اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

فروش پسته کوهی شیراز با قیمت فوق العاده

پسته کوهی که با نام بنه نیز شناخته می شود از خوراکی های خوشمزه و پر خاصیتی می باشد که به صورت خود رو و وحشی می روید. از شهر هایی که بیشترین برداشت پسته کوهی را دارد می توان به شیراز اشاره کرد. در این شهر فروش پسته ها با قیمت های باور نکردنی و کیفیت بالا انجام می شود. پسته کوهی شیراز کیفیت بسیار بالایی دارد و مصرف آن برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید واقع شده است. 

فروش پسته کوهی شیراز با قیمت فوق العاده

ویژگی های عمده پسته کوهی شیراز

ویژگی های عمده پسته کوهی شیراز این محصول به دو صورت خام خشک شده قابل مصرف می باشد در شهر شیراز از نمونه های خام ترشی تهیه می کنند که طعمی فوق العاده دارد و با مغز دانه های خشک غذا می پرند. این محصول ویژگی های زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به کلسیم، فسفر، چربی، آهن اشاره کرد که هر یک از این مزیت ها سبب بهبود یک بیماری می شود. خواص فراوان این محصول باعث شده تا پزشکان طب سنتی نیز مصرف آن را به برخی بیماران توصیه نمایند. 

پسته های کوهی پوسته ای سبز دارند، هسته ای سفت و سخت و مغزی زرد رنگ که مزه ای عالی هم دارد. از پوسته و مغز این پسته برای تقویت سیستم ایمنی بدن و تقویت حافظ نیز استفاده می نمایند. با شناخت و اطلاع از ویژگی های این محصول مقوی مصرف کنندگان آن هر روزه افزایش یافته است. مصرف این محصول برای پوست نیز بسیار مفید می باشد و شادابی را به آن می بخشد. 

قیمت روز پسته کوهی کیلویی

قیمت روز پسته کوهی کیلویی این محصول را می توان به صورت کیلویی نیز تهیه نمود که سبب می شود تا هر مشتری مطابق با میزان مصرف خود آن را تهیه نماید. زمان خرید این پسته کوهی باید هزینه ای را پرداخت نمود که این قیمت پسته کوهی براساس درجه کیفی و تازگی که دارد تعیین می شود. قیمت این محصول روزانه در حال تغییر می باشد که دلیل این افزایش نرخ ها شرایط اقتصادی حاکم بر جامعه می باشد.

پسته کوهی کیلویی قیمت مناسب تری نسبت به نمونه های بسته بندی دارد و مشتریان زیادی را مجذوب خود کرده است. با اطلاع از قیمت روز این محصول می توان حجم خرید را مطابق با بودجه خود مشخص نمود و آن را تهیه کرد. تورم های به وجود آمده در بازار ها سبب گشته تا نرخ ها تا حد زیادی افزایش بیابند. هر ساله طبق تورم های موجود در همان سال نرخ ها تعیین می شود و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید