فروش مغز پسته دو پوست
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

فروش مغز پسته دو پوست

گاهی اوقات برخی مصرف کنندگان به دنبال خرید مغز پسته ای می باشند که رنگ سبز آن کاملا مشخص باشد فروش مغز پسته دو پوست کار را برای این خریداران آسان ساخته و پسته بدون هیچ پوستی را در اختیار آن ها قرار می دهد .

فروش مغز پسته دو پوست در مراکز فروش پسته انجام می شود و قیمت آن با توجه به کیفیت آن تعیین می گردد . برای خرید این نوع پسته می توانید به فروشگاه آنلاین ما مراجعه نموده و با دیدن نمونه های موجود نوع مورد نظر را انتخاب و سفارش دهید .

فروش مغز پسته دو پوست

مغز پسته دو پوست چه خصوصیاتی دارد ؟

مغز پسته دو پوست چه خصوصیاتی دارد ؟

پسته که یکی از انواع آجیل پرمصرف در ایران می باشد در شکل ها و انواع مختلفی تولید و عرضه می گردد . یکی از شکل های عرضه پسته به صورت مغز پسته دو پوست می باشد .

مغز پسته دو پوست بدون هیچ پوسته ای می باشد و حتی لایه نارک پوسته قهوه ای یا قرمز رنگ روی آن نیز گرفته شده است ، در نتیجه کاملا به رنگ سبز می باشد . از این نوع پسته اغلب برای مصارف تزئینی یا تهیه کالباس استفاده می گردد. کیفیت پسته دو پوست دارای درجات مختلفی است که رنگ آن از سبز روشن تا سبز تیره متغیر است و بر اساس نوع پسته مغز شده متفاوت است.

برای گرفتن پوست رویی پسته روش های مختلفی وجود دارد از جمله اینکه مغز پسته چند ساعت داخل آب گرم قرار داده شده ، سپس به راحتی پوست آن کنده می شود. در صنعت برای کندن پوست رویی پسته از دستگاه های مخصوصی استفاده می شود که به آسانی و با سرعت بسیار این عمل را انجام می دهند بدون آنکه آسیبی به مغز وارد شود .

کشور ما که یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان پسته در جهان می باشد فروش پسته دو پوست را نیز هم در بازار های داخلی و خارجی انجام داده و این نوع مغز پسته مرغوب را در بسته بندی هایی شکیل برای صادرات نیز آماده می نماید. این محصول سبز منحصر به فرد به دلیل داشتن رنگ سبز خوش رنگ دارای طرفداران زیادی است و بازار خرید و فروش آن داغ می باشد .

قیمت مغز پسته دو پوست

همان طور که گفته شد عرضه پسته به صورت های مختلفی انجام می شود که شامل پسته با پوست ، مغز پسته ، خلال پسته ، پودر پسته و یا مغز پسته دو پوست می شود .

مغز پسته دو پوست یکی از خالص ترین شکل های عرضه پسته می باشد که پوسته و ماده زائدی نداشته در نتیجه به دلیل آن که تمام وزن آن مربوط به مغز است از لحاظ قیمت گران تر از تمامی پسته های دیگر می باشد . این نوع پسته اغلب برای صادرات تولید می شود .

قیمت مغز پسته دو پوست نیز بر اساس گرید های مختلفی که درجه بندی می شود تعیین می گردد ، و هر چه رنگ سبز آن تیره تر و مغز درشت و کشیده تر باشد و از لحاظ پوست گیری هم کیفیت بهتری داشته باشد قیمت آن بالاتر می رود. برای خرید پسته دو پوست نیز می توان آن را به صورت فله یا بسته بندی شده خریداری نمود که البته فروش کیلویی و به صورت عمده این محصول ارزان تر از بسته بندی و جزئی می باشد .

برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز پسته دو پوست می توانید تصاویر مربوط به انواع مختلف آن را در سایت فروش محصولات ما ببیند و قیمت نوع مورد نظر و انتخابی خود را به صورت آنلاین یا تلفنی سوال نمایید ، در صورت تمایل سفارش خود را برای خرید ثبت کنید تا محصول در اسرع وقت به آدرس پستی شما ارسال گردد .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید