قیمت خرید مغز بنه شیراز
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

قیمت خرید مغز بنه شیراز

قیمت خرید مغز بنه شیراز بر پایه عوامل متعددی تعیین می شود.  این عوامل عبارتند از کیفیت پسته ، اندازه پسته ، تازه بودن، نوع خرید، میزان تقاضا، نوع بسته بندی، نوسانات بازار و ارز.

برای اطلاع از قیمت مغز بنه شیراز می توانید به  سایت کوشا دانه مراجعه کنید و لیست قیمت تمامی محصولات را ملاحظه کنید. قیمت های درج شده مصوب بوده و مورد تایید اتحادیه  آجیل و خشکبار می باشد. البته لازم به ذکر است قیمت ها در سایت ما بسیار ارزان تر از دیگر مراکز فروش می باشد و برای خریدار بسیار مطلوب می باشد.

قیمت خرید مغز بنه شیراز

کیفیت انواع مغز بنه شیراز

کیفیت انواع مغز بنه شیراز

کیفیت مغز بنه سبب شده این میوه ریز گرد مشهوریت و محبوبیت ویژه ای در میان دیگر انواع پسته کسب نماید و طرفداران زیادی را برای خود داشته باشد. اگر بخواهیم به نکته برجسته در باب کیفیت انواع مغز بنه شیراز اشاره کنیم، لازم است رنگ‌ سبز و ماندگار ان را یادآور شویم.

استان فارس و خصوصا شهر شیراز به دلیل دارا بودن جنگل های انبوه، از مراکز پرورش درختان بنه شناخته می شوند و به راحتی می توان گفت در صنعت بنه و مغز بنه در ایران پیشگام هستند. همانطور که می دانید درخت بنه در شهرهای کوهستانی رشد می کند و خود رو است و انسان در تکثیر آن دخالتی ندارد و طبیعتا نوع آب و هوا و اقلیم هر منطقه ای در کیفیت مغز بنه تولیدی آن منطقه تاثیر دارد.

مغز بنه شیراز به دلیل ارگانیک‌ بودنش هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور، طرفداران زیادی دارد مخصوصا که در عصر جدید طبیعی بودن اقلام خوراکی، موضوع مورد بحث حوزه سلامت بوده و توجه ویژه ای به آن می شود. محصولات تراریخته یا پرورش یافته با انواع سموم و کودهای شیمیایی، در دنیای امروز تهدید عظیمی برای سلامت نوع انسان بوده و توصیه می شود از مصرف آن ها حدالمقدور اجتناب شود.

کیفیت مغز بنه شیراز به حدی بالاست که توانسته جایگزین مغز پسته مرغوب یا پودر پسته شود و مشتریان مخصوص بخود را دارد. بنه هم فواید درمانی دارد و هم در صنایع خوراکی به عنوان یک ماده اولیه طعم بخش و تزیین کننده  شناخته شده است.

بنه علاوه بر مصرف شدن به عنوان آجیل، به عنوان مغز و پودر پسته در کارخانه های سوهان پزی، تولید گز، بستنی و.. بکار می رود. روغن مغز بنه هم مصارف خوراکی دارد و هم در تولید لوازم آرایشی و بهداشتی  استفاده می شود. در هر شهر هم‌ مناسب با فرهنگ‌ دیرینه شان برای آن یک‌نام نهاده و برای پخت غذای محلی شان از آن استفاده می کنند.

تولید مغز بنه شیراز بسته بندی

تولید مغز بنه شیراز بسته بندی

تولید مغز بنه در شیراز به عنوان یکی از مراکز شناخته شده روز به روز توسعه می یابد‌. تولید کنندگان خشکبار شیراز برای فروش بیشتر تلاش دارند تا مغز بنه با کیفیت را در اشکال مختلف و متنوع و زیبا بسته بندی کنند. همانطور که همه می دانید بسته بندی محصول اولین عاملی ست که مشتری را برای خرید آن محصول جذب می کند. شاید بتوان گفت بسته بندی جذاب و زیبا تضمین کننده فروش و سود تولید کننده است.

ناگفته نماند که‌ نوع بسته بندی با توجه به بازار فروش و هدف عرضه محصول،  تغییر می شود. مثلا برای ارسال مغز بنه برای کارخانجات و تولید کننده های صنایع غذایی، بسته بندی ها به صورت پلاستیکی بوده و در کارتن قرار داده می شوند و وزن بسته ها هم بین بیست و پنج تا شصت کیلو گرم می باشد. اما برای مصارف خانگی و یا آجیلی از جعبه های چوبی و پلاستیکی، قوطی فلزی و.. در وزن های پایین تر استفاده می گردد.

بسته بندی مغز بنه برای این است که پسته قادر است به راحتی رطوبت را جذب کند و از همین رو تغییر مزه می دهد. اما بسته بندی مغز پسته ماندگاری آن را افزایش می دهد.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید