قیمت روز مغز پسته قرمز
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

قیمت روز مغز پسته قرمز

مغز پسته قرمز یکی از زیباترین مغزهایی است که چشم بیننده را به خود مسحور می کند. قیمت پایه ی این نوع مغز پسته مانند دیگر ارقام بر اساس نظریه کارشناسی اتحادیه خشکبار تعیین می شود.

عواملی که می تواند قیمت مغز پسته را تعیین کند از این قرار است:

– نوع خرید و فروش. خرید و فروش می تواند مستقیم باشد یا غیر مستقیم. در روش مستقیم، بین فروشنده اصلی یا همان تولید کننده، و خریداری که مصرف کننده است، واسطه وجود ندارد و به سبب حذف  دلال قیمت ها کاهش می یابد.

– حجم خرید، یعنی اینکه خریدار چه تناژی را برای خرید کردن مدنظر دارد. روال بازار این است که در خرید های  با تناز بالا که با نام خرید عمده از آن یتد می شود، سبب کاهش قیمت می گردد.

– کیفیت، عامل اصلی قیمت گذاری. بالاترین قیمت از آن برترین کیفیت هاست. هر چه مغز پسته قرمز مرغوب تر باشد یعنی درشت تر باشد و تازه تر، باید آن را به بهای بیشتر تهیه کنید.

– نوع بسته بندی، بسته بندی هزینه تولید را بالا می برد اما چون سبب حفظ  کیفیت مغز پسته قرمز می شود، باید توجه ویژه به آن داشت.

– نوع برند، برندهای شناخته شده به سبب آوازه ی خود و کیفیتی که ان را تضمین می کنند، قیمت های مقطوع و بالایی دارند.

– التهابات بازار که گاهی با عنوان نوسانات از ان‌ یاد می شود به راحتی می تواند لرزه بر ثبات قیمت ها بیاندازد.

– تغییر قیمت ارز، با توجه به اینکه بیشترین سهم فروش مغز پسته قرمز در بازارهای خارجی است، به راحتی می توان تاثیر ارزش دلار را در قیمت گذاری ها مشاهده کرد.

قیمت روز مغز پسته قرمز

کاربرد مغز پسته قرمز

کاربرد مغز پسته قرمز

پسته کاشت شده در ایران، رقم های متفاوتی دارد که برخی از آن ها برای همگان شناخته شده است و برخی دیگر نا آشنا. از جمله این می توان نام های ذیل را برشمرد:

پسته احمداقایی، بادامی، کله قوچی، اکبری،  اوحدی، شاه پسند، دانشمندی، خنجری، عباسعلی، گرمه، برگه سیاه و… .

البته پسته قرمز هم از ارقامی ست که باید جز رقم‌ های غیر معروف از آن‌ یاد کرد. این عدم شهرت شاید تعدد بالای رقم ها باشد، صد رقم پسته کشت شده، چیزی نیست که بتوان به راحتی شهرت را برایشان رقم زد. در هر حال با وجود این عدم شهرت نمی تواند ویژگی ها و ‌کاربردهای مغز پسته قزمز را انکار کرد.

مغز پسته قرمز  به لحاظ خواص با دیگر ارقام کاملا برابری می کند.این رقم از پسته، با توجه به رنگ خاصی که دارد و ترکیبی که با رنگ گوشته داخلی ایجاد می کند، برای تزیین خوراکی ها بسیار مورد توجه می باشد. شاید این اصلی ترین کاربرد برای مغز پسته قرمز باشد. رنگ‌ قرمز در کنار مغزهای دیگر همیشه جلب توجه بیشتری دارد. طیف رنگی و یا تضاد ها همیشه اشتهای بیشتری برای افراد ایجاد می کند.

چند مورد از خواص مغز پسته قرمز عبارتند از:

– مواد مغذی بسیار ارزشمند که سبب می شود ویتامین های مورد نیاز بدن به راحتی با مصرف چند عدد مغز پسته در روز تامین گردد.

– درمان ناراحتی های دستگاه گوارش

– برطرف کننده مشکلات کبدی

– تقویت کنندا حافظه

– رفع ضعف عمومی بدن و تقویت‌کننده بودن

– رفع ضعف جنسی

– کمک به تغییر مزاج و سردی طبع

فروش مغز پسته قرمز

فروش مغز پسته قرمز

فروش مغز پسته همانند دیگر ارقام پسته بسیار پر رونق است.  مخصوصا اینکه این رقم پسته به لیل برداشت زود هنگام و استفاده کمتر از سمپاشی برای حفظ محصول، هزینه تمام شده پایینی دارد و‌ برای همین قیمتش مناسب تر از دیگر ارقام یاد شده می باشد. قیمت پایین خودبخود تقاضا  و فروش را بیشتر می کند  و همین هم سبب می شود تا فروشندگان جهت سوداوری و کسب درامد بیشتر، گرایش بیشتری به این رقم از پسته داشته باشند.

شرکت تجاری کوشادانه در میان ارقام متنوع پسته، به معرفی و فروش مغز پسته قرمز نیز پرداخته است و تلاش کرده این محصول را با بهترین کیفیت در دسترس مشتریان خود قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش سایت ما تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید