فروش مغز مغز پسته خام اکبری خندان
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

فروش مغز مغز پسته خام اکبری خندان

مغز پسته خام ، یکی از پر طرفدار ترین انوع پسته می باشد و انواع متعددی دارد و ما قصد داریم در این مقاله به طور اختصاصی در مورد مغز پسته اکبری خام خندان، صحبت کنیم که یکی از مرغوب ترین انواع پسته به شمار می آید و اگر تا پایان این بخش با ما همراه باشید، حتماً اطلاعات مفیدی در مورد آن به دست خواهید آورد.

اگر تمایل به خرید پسته اکبری دارید باید بدانید که پسته ی اکبری به سه نوع تقسیم می شود و نوع اول آن که از لحاظ کیفیت مرغوب تر می باشد انس آن ۱۸ تا ۲۸ است و بیشترین میزان فروش آن از طریق صادرات انجام می گردد.

جالب است بدانید که پسته اکبری درجه یک، بیشتر در شهر هایی مانند فیض آباد خراسان، رفسنجان و… پرورش داده می شود و به صورت های مختلفی به بازار عرضه می شود و نکته ی مثبتی که در پرورش و فروش پسته اکبری وجود دارد، این است که کشور ما تنها تولید کننده پسته ی اکبری می باشد و ما برای فروش یا بازاریابی برای آن، هیچ رقیبی نداریم و در فروش آن برگ برنده دست کشور ما می باشد.

فروش مغز مغز پسته خام اکبری خندان

 

پسته خام بهتر است یا بو داده؟

پسته خام بهتر است یا بو داده؟

شاید این سؤال برای شما نیز پیش آمده باشد که پسته بهتر است به صورت خام مصرف شود یا به صورت بو داده؟ اما بهتر است بدانید که تفاوت عمده ای میان این دو نوع پسته وجود ندارد و بزرگ ترین تفاوت آن از لحاظ طعم می باشد. البته ممکن است، برخی به اشتباه تصور کنند که پسته ی بو داده به دلیل این که با روغن، تف داده می شود درصد چربی بیشتری دارد.

اما باید بدانید که آجیل به دلیل این که درصد چربی بالایی دارد، نمی تواند چربی بیشتری جذب کند و حتی پسته زمانی که بو داده می شود باکتری های آن از بین می روند. اما باید دقت داشته باشید که فرآیند بو دادن پسته در یک دمای پایین انجام شود زیرا اگر دما بالا باشد امکان دارد مواد مغذی آن نیز از بین برود یا این که طعم آن نیز تغییر کند.

قیمت هر کیلو پسته خندان ممتاز

قیمت هر کیلو پسته خندان ممتاز

مغز پسته خام خندان، یکی از مرغوب ترین و در عین حال گران ترین انواع پسته است و قیمت آن هر ساله بر اساس یک سری مؤلفه های خاص تعیین می شود و البته بسته به نوع پسته قیمت ها متغیر می باشد.

در آخر نیز لازم می دانیم یادآوری کنیم که قیمت هایی که ما عنوان کردیم به هیچ وجه قطعیت ندارد و همان طور که اشاره کردیم می تواند متغیر باشد و  از این رو، اگر شما قصد خرید هر کدام از ارقام پسته را دارید، بهتر است حتماً از یک فروشگاه معتبر در مورد قیمت ها، سؤال کنید.

اگر تمایل داشته باشید می توانید با کارشناسان شرکت کوشا دانه مشورت کنید چرا که این شرکت علاوه بر این که می تواند شما را راهنمایی کند همچنین می تواند هر نوع پسته ای را که شما می خواهید به هر مقداری که می خواهید برای شما فراهم کند و البته اگر میزان سفارش شما بالا باشد حتماً در قیمت آن نیز به شما تخفیف می دهد و سفارش شما را نیز در اسرع وقت به شما تحویل می دهد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته خام را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید