قیمت روز مغز پسته سبز کال
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پسته

قیمت روز مغز پسته سبز کال

یکی از انواع مرغوب پسته که بیشتر به کشور های اروپایی صادر می شود مغز پسته سبز کال است . این نوع پسته به دلیل رنگ سبز خود طرفداران فراوانی دارد . برای تهیه خلال پسته نیز از مغز پسته سبز کال استفاده می شود .

قیمت روز مغز پسته کال نیز بر اساس کیفیت ، دیر یا زود چیدن آن تعیین می گردد. برای تهیه راحت و بدون دردسر مغز پسته کال می توانید خرید آنلاین را از شرکت فروش پسته و فرآورده های ما تجربه نمایید ، بهترین نوع پسته را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید .

قیمت روز مغز پسته سبز کال

فصل برداشت پسته کال

فصل برداشت پسته کال

پسته یکی از انواع دانه های روغنی خوشمزه می باشد که به صورت های مختلف و در انواع متفاوت تولید و عرضه می گردد . یکی از انواع پسته هایی که توزیع آن در کشور ما رواج دارد پسته کال می باشد .

پسته کال به سبب رنگ سبز تیره خوش رنگ ، طعم بسیار عالی و چرب بودن به میزان کافی یکی از بهترین انواع پسته شناخته می شود که با قیمت نسبتا بالایی خرید و فروش می شود. پسته کال همانطور که از نامش پیداست قبل از آنکه به طور کامل تشکیل شود و به میزان کافی برسد باید از درخت چیده شود از آن جایی که فصل برداشت پسته تقریبا اواخر تابستان و شهریور ماه می باشد ، پسته کال را حدودا در اوایل مرداد ماه باید از درخت چید .

هر چه زمان برداشت پسته کال به تعویق بیفتد پسته رو به بلوغ رفته و رنگ سبز آن کمرنگ تر می شود . پوست نازک روی پسته هم هر چه بیشتر برسد از سفیدی رو به رنگ صورتی و قرمز می رود . در پسته کال هنوز پوسته ها شکاف برنداشته و خندان نشده از این رو مغز پسته کال بیشتر از پسته های دهان بسته تولید می شود .

از آن جایی که مغز پسته کال یکی از محصولات مهم و صادراتی کشور می باشد و تجارت آن بسیار پر رونق و برای کشور دارای ارز آوری است در برداشت این محصول باید دقت کافی شود و روی آن سرمایه گذاری بیشتری صورت گیرد . قیمت پسته سبز کال با توجه به قیمت جهانی آن و هزینه های تولید محاسبه می شود .

توزیع مغز پسته سبز کال

توزیع مغز پسته کال

یکی از مدل های پسته توزیع شده در کشور مغز پسته کال می باشد که بسیار محبوبیت داشته و گران ترین انواع پسته می باشد . توزیع پسته کال در درجه ها و کیفیت های متفاوتی انجام می شود که از بین آن ها به پسته کال معمولی ، مغز کال سوپر ، مغز کال گل دار و مغز کال متوسط می توان اشاره نمود .

نوع پسته کال بسته این که از نارس کدام یک از انواع پسته کله قوچی ، احمدی آقایی ، اکبری و غیره می باشد نیز با یکدیگر متفاوت است و قیمت گذاری های یکسانی بر روی آن صورت نمی گیرد .

از آن جایی که پسته کال داارای رنگ سبز طبیعی یکدست و زیبایی می باشد این نوع پسته به شدت مورد توجه بازار های خارجی می باشد و بیشترین توزیع مغز پسته کال مربوط به صادرات آن  می باشد . کشور های اروپایی از مشتریان عمده پسته کال ایرانی می باشند ، امید است که در این زمینه سرمایه گذاری های بیشتری صورت بگیرد .

توزیع مغز پسته کال در کشور در مراکز فروش بزرگ پسته به صورت عمده و با قیمت مناسبی صورت می گیرد و برای خرید آن می توان از طریق اینترنتی اقدام نمود و از سراسر کشور به این نوع محصول گران بها و ارزشمند دسترسی داشت . راه های ارتباطی با مدیران فروش آن در ذیل بیان شده است .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته سبز کال را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید