قیمت دستگاه پسته شکنی با کیفیت
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

قیمت دستگاه پسته شکنی با کیفیت

دستگاه پسته شکنی با کیفیت یکی از تولیدات شرکت های ایرانی می باشد که با طراحی اوصلی و مهندسی شرایط جدا کردن پسته از پوست را به وجود می آورد. این دستگاه ها انواع مختلفی داشته که هر کدام در فراوری مغز پسته نقش خاصی را ایفا می کنند. دستگاه های پسته شکنی در عملکرد خود دقت بالایی دارند به طوری که تمام پسته های دهان بسته را بدون آسیب وارد به مغز آن از پوست جدا می نمایند. این دستگاه کارایی بسیار بالایی دارد و مغزپسته را قبل از بسته بندی آماده می نماید. برای استعلام قیمت دستگاه پسته شکنی با کیفیت می توانید با شماره تلفن های شرکت ما تماس حاصل نمایید.

قیمت دستگاه پسته شکنی با کیفیت

جدیدترین نوع دستگاه پسته شکنی با کیفیتجدیدترین نوع دستگاه پسته شکنی با کیفیت

خط تولید پسته و مغز آن شامل دستگاه های بسیاری می باشد که از جمله آن ها می تواند به د ستگاه های پسته شوی، جدا کن پسته، بالا بر، نوار تست ، خشک کن پسته ، پوک گیر ، پوست کن و پسته شکن اشاره نمود. دستگاه های پسته شکن یکی از اصلی ترین دستگاه ها در تولید پسته می باشند که کیفیت عملکرد دستگاه بر مرغوبیت مغز پسته های تولید شده و شکیل بودن و یکدست بودن هنگام بسته بندی بسیار موثر می باشد.

جدیدترین نوع دستگاه پسته شکنی با کیفیت دستگاه پیشرفته مجهز اتوماتیک می باشد که صفر تا صد عمل شکستن و جد ا کردن پسته و پوسته ها به صورت خودکار و بر اساس تعریف دیجیتالی که از ابتدا برای دستگاه تنظیم شده است انجام می دهد. دستگاه های پسته شکنی علاوه بر کیفیت سرعت عمل بالایی دارند و روزانه  حجم انبوهی از پسته را شکسته و مغز های آن را جدا می نمایند. قیمت پسته شکنی اتوماتیک دارای تجهیزات کامل که در ابعاد بسیار بزرگ تولید و عرضه می شود و از آن در کارخانجات صنعتی استفاده می شود نسبت به دیگر دستگاه های پسته شکن گران تر می باشد. اما با توجه به ظرفیت بالای تولید این دستگاه ظرف مدت کوتاهی پس از خرید دستگاه سرمایه اولیه ای که برای تهیه دستگاه شده است باز می گردد و می توان گفت یکی از پربازده ترین دستگاه های صنعتی پسته شکن می باشد .

عرضه کننده دستگاه پسته شکنی با کیفیت

عرضه کننده دستگاه پسته شکنی با کیفیت

شرکت های تولید کننده ایرانی رونق تولید ملی را در سال های اخیر پرقدرت از قبل دنبال کرده اند و انواع دستگاه های صنعتی را بسیار با کیفیت و از بهترین جنس قطعات تولید کرده و با قیمت مناسب در اختیار هم وطنان قرار می دهند. یکی از این دستگاه ها دستگاه پسته شکنی می باشد که بر اساس مدل دستگاه دارای ظرفیت های متغیر تولیدی می باشد . کارایی این دستگاه شکستن پوست های سخت پسته یا دیگر انواع آجیل می باشد که در طی این عمل مغز آن به طور کامل و سالم جدا می گردد.در دستگاه پسته شکن با کیفیت تفکیک پسته از پوست به طور کامل و بدون هیچ خطایی انجام می گیرد و مغز هایی که تحویل داده می شود یکدست و بدون هیچ گونه خرد شدن یا دو لپه شدن می باشند.

عرضه دستگاه پسته شکن توسط شرکت ما که سابقه طولانی در امر تولید و ارائه دستگاه ها دارد به صورت مستقیم انجام شده بنابراین قیمت دستگاه ها بسیار مناسب و زیر قیمت بازار می باشد. شاید برخی از صاحبان مشاغل در شهر ها و نقاطی مستقر باشند که دسترسی به عرضه کننده های این دستگاه ها نداشته باشند از این رو فروش اینترنتی دستگاه های پسته شکن امری بسیار پسندیده می باشد که به انتخاب و خرید مشتریان کمک بزرگی می نماید. ضمن آن که به وسیله عرضه اینترنتی فروشنده ها نیز بهتر می تواند دستگاه ها و محصولات خود را در معرض فروش قرار دهند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید