اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

فروش ویژه پسته وحشی کرمان در تهران

پسته وحشی یا بنه دانه ای روغنی و مقوی است که خاصیت آنتی‌اکسیدانی در این مغز کوچک بسیار بالا می باشد. این محصول پوستی سبز دارد و به صورت تازه و نرم و یا خشک مورد استفاده قرار می گیرد. درون آن را مغزی کوچک تشکیل می دهد که طبیعتی گرم دارد و برای درمان بیماری های مختلف خصوصا کم خونی مصرف می شود. آهن موجود در این ماده بسیار بالا بوده و تا حد زیادی نیاز بدن را تامین می کند. پسته وحشی کرمان به راحتی در دسترس مصرف کنندگان قرار می گیرد. 

فروش ویژه پسته وحشی کرمان در تهران

نحوه کاشت درخت پسته وحشی کرمان

نحوه کاشت درخت پسته وحشی کرمان برای تهیه پسته وحشی باید ابتدا آن را از درخت جدا کرد و مورد استفاده قرار داد. درختانی که در شهر کرمان این منطقه خشک یافته می شوند اصولا خودرو هستند و کاشت آنها به طور طبیعی انجام می شود. هر دانه که از درخت بر روی زمین قرار می گیرد خود زمینه رویش درختی پربار را فراهم می کند.‌

استفاده زیاد از این دانه باعث شده تا امروزه بیشتر افراد کاشت آن را انجام دهند. برای کاشت می توان از خود دانه بنه و با قلمه درخت استفاده کرد که هر دو نتیجه خوبی دارد. مناطق کوهستانی برای رشد این گیاه محیط مناسبی است. اواخر تابستان بهترین موعد برداشت از درخت پسته وحشی کرمان است.

در فصل بهار کاشت آن صورت می گیرد و دارای شکوفه های زیبایی است. قرار دادن دانه درون گودال هایی بزرگ و آب دادن مداوم آن باعث سبز شدن گیاه می شود. این درختان در مقابل گرما و خشکی بسیار مقاوم هستند. 

قیمت پسته وحشی کرمان در سال ۹۹

قیمت پسته وحشی کرمان در سال 99 قیمت پسته وحشی کیلویی و بسته بندی در سال ۹۹ متفاوت است. محصولاتی که به صورت فله و کیلویی به فروش می رسند همیشه نرخ مناسب تری دارند. نرخ این تولیدات در سال های مختلف متفاوت بوده و به دلیل تورم و شرایط حاکم بر بازار طی سال های اخیر افزایش زیادی پیدا کرده است که با توجه به گذر زمان امری طبیعی است اما بر بازار خرید و فروش تاثیر زیادی می گذارد.

شما می تواند نرخ بروز را در سایت های آنلاین مشاهده کرده و با مقایسه قیمت ها خرید ایده آل خود را انجام دهید. تولید کننده در فرآیند تولید نرخی مناسب را برای این محصولات مشخص می کند به همین دلیل خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی مناسب و مقرون بصرفه است.

هر چه قیمت این کالا کاهش پیدا کند، میزان تقاضا برای خرید این محصول افزایش خواهد یافت. به طور کلی استفاده کنندگان تمایل دارند محصولی با قیمت ارزان و کیفیت بالا خریداری نمایند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید