اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

قیمت روز انواع پسته وحشی کرمان

فروش و‌ برداشت پسته وحشی کرمان به دلیل خاصیت های فراوان آن در کشور بسیار گسترش پیدا کرده است. انواع پسته وحشي در کیفیت های متفاوتی روانه بازار های داخلی و خارجی می شوند و قیمت آنها  با یکدیگر فرق می کند. 

قیمت روز انواع پسته وحشی کرمان

فصل برداشت پسته وحشی کرمان

فصل برداشت پسته وحشی کرمان

 ۱٫- برای جلوگیری یا مقابله با کاهش شناختی (که شامل از بین رفتن حافظه ، مشکل در حفظ توجه یا سرعت پردازش) ناشی از چندین ماده مغذی آن از جمله ویتامین E است.

 ۲٫- پسته می تواند متحدان ما باشد که به دلیل داشتن فیبر ، پتاسیم و منیزیم از ابتلا به دیابت کمک می کند.

 ۳- آنها به ما کمک می کنند تا پوست جوان تری داشته باشیم و به لطف ویتامین E موجود در آن ، ظاهر چین و چروک ها را به تأخیر می اندازیم.

 ۴– همین ویتامین علاوه بر داشتن یک آنتی اکسیدان و به تأخیر انداختن پیری سلول ، خاصیت ضد التهابی دارد.

 ۵– پسته به دلیل کمک به ویتامین های گروه B ، به ویژه ویتامین B6 ، در حفظ انرژی و مبارزه با خستگی به ما کمک می کند.

 ۶– آنها نوعی میوه خشک هستند که می توانند خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی (از جمله فشار خون بالا) را کاهش دهند و به طور کلی آنها به دلیل میزان فلاونوئیدهایی که در اختیار ما قرار می دهند در مراقبت از قلب ما بسیار خوب هستند.

 ۷– پسته غذایی اصلی برای افرادی است که می خواهند پروتئین گیاهی بیشتری را در رژیم غذایی خود بگنجانند.

 ۸– این آجیل ها منبع خوبی از فولات (اسید فولیک یا ویتامین B9) هستند که به جلوگیری از بروز مشکلات رشد در جنین در دوران بارداری کمک می کنند و همچنین یک ماده مغذی مهم در دوران شیردهی است.

انواع پسته وحشی کرمان با قیمت مناسب

انواع پسته وحشی کرمان با قیمت مناسب انواع پسته وحشی کرمان با قیمت هایی مناسبی در سایت ما به فروش می رسد، فروشندگان ما تلاش می کنند بهترین و مرغوب ترین پسته را به مشتریان عرضه کنند.

 به دلیل داشتن فیبر زیاد ، پسته متحدین عالی برای سلامت روده ها هستند: آنها به حفظ یک ترانزیت خوب روده ، مبارزه با یبوست و جلوگیری از سرطان روده بزرگ کمک می کنند.

  پسته یک منبع گیاهی عالی برای کلسیم است ، یک ماده معدنی به ویژه در هنگام رشد دختران و پسران و برای زنان پس از یائسگی.

 آنها به دلیل اینکه غذای بسیار غلیظی هستند ، مانع از چاقی می شوند و ما را برای مدت طولانی سیری نگه می دارند.

 پسته به ما در مبارزه یا جلوگیری از کم خونی فقر آهن کمک می کند.  این آجیل ها به همراه دانه های آفتابگردان یا لوله ها ، آنهایی هستند که بیشترین مقدار آهن را دارند.  توصیه می شود که پسته را به همراه غذاهای سرشار از ویتامین C مصرف کنید تا آهن به درستی جذب شود.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید