قیمت عمده مغز پسته فله تازه
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

قیمت عمده مغز پسته فله تازه

قیمت مغز پسته فله به روز به دلیل نوسانات زیاد در سالهای اخیر بر اساس قیمت روز و آنلاین تعیین می شود . در کشور ما با تولید سالانه حدود ۳۰۰ هزار تن پسته خشک جزو اولین تامین کنندگان و بزرگترین تولیدکنندگان پسته و همین طور مغز پسته فله در دنیا میباشد عواملی که باعث تفاوت پسته ایران نسبت به پسته کشورهای دیگر به خصوص آمریکا می شود، کیفیت و تنوع تولید در ایران است. پسته تولید شده در ایران از لحاظ اندازه ظاهر در دنیا بی‌نظیر است و طرفداران و مشتریان مخصوص به خود را در سراسر دنیا دارد تنوع  این محصول در ایران به صورتی است که برای کشورهای مختلف مناسب است.

مثلاً مردم هند بیشتر به دنبال پسته  کشیده و زیبا می باشند از این رو پسته  احمدآقایی و پسته بادامی بهترین گزینه است . کشورهای عربی بیشتر به دنبال پست های لوکس با طعم فوق العاده هستند که پسته اکبری و کله قوچی به آنها پیشنهاد می‌شود در نتیجه با توجه به نوع و تنوع پسته  در ایران قیمت عمده آن کاملاً بسته به نوسانات بازار  متغیر می باشد و معمولاً صادر کنندگان و خریداران عمده برای مقرون به صرفه در آمدن قیمت پسته سعی می‌کنند پسته را به صورت فله از تولیدکننده و باغدار تهیه نمایند تا بتوانند با کیفیتی بالاتر و قیمتی مناسب تهیه نماید.

قیمت عمده مغز پسته فله تازه

 ارزش غذایی مغز پسته

 ارزش غذایی مغز پسته

مغز پسته فله کاربردهای مختلفی دارد و در صنایع مختلف مثل شیرینی پزی،کیک پزی و.. کاربرد دارد.

مغز پسته فله دارای خواص بسیار زیادی می‌باشد . حکمای طب سنتی طبع آن را خشک و گرم  می نامند و بعضی دیگر به دلیل یکنواخت بودن رطوبت در آن را خشک و تر میدانند. به صورت کلی در هر ۱۰۰ گرم پسته  شما می توانید چربی اشباع شده چربی تک اشباع شده چربی ترانس،، کلسترول پایین، سدیم، پتاسیم، کربوهیدرات و انواع پروتئین ها ،ویتامین، کلسیم ،ویتامین دی، ویتامین b۱۲ ،منیزیوم ،ویتامین b۶، آهن و ویتامین c را دریافت نمایید.

ارزش غذایی پسته به حدی  است،که پزشکان  مصرف آن را به صورت روزانه برای تمامی افراد به خصوص ورزشکاران ،خانم های باردار ،خانم های شیرده و افراد مسن و بخصوص کودکان توصیه می نمایند، یکی از مهمترین خواص و ارزش غذایی پسته می‌توان به تقویت کننده مغز و اعصاب تقویت کننده قلب، تقویت کننده هوش و همچنین آرام بخش و بهبود دهنده رگ های قلبی عروقی اشاره نمود.

 عرضه مستقیم مغز پسته خام

 عرضه مستقیم مغز پسته خام

پسته دارای طعم بسیار خوش و همچنین محصولی بسیار خوش خوراک می باشد .فروش و عرضه پسته کاری پرسود و درآمدزا می باشد. عرضه،مستقیم مغز پسته خام معمولاً از طریق تولید کنندگان و باغداران انجام می‌گیرد .کسانی که پسته را به صورت فله خریداری می نمایند و آن را به بازار داخلی و یا بازار خارجی عرضه می دارند، برای اینکه بتوانند خرید خوب و به صرفه انجام داده باشد سعی می‌کنند خرید مستقیم از تولید کنندگان مغز پسته داشته باشند ، آن را به صورت فله خریداری می کنند.

قیمت پسته تازه در بازار ایران بسیار دارای نوسانات و تناقض می باشد زیرا با توجه به نوسانات ارزی و دلار به وجود آمده در کشور تاثیر بسزایی را بر قیمت پسته تازه نیز گذاشته است در نتیجه برای خرید و پسته تازه باید قیمت آن را به روز و آنلاین دریافت نمود. یکی دیگر از مزیت های عرضه مستقیم مغز پسته خام در فروش پسته می‌توان، به پسته تازه و مرغوب و باکیفیت اشاره نمود هنگامی که شما محصولی را مستقیم از شرکت تولید کننده و باغدار تهیه می نمایید می توانید با اطمینان خاطر آن را تهیه کنید اما نکته قابل توجه در خرید مستقیم از تولید کننده این است که هنگامی که شما خرید عمده پسته را از باغدار و تولید‌کننده انجام میدهید.

در نتیجه پسته های ریز و درشت را با هم خریداری نموده اید ولی اگر این پسته را به صورت فله از شرکت‌های فرآوری شده ، خریداری نمایید می توانید آن را با درجه‌های مختلف و بسته بندی پسته تازه درجه یک با حجم های جداگانه و اندازه‌های مشخص خریداری نمایید .خوب مسلما تاثیر قیمتی در این دو خرید مشاهده می شود ولی باید به این نکته توجه کرد که خرید  به صورت مستقیم دارای ناخالصی می‌باشد و خرید شرکت‌های فرآوری شده دارای  پسته های خالص و یکنواخت با درجه کیفی های متناوب ثابت و اندازه های متفاوت می باشد.

برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته فله را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید