اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

فروش پسته وحشی بنه با قیمت فوق العاده

پسته وحشی بنه در مناطق کوهستانی مانند استان کردستان می روید، این پسته در صنایع مختلفی کاربرد دارد به همین علت بازار فروش آن بسیار عالی و پرسود می باشد. مراکز فروش زیادی امروزه این پسته را به بازار عرضه می کنند یکی از این مراکز فروش مجموعه ما می باشد که این پسته های با کیفیت و خوشمزه را با قیمت فوق العاده ای در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاور فروش ما تماس بگیرید.فروش پسته وحشی بنه با قیمت فوق العاده

خواص درمانی پسته وحشی بنه

خواص درمانی پسته وحشی بنه پسته وحشی دارای املاح و مواد معدنی ویژه ای می باشد که باعث شده در طب سنتی برای درمان بسیاری از بیماری ها از آن استفاده کنند. برخی از خواص درمانی پسته وحشی بصورت زیر می باشد:

  • معالجه و درمان کم خونی این پسته با داشتن مقادیر زیادی آهن و اسید فولیک باعث افزایش گلبول های قرمز خون می شود.
  • در درمان افرادی که دچار عارضه نرمی استخوان هستند موثر می باشد.
  • باعث تقویت اعصاب می گردد، این میوه سرشار از ویتامین های آ، ب و دی می باشد که برای تقویت اعصاب موثر می باشند.
  • کمک به افزایش وزن می کند زیرا این ماده کالری بسیار زیادی دارد و سوخت و ساز بدن را نیز افزایش می دهد.
  • این میوه با کم کردن التهابات در درمان زخم ها و گزیدگی ها استفاده می شود.
  • جلوگیری از مبتلا شدن به پوکی استخوان از جمله خواص درمانی این بیماری می باشد که علت آن داشتن مقادیر زیادی کلسیم و پتاسیم می باشد.
  • این میوه باعث محافظت از پوست و مو می شود و اینگونه باعث جوانسازی پوست و زیبایی موها می گردد.

این ها تنها نمونه ای از خواص درمانی پسته کوهی می باشد و این میوه خواص باور نکردنی دیگری نیز دارد از جمله: درمان سرطان، تقویت حافظه، کمک به درمان بیماری های فلج و لقوه، دفع سنگ ریزه کلیه و … 

پایین ترین قیمت انواع پسته وحشی بنه

پایین ترین قیمت انواع پسته وحشی بنه قیمت پسته وحشی بستگی به نوع بنه دارد چراکه در بازار انواع پسته وحشی موجود می باشد و هرکدام قیمت مخصوص به خود را دارند. بطور مثال:

  1. پسته وحشی کال: این پسته دارای خواصی مشابه بنه رسیده است اما ضاهری متفاوت با آن را دارد به همین علت قیمت آن کمی پایین تر از پسته رسیده می باشد.
  2. پسته وحشی مرغوب: این پسته تمام طول دوران رشد خود را گذرانده به همین علت روغنی تر می باشد و قیمت بالاتری نسبت به دیگر بنه ها دارد.

اگر بدنبال خرید پسته وحشی بنه با قیمت بسیار پایین می باشید می توانید از نوع کال آن خرید نمایید و در ضمن حتما آن را باید بصورت کیلویی خرید چراکه موع بسته بندی ان قیمت بالاتری دارد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید