فروش عمده بنه شیرازی
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

فروش عمده بنه شیرازی

بنه شیرازی از مرغوب ترین نمونه های بنه موجود در بازار پسته می باشد از همین رو‌ خریداران فراوانی دارد. تعدد خریداران و مرغوبیت  این محصول سبب شده تا فروش بنه شیرازی به صورت عمده و در تناژهای بالا  انجام شود. فروش عمده مزیت های فراوانی دارد، این مزیت ها هم‌ برای فروشنده است و هم برای خریدار. یکی از این مزیت ها برای خریدار این است که قیمت پایین تری را نسبت به خرید خرد پرداخت می کند.

دیگر اینکه به واسطه خرید عمده به تولیدکننده و یا عرضه کننده اولیه و یا ردیف اول متصل می شود . و در ادامه محصول تازه تری از بنه شیرازی را خریداری خواهد کرد. ویژگی فروش عمده بنه شیرازی برای فروشنده هم این است که او به یکباره  می تواند جنس خود را نقد کرده و به سود برسد.

از طرفی دیگر با فروش عمده، او از هزینه های انبارداری، صرف وقت برای مشتریان متفاوت و چانه زنی برای های خسته کننده برای انجام معامله و..‌ خلاص می شود و می تواند انرژی  و فرصت خود را برای امور دیگر صرف کند. البته همه این مزایا در گرو این است که تامین کننده بتواند به حجم نامحدودی از بنه شیرازی دسترسی داشته باشد تا در زمان دریافت و ارسال سفارش با مشکل رو برو نگردد.

فروش عمده بنه شیرازی

بنه شیرازی چه ویژگی هایی دارد

بنه شیرازی مانند دیگر ارقام مشابه خود، یک‌ گدنه خودرو است و انسان دخالتی در کاشت و رشد و نمو آن ندارد لذا اصلی ترین و برجسته ترین ویژگی این بنه همان ارگانیک‌ بودن آن است که این ویژگی در حوزه سلامت بسیار پر اهمیت و مهم می باشد. عدم استفاده از سموم برای رشد بنه شیرازی و افلاتوکسین پایین، هم تایید کننده این‌ سلامت و ویژگی خاص بنه کوهی شیرازی ست. خصوصیات فوق سبب شده تا  این محصول بتواند در تجارت بین المللی، راحت گواهینامه سلامت را از خریداران اروپایی دریافت نماید. بنه شیرازی، دانه بسیار روغنی است که می تواند منشا تولید روغن برای طبخ غذا و ساخت داروهای متعدد پزشکی و کرم های آرایشی  باشد.

این نوع بنه ریز و گرد است و طول ان کمتر کمتر از یک سانتی متر ارزیابی شده است‌. قابلیت استفاده در چند حوزه را دارد. هم اجیل محسوب می شود و هم یک ماده غذایی  و هم ماده دارویی. کمتر گیاه یا دانه ای وجود دارد که بتواند به این گستردگی مورد استفاده قرار بگیرد. عطری دلکش دارد که هم برای تغییر طعم غذاها از ان‌ استفاده می شود و هم برای تغییر طعم داروها. همچنین بنه به دلیل خواصی که دارر می تواند برای اصلاح عوارض داروها بکار گرفته شود.

مواد مغذی  بسیاری دارد که سبب شده از ان به عنوان ماده نیرو بخش و مقوی بدن استفاده شود و چون به راحتی  ضعف جسمی را برطرف می کند برای کودکان و نوجوانان در حال رشد و زنان باردار، مصرف ان  بسیار توصیه و تاکید می شود. از میان ویژگی بنه شیرازی علاوه بر موارد فوق می توان قیمت مناسب ان را مورد اشاره قرار داد و مهمتر اینکه به راحتی می توان جایگزین موارد مصرف پسته و فراورده های ان‌ باشد. برای مطالعه بیشتر در مورد بنه شیرازی مقالات بارگزاری شده در سایت کوشادانه را دنبال کنید.

بازار فروش بنه شیرازی

بازار فروش بنه شیرازی

امروزه  بازارهای فروش به دلیل نوسانات بازار دچار بحران شده اند اما بازار بنه شیرازی همچنان پر رونق است. علت این امر گستردگی فروش بنه شیرازی در بازار داخلی و همچنین بازار خارجی و عرصه های بین المللی می باشد‌. بنه شیرازی به علت بهره مندی از اقلیم متفاوت استان شیراز  و تغذیه گونه های بنه از خاک‌ حاصلخیز استان فارس، بسیار مرغوب تر از دیگر بنه هاست از این رو تهیه ان با توجه به کیفیتی که دارد، امر بسیار مهمی برای خریداران به شمار می رود.

در بازار فروش شهر شیراز،  علاوه بر تاجران و خریداران شیرازی، شاهد حضور متقاضیان متعدد از سایر شهرهای کشور هستیم. ان ها اکثر تولید کنندگان صنایع غذایی هستند که تلاش می کنند با خرید بنه شیرازی کیفیت تولیدات خود را افزایش دهند. این خریداران مسافت های طولانی برای حضور در این بازار طی می کنند و فرصت زیادی صرف خرید و انتقال بنه شیرازی به شهر خود، می نمایند.  این کار گاهی برای خریدار فرسوده کننده بوده و رنج و مشقت ایجاد می کند.

برای حل این معضل، بازارهای فروش امروزه  قالب های متفاوتی به خود گرفته است. از جمله راه اندازی بازارهای مجازی فروش. سایت کوشادانه یکی از نمونه های موفق این عرصه است که در ان انواع بنه شیرازی با درجه بندی های متفاوت در معرض فروش قرار می گیرد و خریداران از اقصی نقاط ایران و جهان، بدون هیچ محدودیت و رنجشی می توانند خرید خود را در اندک زمان ممکن،  و از این طریق انجام دهند. رضایت مندی مشتریان شعار اصلی مرکز فروش کوشادانه است.  شما نیز می توانید این شیوه خرید را امتحان کنید. ما یقین داریم با یک بار خرید مشتری همیشگی ما خواهید شد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید