فروش مغز پسته کله قوچی خام
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروش مغز پسته کله قوچی خام

فروش مغز پسته کله قوچی ، خوشمزه ترین نوع پسته لوکس و مجلسی به صورت مستقیم از تولید کننده در مرکز فروش ما صورت می گیرد. پسته های عرضه شده از لحاظ قیمت بسیار مناسب و مطمئن می باشند و به صورت خرده یا عمده عرضه می گردند.

مغز پسته کله قوچی برای تهیه خلال پسته نیز مناسب بوده و خلال آماده  این نوع پسته نیز عرضه می گردد . با یک بار خرید ازما متوجه مرغوبیت ، تازگی و سالم بودن مغز ها خواهید شد . سعی ما جلب رضایت مشتریان گرامی می باشد و بهترین نوع پسته را با نازلترین قیمت به دست مشتری خواهیم رساند.

فروش مغز پسته کله قوچی خام

مشخصات پسته کله قوچی

مشخصات پسته کله قوچی

یکی از انواع اعلاء پسته عرضه شده در بازار ایران پسته کله قوچی می باشد . این پسته بسیار خوش طعم بوده و اندازه نسبتا درشتی دارد ، بنابراین اونس آن پایین است . این نوع پسته بسیار طرفدار دارد و از انواع پسته های لوکس و لاکچری است .

پسته کله قوچی بر خلاف دیگر پسته های کشیده حالت گرد و کروی دارد به همین جهت به نام کله قوچی نیز معروف شده است . پسته کله قوچی از خانواه پسته های فندقی به شمار می رود و از دیگر نام های آن پسته شریفی است .

از لحاظ رنگ پسته کله قوچی دارای پوسته ای سفید تیره و مغزی قرمز رنگ می باشد ، بیشترین فراوانی پسته کله قوچی در استان کرمان است . پسته کله قوچی نیز بنابر شرایط آب و هوایی و کشت و هنگام برداشت در اندازه مختلف می باشد که طبق آن نیز درجه بندی می شود.

از  مغز پسته کله قوچی در مصارف شیرینی پزی ، تزئین غذاها و خوراکی ها استفاده می گردد و به صورت مغز و خلال شده نیز به فروش می رسد . مغز پسته خام کله قوچی درجه یک در بسته بندی های شکیل به خارج از کشور نیز صادر می گردد و در دیگر کشور ها هم طرفداران زیادی دارد. خندان بودن درصد بالایی از پسته های شریفی یکی از خصوصیات آن است و ظاهر زیبایی به آن بخشیده است ، بنابراین به راحتی می توان به مغز این دانه خوشمزه راه پیدا کرد و میل نمود .

خرید بی واسطه انواع پسته خام

خرید بی واسطه انواع پسته خام

پسته یکی از خوراکی های نام آشنا برای همه مردم از گذشته تا کنون می باشد که به دلیل خواص فراوان و مقوی بودن بین تمامی آجیل ها زبانزد است. بهترین مراکز فروش پسته مراکزی می باشند که انواع پسته را موجود داشته و آن را مستقیما و بدون واسطه در اختیار مشتریان قرار می دهند، پسته های عرضه شده در این مراکز متنوع ، سالم و بهداشتی می باشند ، تازه بوده و دارای پوسیدگی نیستند.

در مراکز فروش اصلی و عمده پسته انواع پسته های اکبری ، احمد آقایی ، کله قوچی و ممتاز موجود می باشند که از شهر های مختلف کشور از جمله دامغان و رفسنجان برداشت شده و به صورت خام ، مغز شده یا خلال عرضه می گردند. برای خرید انواع پسته خام بدون واسطه می توانید به فروشگاه های آنلاین مراجعه نموده و بدون خروج از منزل و به راحتی انواع پسته را دیده و از بین آن ها پسته مورد علاقه و نظر خود را انتخاب نمایید.

سپس پسته را در مقدار دلخواه سفارش داده و پس از پیگیری سفارش خرید شما از سمت مرکز وجه آن را نیز به صورت آنلاین پرداخت کنید و منتظر دریافت پسته در محل و درب منزل خود باشید . پسته طی چند روز کاری توسط ارسال پستی به دست شما خواهد رسید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید