فروش مغز پسته دست شکن
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

فروش مغز پسته دست شکن

مغز پسته دست شکن یکی از بهترین نمونه های مغز پسته است که در بازار داخلی و خارجی به فروش می رسد. فروش مغز پسته دست شکن هم به صورت عمده و هم به صورت جزیی دنبال می شود و در هر روش، قیمت ها متفاوت خواهد بود. فروش این نوع مغز پسته به چند شیوه دنبال می شود، هم به صورت مستقیم و یا با واسطه، هم به صورت حضوری و از طریق فروشگاه های مستقر در سطح شهر. هم به صورت اینترنتی و سفارش از طریق فضای مجازی و ثبت سفارش در سایت فروشنده. با گسترش استفاده از اینترنت، روز به روز بر معاملات غیر حضوری افزوده می شود. غالبا این نوع فروش، مستقیم و بی واسطه هم خواهد بود چرا که این سایت ها توسط تولیدکنندگان ایجاد می شوند و سبب کاهش قیمت و دسترسی بالای خریدار به فروشنده و محصول تازه و درجه یک خواهند بود.

فروش مغز پسته دست شکن

ویژگی های پسته دست شکن

ویژگی های پسته دست شکن

مغز پسته دست شکن مانند دیگر انواع مغز پسته ویژگی های خاص خود را دارد که سبب تمایز آن و البته برجسته بودنش می شود. مغز پسته دست شکن همانطور که از نامش پیداست، بر خلاف دیگر انواع پسته، با دست مغز می شود. این روش شاید چندان برای تولید کننده مرسوم نباشد و در ظاهر به صرفه نباشد اما چون قیمت آن بالاتر می رود، می تواند برای تولیدکننده توجیه اقتصادی داشته و با توجه به مشتریان خاصش، درآمدزایی خوبی داشته باشد.

پسته هایی که توسط دستگاه بنه شکن یا مغز کن پسته، مغز می شوند، ضایعاتی دارند که همین امر یک‌ خسارت برای تولید کننده محسوب می گردد. گر چه این ضایعات در قالب پسته دندانه، لپه و پودر پسته و..‌ به فروش می رسد اما فراوری، جداسازی و بسته بندی آن برای تولید کننده هزینه در بر داشته و فروش با قیمت پایین نیز نیز یک خسارت دیگر محسوب می گردد.

در روش مغزگیری با دست، تولیدکننده دیگر مشکلات فوق را ندارد و تقریبا می توان گفت که فرایند مغزگیری بدون ضایعات خواهد بود و مغز پسته ها همیشه کاملا سالم هستند. مخصوصا که در این روش بیشتر از پسته های خندان استفاده می شود. در تولید این نوع مغز پسته، تولید کننده نیازی به خرید دستگاه های متعدد مانند دستگاه غربال، سورت لیزری، رنگی و سایز و.. ندارد و اینگونه در فرایند تولید هم صرفه جویی شده و قیمت مغز پسته سالم،  کاهش می یابد. این هم می تواند یک‌امتیاز ویژه به شمار رود.

نکته بعدی در بیان ویژگی های پسته خندان این است که چون پسته خندان یهترین نوع پسته می باشد، مغز پسته دست شکن، تماما گلدار و خوشرنگ بوده و ظاهری دلربا خواهند داشت. این یک نکته بستری مناسب برای جذب مشتری و فروش بیشتر خواهد بود. بالا بودن قیمت پسته دست شکن هم از دیگز ویژگی های آن است. این نوع مغز پسته بخاطر ویژگی هایی که دارد و همچنین نحوه تولید و هزینه بالای تولید، مشتریان ویژه تری نسبت به دیگر ارقام مغز پسته های تولید شده دارد و  نمونه صادراتی محسوب می شود. محصول صادراتی، در هر حال برای تولیدکننده و در مجموع برای اقتصاد ‌کشور، سودآوری دارد.

تولیدکنندگان مغز پسته دست شکن

تولیدکنندگان مغز پسته دست شکن

تولید مغز پسته دست شکن، همانطور که بیان شد، مورد توجه تولیدکنندگان این عرصه می باشد. علت این امر می تواند مزایای تولید و فروش بهتر این محصول باشد. تولیدکنندگان این نوع مغز،  برای کاهش دادن هر چه بیشتر قیمت مغز پسته دست شکن، گاهی از پسته های دهان بسته استفاده می کنند. در این حالت، مغزهایی که از پسته های خندان به دست می آید، مغز پسته ممتاز و مغز پسته به دست آمده از نوع دهان بسته، مغز پسته معمولی نام گذاری می شوند.

کوشادانه از برندهای شناخته شده در عرصه تولید انواع مغز پسته در ایران می باشد که در عرصه بین المللی نیز فعالیت گسترده دارد. این برند توانسته با فروش مغز پسته دست شکن در بازارهای خارجی و مخصوصا در کشورهای عربی، اعتبار خوبی را در عرصه تجارت کسب نماید و این محصول ناب ایرانی را به جهانیان معرفی نماید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید