فصل برداشت بنه زرد
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنه

فصل برداشت بنه زرد

بنه زرد یکی از انواع بنه های رنگی است که شما می توانید در زمان خرید بنه ان را مشاهده کنید. خرید مستقیم بنه زرد از تمامی مراکز فروشی که به صورت انلاین فعالیت می کنند، ممکن و میسر می باشد. برای این منظور شما می توانید اتصالی کوتاه به اینترنت داسته باشید و نام سایت کوشادانه را جستجو نمایید.

پس از ان وارد قسمت فروش شده و بنه زرد را در ردیف محصولات بیابید. پس از کلیک‌کردن تصویر محصول برای شما نمایان شده و در کنار آن قیمت را هم می توانید ملاحظه کنید. کیفیت  واقعی بنه در تصاویر قابل تشخیص است پس با خیال اسوده، بنه زرد را در سبد خرید خود قرار دهید ک پس از ثبت مشخصات منتظر دریافت ان باشید.

در صورتی که سوالاتی در مورد بنه دارید ، می توانید قبل از ثبت خرید با کارشناسان فروش به صورت تلفنی یا انلاین ارتباط بگیرید و پس از رفع مشکل، سفارش خود را دنبال نمایید. سایت ما تولید کننده و تامین کننده بنه زرد می باشد و بدون واسطه کالا را به دست تان خواهد رسانید. این روش خرید مزیت های فراوانی دارد که تازه بودن و  پایین بودن قیمت بنه زرد از جمله ی ان هاست‌.

فصل برداشت بنه زرد

فصل برداشت بنه زرد

فصل برداشت بنه زرد

فصل برداشت بنه زرد مانند دیگر انواع بنه در اواخر تابستان خواهد بود. این فصل برداشت برای بنه رسیده می باشد . اما اگر بخواهید بنه را به صورت کال و اسان تر مصرف کنید می توانید در فصل بهار و قبل از سخت شدن پوسته اش ان را برداشت نمایید. پس از اطلاع از زمان برداشت  بنه زرد ، می خواهیم از ویژگی های ظاهری درخت بنه برای تان‌ سخن‌ بگوییم.

درخت بنه بین ۷ تا ۹ متر ارتفاع دارد. اندازه برگ‌هایش هم بین ۱۰ تا ۲۰ سانتی متر گزارش شده و رنگی سبز و روشن دارد که اندکی هم براق به نظر می رسد و ادمی در هنگام لمس برگ هایش احساس می کند که جنس چرمی دارند. پرچم های این درخت  نیز بسیار جالب توجه هستند. گل های درخت بنه قرمز رنگ‌ بوده و گاهی تمایل به رنگ‌ بنفش دارد.

این درخت گرچه در گروه پسته ها قرار می گیرد اما میوه درخت بنه، گرد است و طول ان نهایتا به ۷ میلی متر و کمتر از یک سانتی متر خواهد بود‌. برخی ان ها را شبیه به نخودفرنگی و یا در نگاه ذوقی تر شبیه به گلبول های خون می نامند. درخت بنه به دلیل داشتن نمونه های نر و ماده، دو قطبی خوانده می شود . مقاومتش بسیار زیاد است و هوای گرم را بیشتر دوست دارد و در این مناطق باردهی بیشتری خواهد داشت.

خودرو بودن و بی نیاز بودن به کشت انسانی و عدم استفاده از سموم از ویژگی هایی است که این گونه در شناسنامه خود ثبت نموده است.

عرضه  کننده بنه زرد

عرضه  کننده بنه زرد

عرضه  بنه زرد توسط تولیدکننده های ان و تامین کنندگان فعال در بازار خشکبار انجام می شود. سابقا عرضه بنه زرد فقط توسط افراد محلی انجام می شد و به جرات می توان گفت که عرضه این محصول فقط در مناطق محلی انجام می شد و عموم مردم که در مناطق بنه خیز ساکن‌ نبوده اند، از مصرف این محصول ناب و ارزشمند محروم بودند.

عرضه کننده اکنون در سطح کل کشور و حتی در سطح جهانی به توزیع  بنه می پردازد. او مشتریان و خریداران خود را به خوبی می شناسد و حتی تا با میزان خرید ان ها هم اشناست برای همین تلاش می کند در حد نا محدود بنه زرد را تامین کند تا در عرضه ان با مشکلی مواجه نشود.

کوشادانه از موفق ترین های بازار عرضه  بنه زرد، سعی دارد بسته بندی های بسیار مناسب و کاملا بهداشتی برای مرسولات خود داشته باشد و خاطر خریدار را بابت سلامت و بهداشت اسوده سازد. همچنین مسئولیت ارسال بنه زرد از ابتدای زمان ارسال تا تحویل به خریدار به عهده مجموعه ما می باشد. این توجه به دلیل دقت بالای دست اندکاران شرکت و رعایت اصل مشتری مداری می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید