قیمت باورنکردنی مغز پسته صادراتی
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

قیمت باورنکردنی مغز پسته صادراتی

مغز پسته صادراتی در واقع تعریفی است برای انواع پسته ای که به تمامی وارد کنندگان پسته از ایران ارسال شده و شامل تمامی کیفیت پسته از محصول ضعیف تا لوکس می باشد. پسته ی ایران در شهر های مختلف تولید و کشت می شود که از میان آن ها پسته صادراتی رفسنجان بیش ترین طرفدار را دارد.

پسته های صادراتی اقلام مختلفی دارند که هر کدام برای صادرات به کشور های خاص انتخاب می شود. یکی از پسته های صادراتی پسته ی اکبری است که در ادامه به بررسی کیفیت،قیمت و مزایای آن نسبت به انواع دیگر می پردازیم.

قیمت باورنکردنی مغز پسته صادراتی

مغز پسته صادراتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

مغز پسته صادراتی باید چه ویژگی هایی داشته باشد

  1.  مغز پسته صادراتی باید با توجه به کشور مقصد دارای انواع کیفیت ها باشد تا قادر قبه این باشد که رضایت مشتری را به دست آورد.
  2. مغز پسته صادراتی باید دارای تاییدیه سلامت باشد. ( که مغز پسته ی اکبری دارای این تاییدیه می باشد و می تواند با اطمینان خاطر کامل محصول خود را به مشتری بدهد. )
  3. مغز پسته صارداتی باید مطابق با استاندارد های مورد نیاز گمرک کشور فرستنده و گیرنده باشد.

امروزه به وفور شاهد افزایش روز به روز قیمت پسته های صارداتی و کم شدن توانایی عوام برای خرید پسته ی صارداتی هستیم. اما مغز پسته اکبری با توجه به اوضاع اقتصادی جامعه و عدم توان خرید پسته ی گران قیمت برای مردم ،پسته هایی را ارائه می دهد که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی هم دارد.

حال شما می توانید بریا اطمینان ،قیمت و کیفیت مغز پسته ی اکبری با انواع پسته های دیگر صاردراتی دیگ مقایسه کنید تا بتوانید تفاوتی را که گفتیم به وضوح حس کیند مغز پسته ی اکبری در مقایسه با گونه های دیگر دانه ها ی کشیده تر و مغز بزرگ تری دارد و به همین علت به آن در بازار های جهانی پسته فوق العاده بلند گفته می شود.

عرضه کننده پسته ی اکبری صادراتی

عرضه کننده پسته ی اکبری صادراتی

مغز پسته اکبری به دلیل قیمت مناسب  و کیفیت مرغوب و دانه ها ی کشیده ی آن نسبت به انواع دیگر پسته های صادراتی به عنوان یکی از محبوب ترین پسته های صادراتی ایران می باشد.تولید این نوع پسته بیشتر مختص ایران می باشد که در شهر هایی مثل دامغان و فیض آباد در رفسنجان و انار سیرجان تولید می شود . به عبارتی تنها تولید کننده عمده ی آن ایران است.

امروزه متاسفانه افراد زیادی فقط به دنبال سود جویی خود هستند و برای تامیین سود خود به اعمال سود جویانه دست بسیاری دست می زنند .

اما در مجموعه ی تولید کنندگان مغز پسته صادراتی اکبری افراد زادی مشغول به فعالیت هستند که خواستار ارائه ی مغز پسته ی صادراتی با کیفیت مرغوب هستند که خیال شما از این بابت می تواند کاملا راحت باشد و به دلیل راحتی مشتریان و تجار و صادرکنندگان شما می توانید مغز پسته ی اکبری را به صورت خرید مستقیم از مراکز معتبر و تولید کننده خریداری کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید