فروش مستقیم مغز پسته کال ارگانیک
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

فروش مستقیم مغز پسته کال ارگانیک

فروش مغز پسته کال ارگانیک به صورت ها و روش های مختلفی در داخل و خارج کشور انجام می شود و بازار خشکبار ایران به این توانایی دست یافته است که مرغوب ترین نوع پسته کال ارگانیک را به بازار پسته جهانی عرضه کند و برای انجام بهتر آن، درست ترین روش عرضه که فروش مستقیم و بدون واسطه ی آن می باشد را به کار می گیرد. یکی از شرکت هایی که در این عرصه توانسته موفقیت بسیاری به دست بیاورد، شرکت کوشا دانه است.

در واقع کارشناسان این شرکت با استفاده از مؤثر ترین شیوه های تبلیغ توانسته اند محصولات خود را به سر تا سر جهان معرفی کنند و آن را به صورت مستقیم به آن ها عرضه کنند و این یکی از اموری است که شرکت های محدودی توانایی انجام آن را دارند در حالی که این امر در فروش پسته به طور خاص مغز پسته کال ارگانیک بسیار اهمیت دارد چرا که این محصول در زمره ی گران ترین و بهترین انواع پسته  قرار می گیرد.

بنابراین حذف واسطه ها برای انجام یک خرید و فروش خوب بسیار حائز اهمیت است و باعث می شود مغز پسته کال ارگانیک با قیمت مناسب تر و معقول تر و با بهترین کیفیت به دست مشتری برسد.

فروش مستقیم مغز پسته کال ارگانیک

زمان مناسب برداشت پسته کال

زمان مناسب برداشت پسته کال

مغز پسته کال ارگانیک یا کالک، زود تر از انواع دیگر پسته برداشت می شود و مناسب ترین زمان برای برداشت آن زمانی است که رنگ پوست نازک روی مغز پسته کال ارگانیک از سفید مایل به زرد به صورتی تبدیل شود. مدتی که برای برداشت مغز پسته کال ارگانیک صرف می شود در مناطق مختلف کشور متفاوت است. ولی در کل حدود دو الی سه هفته این نوع پسته برداشت می شود و معمولاً هم زمان مناسب برای برداشت آن اوایل مهر ماه است.

البته ممکن است که این زمان با توجه به سرد سیری بودن یا گرم سیری بودن مناطق تغییر کند. شایان ذکر است که این برداشت زود هنگام باعث می شود پسته رنگ سبز بسیار زیبایی داشته باشد. اما علاوه بر این باعث می شود وزن آن از پسته ای که به صورت رسیده برداشت می شود، پایین تر باشد و همین باعث می شود که در بازار خشکبار، توسط عرضه کنند گان پسته با قیمت بالایی به فروش برسد.

فروشگاه مغز پسته کال ارگانیک مرغوب

فروشگاه مغز پسته کال ارگانیک مرغوب

فروشگاه هایی که در حوزه ی فروش پسته مرغوب فعالیت می کنند حتماً این توانایی و قابلیت را دارند که بهترین پسته کال را به آسان ترین وجه ممکن به مشتری های خود ارائه دهند. اما یک نکته ی بسیار مهمی که وجود دارد این است که این محصول بهتر از همان مکان هایی تهیه شود که برداشت می شود.

این کار علاوه بر این که سبب می شود محصولی که به دست مشتری می رسد کیفیت بالایی داشته باشد باعث حذف هر گونه دلال گری و واسطه گری بین مشتری و خریدار می گردد که در امر قیمت نیز بسیار مؤثر است. البته ممکن است افرادی باشند که این امر را به دلیل وقت گیر بودن آن یا هزینه بر بودن آن انتخاب  نکنند و ترجیح دهند که خرید خود را از مراکزی که برای این کار وجود دارند تهیه کنند.

ما به آن ها حق می دهیم که در عصر سرعت و پیشرفت بخواهند کار های خود را در کم ترین وقت ممکن و با هزینه ای مناسب انجام دهند. به همین دلیل ما به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از هر اقدامی برای خرید پسته در مورد شرکت های عرضه کننده پسته و فرآورده های تحقیق کنید تا بتوانید با توجه به ویژگی هایی که مد نظر دارید، بهترین گزینه را انتخاب کنید و در خرید خود به نتیجه ی مطلوب برسید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید