قیمت باور نکردنی مغز پسته دهان بسته
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

قیمت باور نکردنی مغز پسته دهان بسته

در استانهای بزرگی مانند استان کرمان مغز پسته دهان بسته ، مغز پسته دهان بسته گلدار درجه یک و همچنین درجه دو را برای صادرات به کشورهای بزرگ و مختلف تولید و همچنین عرضه می دارند.

فروشندگان مغز پسته دهان بسته در استان‌های مختلف از جمله استان کرمان انواع مغز پسته های دهان بسته را تولید و عرضه می نمایند. یکی از مهمترین محصولات تولید شده توسط تولیدکنندگان پسته استان کرمان پسته دهان بسته  گل دارد، و پسته دهان بسته می باشد ،معمولاً خریداران مغز پسته گل دارد ،استان کرمان، کشورهایی مانند کشورهای هند و امارات می باشند .

پسته دهان بسته و مغز پسته دهان بسته معمولاً به دلیل کیفیت بالایی که دارند و برخلاف نام خود که باعث می شود به کیفیت آن اعتماد نکرد  مشتریان زیادی را دارد و همچنین درخواست کننده این نوع پسته بسیار زیاد است .قیمت مغز پسته دهان بسته بسیار بالا می باشد. با توجه به تقاضای زیاد و بازار گسترده‌ای که مغز پسته دهان بسته در بازار داخلی و بازار جهانی دارد، همچنین پسته دهان بسته می توان گفت: قیمت باورنکردنی مغز پسته دهان بسته باعث اعجاب تولیدکنندگان پسته در ایران گردیده است. همچنین صادرات بالای مغز پسته دهان بسته به کشورهای عربی و اروپایی باعث سودآوری بسیار برای کشورمان گردیده است.

قیمت باور نکردنی مغز پسته دهان بسته

  روش باز کردن پسته دهان بسته

  روش باز کردن پسته دهان بسته

در بعضی از مواقع مشاهده می‌شود که پست ها دهان بسته می باشد یا در اصطلاح بازار کور می باشد. علت دهان بسته بودن پسته ها در هنگام رشد و پرورش آنها به وجود می‌آید به این معنی که هنگامی که پسته بر روی درخت در پوسته اولیه خود قرار دارد از رطوبت بالایی برخوردار است، اگر شرایط لازم را برای رشد مغز پسته ایجاد کنیم مغز به اندازه رشد کرده تا به پوسته استخوانی خود فشار می‌آورد و باعث شکافتن پوست استخوانی یا در اصطلاح خندان شدن می‌گردد.

اما در شرایطی که رطوبت و گرما به حدی نباشد که  شرایط لازم جهت رشد  مغز پسته را فراهم نماید، مغز پسته کوچک مانده و به پوسته خود فشار نمی‌آورد و پوست صدفی شکاف پیدا نمی‌کند. در نتیجه پسته دهان بسته یا کور به ما می‌دهد، شما می توانید برای باز کردن دهانه بسته پسته توسط چکش یا انبرهای مخصوص ضربه به آن شکافی را وارد نمایید، البته این ضربه نماید بسیار محکم و کاری باشد ،فقط در حد یک ضربه خیلی سطحی انجام گیرد، سپس آنها را در آب گرم قرار داده به مدت پنج ساعت در آب بماند تا پوسته استخوانی آن نرم شود بعد از این کار وقتی که پوست صدفی پسته نرم شد، آنها را در محیطی مانند خشک کن ها یا در مقابل آفتاب با حرارت ۹۰ درجه قرار داده تا پسته ها به صورت خندان شوند و تا زمانی که رطوبت پستها پایین نیامده یعنی حدود ۵ درصد نرسیده باید عمل خشک کردن پسته ادامه پیدا کند.

 فروشنده معتبر مغز پسته ایرانی

 فروشنده معتبر مغز پسته ایرانی

 

ایران یکی از بزرگترین تولیدکنندگان پسته مرغوب در جهان می باشد .همچنین به دلیل وجود این نام ما می‌توانیم فروشندگان معتبر و قابل اعتمادی را در زمینه فروش مغز پسته ایرانی مشاهده نماییم. به همین عنوان قیمت پسته ایرانی در اقصی  نقاط جهان متفاوت می باشد. زیرا پسته دهان بسته و یا مغز پسته دهان بسته و همچنین تازه دارای قیمت های مختلفی می باشند، که بر اساس کیفیت و مرغوبیت و همچنین گرید پسته  ها آنها را قیمت‌گذاری می نمایند و به بازار عرضه می نمایند.

مغز پسته تازه در ایران یکی از محبوب ترین مواد غذایی می باشد، که دارای ارزش غذایی بالایی است و تمامی کشورها به این امر آگاه می باشند در نتیجه متقاضیان زیادی را برای صادرات مغز پسته ایرانی داریم و خود پسته تازه به عنوان آجیل و خشکبار ها و یا به عنوان تزیین کننده حلوا و و بامیه و یا حتی در صنایع غذایی مانند کالباس و یا در تولید  بستنی  ها و آبمیوه  مورد استفاده قرار می گیرد. برای تهیه مغز پسته دهان بسته کافیست با مجموعه کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید