قیمت دستگاه مغز گیر بنه برقی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

قیمت دستگاه مغز گیر بنه برقی

دستگاه مغز گیر بنه نیز مانند دیگر تجهیزات و ابزار آلات صنعتی، در ابعاد و اشکال متنوعی ساخته می شود  و متقاضیان می توانند با توجه به میزان تولیدات خود، نوع دستگاه مورد نظر شان را انتخاب و خریداری نمایند. اما نکته ی کلی که وجود دارد، این است که اگر قصد خرید دستگاه مغز گیر بنه را دارید بهتر است نوع اتوماتیک و برقی آن را انتخاب کنید چرا که قیمت مغز گیر برقی،  بسیار مناسب می باشد و علاوه بر این نیز، از دو مزیت مهم دیگر  برخوردار است که به شرح ذیل می باشد:

  1. مهم ترین مزیت مغز گیر های برقی و اتوماتیک این می باشد که پسته هایی که به واسطه ی این دستگاه مغز گیر بنه مغز می شوند، هیچ گونه صدمه ای به آن ها وارد نمی شود و امکان ندارد که پسته ها خرد شوند و شما می توانید اطمینان داشته باشید که پسته های خود را به صورت کامل تحویل می گیرید.
  2. یکی دیگر از مزیت های مغز گیز برقی و اتوماتیک این می باشد که سرعت انجام پوست کندن پسته ها، توسط این مغز گیر ها در قیاس با سایر نمونه ها، بسیار بالا تر می باشد و شما می توانید با صرف وقت کم تری این کار را انجام دهید.

قیمت دستگاه مغز گیر بنه برقی

تقسیم بندی مغز گیر براساس ظرفیت

تقسیم بندی مغز گیر براساس ظرفیت

دستگاه مغز گیر بنه، توسط برند های متفاوتی طراحی و ساخته شده است و علاوه بر تفاوتی که از لحاظ قابلیت میان این دستگاه ها وجود دارد، تفاوت های دیگری نیز میان آن ها وجود دارد که به دلیل تفاوت کاربری آن ها می باشد و به بیان دیگر، مغز گیر بنه وسیله ای است که طراحی های متفاوت آن به شما این اجازه را می دهد که مطابق نیاز خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

در واقع، دستگاه مغز گیر بنه هر چه قدر که قابلیت های بیشتری داشته باشند  ظرفیت بیشتری دارند و بدیهی است که با دستگاه های بنه شکن صعنتی اتوماتیک، می توان مقدار بیشتری از پسته بنه را در مغز کرد و نکته ای که در این مورد وجود دارد این است که ظرفیت های دستگاه نیز متغیر می باشد. اما به طور تقریبی می توان گفت که مغز گیر های بنه با ظرفیت ۳۰۰ کیلو گرم به بالا ساخته می شوند.

فروش مستقیم مغز گیر پسته

فروش مستقیم مغز گیر پسته

فروش مستقیم یکی از مهم ترین و اساسی ترین، فرصت هایی است که یک فروشنده ی معتبر می تواند برای مصرف کننده و خریدار کالای خود فراهم کند و به هیچ وجه فرقی ندارد که کالا ی مورد معامله چه چیزی می باشد.  چرا که فروش مستقیم، همیشه برای یک مشتری با دقت و وسواس یک فرصت خیلی خوب به شمار می آید و او می تواند از این طریق، یک خرید خوب و بدون واسطه انجام دهد و این امر هم از لحاظ اقتصادی و هم از بعد کیفیت کاملاً به نفع او خواهد بود. حالا اگر چنین فرصتی برای فروش دستگاه های صنعتی ای مانند مغز گیر بنه به وجود بیاید یک فرصت عالی برای متقاضیان خرید این دستگاه فراهم خواهد شد.

ما این مژده را به شما می دهیم که شرکت کوشا دانه که یکی از معتبر ترن و مجهز ترین شرکت های فعال در حوزه ی طراحی و تولید انواع دستگاه های مغز گیر، می باشد این فرصت را برای شما فراهم کرده است و شما به راحتی می توانید این قبیل دستگاه ها را از ما خریداری کنید و علاوه بر این نیز، اگر در مورد نحوه ی کار با این دستگاه ها یا قابلیت های آن ها، نیاز به مشورت یا هم فکری داشته باشید، می توانید با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید و اطلاعات مورد نظر خودتان را کسب کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید دستگاه مغز گیر بنه را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید