قیمت خلال پسته کیلویی اصل
اشتراک گذاری این مقاله در:
خلال پستهپستهمغز پسته

قیمت خلال پسته کیلویی اصل

خلال پسته کیلویی یکی از اقلامی ست که به عنوان فراورده پسته به شمار می رود و خریداران و طرفداران زیادی هم دارد. قیمت خلال پسته با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود. از جمله این موارد می توان به هزینه تولید و برداشت پسته، هزینه مغز کردن پسته، هزینه های تولید خلال پسته، هزینه های بسته بندی و نگهداری، هزینه حمل و نقل، میزان برداشت پسته در هر سال، میزان تقاضا و میزان عرضه پسته و خلال پسته در بازار مصرف، نحوه عرضه، نوسانات بازار و.. اشاره کرد.

کیفیت پسته ای که خلال پسته از ان تهیه می شود و همچنین کیفیت خلال پسته هم از عوامل مهم در این لیست تعیین قیمت می باشند‌. در کل تعیین قیمت خلال پسته کیلویی سخت تر از تعیین قیمت پسته خام‌ است.

از طرفی با توجه به اینکه خلال پسته یک محصول فراوری شده می باشد و مشخصات ظاهری پسته را ندارد، برخی سودجویان از پسته های نامرغوب یا دانه ها و مغز های سبز رنگ یا مشابه با پسته برای تولید خلال پسته استفاده می کنند و با رنگ کردن آن، کالای تقلبی به دست مصرف کننده می رسانند.

با این توضیحات می توان عنوان کرد که قیمت بالا یکی از راه های شناخت خلال پسته اصل از خلال پسته ناخالص یا نامرغوب خواهد بود. اگر خریدار خلال پسته کیلویی اصل هستید پیشنهاد می کنیم‌ به سراغ تولید کننده های شناخته شده در این عرصه بروید تا با خیال اسوده تر، خلال پسته تهیه نمایید.‌

قیمت خلال پسته کیلویی اصل

موارد استفاده خلال پسته

موارد استفاده خلال پسته

با خواندن مطلب بالا حتما از خود سوال کرده اید که مگر خلال پسته کیلویی چه مصارفی دارد و چقدر در بازار مصرف مورد نیاز هست که سودجویان برای کسب درامد بیشتر، به فکر استفاده از پسته نامرغوب و یا تولید کالای تقلبی و غیر اصل پرداخته اند؟پاسخ اینجاست که خلال پسته بیش از انچه که تصور می شود، مورد مصرف است. اگر پسته فقط یک‌ اجیل محسوب می شود و از انجا که قیمت تولید شده ی بالایی دارد و تبدیل به کالای لوکس و گران قیمت شده، لذا همگان قدرت خرید ان را ندارند، اما خلال پسته و حتی دیگر فراورده های پسته، شرایط متفاوت تری با پسته دارند.

پسته فقط یک‌ آجیل گرانبهاست اما خلال پسته یک ماده تزیینی و طعم دهنده مخصوص برای انواع غذاهای سنتی و جدید، دسرها، بستنی ها، معجون ها، سالادها، کیک های تولد و جشن ها، شیرینی ها، شکلات ها، کالباس و سوسیس ها، و.. می باشد و هر روز بر تعداد این‌ مصارف افزوده می شود و خلاقیت تولیدکنندگان غذایی مصارف خلال پسته را گسترش می دهد. جالب تر اینکه خلال پسته به دلیل تهیه اسان تر و با مقادیر بسیار کم، مورد مصرف همه اقشار حتی اقشار کم درامد هم قرار می گیرد.

شما خلال پسته را در تزیین شله زردها و حلواها در مجالس و مراسمات مذهبی،  به وفور می بینید. گز و شیرینی و یا سوهانی وجود ندارد که در ان خلال پسته به کار نرفته باشد و زیبایی و عطر را برایش افزون نکرده باشد. یک بار شله زرد بی خلال پسته یا گز و سوهان بدون افزوده شدن خلال پسته را تصور کنید، خواهید دید تمام جذابیت و میل خریدتان فروکش می کند.

خلال پسته کیلویی و دیگر فراورده های پسته یکی از اساسی ترین مواد اولیه و نیازهای تولیدککندگان صنایع غذایی ست و اهمیت مصرف ان را نمی توان به راحتی انکار کرد. پیشنهاد می کنیم برای شناخت بیشتر این مصارف، به انچه در طول روز میل می کنید، دقت کنید خواهید دید از خلال پسته اصل چندان دور نیستید.

وضعیت فروش خلال پسته در بازار جهانی

وضعیت فروش خلال پسته در بازار جهانی

مصارف متنوع و متعدد خلال پسته کیلویی و اثری که این محصول در نتیجه ترکیب خود با مواد دیگر دارد، سبب شده تا روز به روز مورد استقبال بیشتری قرار بگیرد. این استقبال فقط مختص بازار داخلی نیست و در سطح جهان روز به روز بر موارد مصرف خلال پسته افزوده می شود، لذا در بازار جهانی خرید  این محصول بیشتر از بازار داخلی مورد توجه می باشد مخصوصا که پسته ایرانی یک‌ شهرت خاصی در بین تجار بین المللی دارد و انتظار می رود خلال پسته اصل ایرانی هم بتواند همانند پسته بدرخشد.

اگر تولید کننده ی داخلی بتواند با طراحی های جدید بسته بندی های درخور و مناسب و شکیل برای خلال پسته، تهیه کند این عامل نیز می تواند وضعیت فروش را تحت تاثیر قرار دهد. چرا که نوع بسته بندی و ظاهر کالا ، اولین عامل جذب کننده برای خرید است و از طرفی بهداشت کالا را نیز تضمین می نماید.

در کل تولیدکننده خیالی اسوده دارد که اگر خلال پسته اصل را روانه بازار جهانی کند، سود خوبی نصیبش خواهد شد. این تجربه ای ست که شرکت تجاری کوشادانه با تجربه معاملات بین المللی خود به ان رسیده است.با کوشادانه بیشتر آشنا شوید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید