نیاز و توان‌ مالی خود بتواند ان را تهیه نماید.

تجربه فروشندگان نشان داده است که  بسته های ۱۰۰ گرمی خلال پسته، یکی از انواع بسیار پر فروش این محصول است و برای همین است که تولید کنندگان نیز تلاش می کنند تا حتما محصولات بسته بندی شده ی خود را حتما در این وزن تهیه نمایند.

فروش خلال پسته شاید بیشتر از دیگر فراوده های پسته مورد استقبال باشد علت این امر را می توان در این دید که پودر پسته یا مغز پسته بیشتر مصارف صنعتی و اجیلی دارد اما خلال پسته  علاوه بر موارد فوق الذکر، به صورت سنتی از قدیم الایام در تمامی خانه ها و‌ برای  تزئین غذاها هم کاربرد دارد و نمی توان این حجم از تقاضا را نادیده گرفت.

فروش خلال پسته بسته بندی شده ۱۰۰ گرمی هم به صورت عمده و هم به صورت تکی و در تعداد محدود، انجام می شود. تبعا اگر این محصول با تعدا بالا و به صورت عمده خریداری شود، فروشنده می تواند تخفیف قابل توجهی را برای قیمت تمام شده در نظر بگیرد و این بسیار به نفع مشتری ست.

فروش خلال پسته بسته بندی ۱۰۰ گرمی

نحوه بسته بندی خلال پسته

نحوه بسته بندی خلال پسته

پسته مانند بسیاری از دیگر دانه ها و اجیل ها، محصول آسیب پذیری ست و نگهداری ان شرایط خاص و اگاهی در این زمینه را می طلبد. این نکته در مورد فراورده های پسته از جمله پودر پسته و خلال پسته، اهمیت مضاعف تری خواهد داشت . غیر از اینکه پسته و فراورده های آن محصول خوراکی هستند و بهداشت ان مورد توجه همگان است، پسته محصولی رطوبت پذیر است و لذا نحوه بسته بندی اهمیت فوق العاده در نگهداری پسته، مغز، پودر و خلال پسته دارد.

بسته بندی خلال پسته در قدیم به صورت دستی و یا با کمک دستگاه های کوچک خانگی انجام می گرفت اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ساخت دستگاه های تمام اتوماتیک، بسته بندی خلال پسته بدون دخالت دست انجام می شود. غالبا بسته بندی های خلال پسته به صورت پلاستیک های ضخیم بوده و سپس با طرح های کاغذی یا کارتنی پوشش داده شده و یا تکمیل می گردد.

برخی بسته بندی ها به صورت بسته بندی در ظرف های تلقی و کریستال و یا گاها قوطی فلزی می باشد. در هر حال نکته اصلی در بسته بندی این است که باید غیر قابل نفوذ باشد.

همانطور که‌ گفته شد امروزه با وجود دستگاه های تمام اتوماتیک خلال بسته به صورت کاملا بهداشتی، پس از خشک‌ شدن کامل، در بسته هایی که از قبل بر اساس وزن های تعریف شده، طراحی شده اند، ریخته شده و وکیوم می شوند. دهانه ی این بسته ها به گونه ای پرس می شود که به اسانی باز نشود و کاملا مانع ورود حشرات و یا گرد و غبار و رطوبت به داخل بسته گردد.

بسته بندی ها نباید دارای تاریخ تولید و انقضا باشند و ارم استاندارد و شماره بهره برداری شرکت تولید کننده و نام برند تولیدی در روی ان حک‌ شود تا خریدار از سلامت بسته بندی اطمینان حاصل نماید. بسته بندی ها هر قدر که زیباتر و شکیل تر باشند، امکان فروش بیشتری پیدا می کنند‌.

 مرکز خرید خلال پسته کوهی اعلا

 مرکز خرید خلال پسته کوهی اعلا

خلال پسته کوهی در کنار خلال پسته های ارقام‌ مختلف به وفور در بازار به چشم می خورد. ارزان بودن این نوع از خلال پسته سبب شده تا خریداران زیادی داشته باشد از این رو فروشندگان فراورده های پسته تلاش می کنند تا این خلال پسته کوهی را تهیه کرده و در کنار دیگر ارقام موجود خلال پسته، به مشتریان خود عرضه نمایند.

یکی از مراکز خرید خلال پسته بسته بندی کوهی اعلا ، سایت شرکت تجاری کوشادانه است که به طور تخصصی در حوزه فروش انواع پسته کوهی و فراورده های آن فعالیت می کند.

این مرکز خلال پسته کوهی را در بسته بندی های متنوع و در اوزان مختلف به فروش می رساند. این فروش هم می تواند به شکل عمده باشد و هم جزئی، هم‌ مستقیم و هم غیر مستقیم. در واقع  با توجه به گستردگی فعالیت این شرکت، محدودیتی در خرید و فروش وجود ندارد و شما به راحتی می توانید از هر طریقی خرید خود را انجام دهید.با مطالعه و گشت و گذار در سایت کوشادانه، با روش های متعدد خرید بیشتر آشنا شوید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید خلال پسته بسته بندی را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید