قیمت عمده پسته کوهی هرمزگان
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

قیمت عمده پسته کوهی هرمزگان

بشاگرد استان هرمزگان یکی از مناطقی می باشد که در برداشت و تولید پسته کوهی بسیار فعال می باشد و سالانه چندین تن پسته از این منطقه برداشت می شود. پسته کوهی هرمزگان یکی از پسته های با کیفیت و در عین حال ارزان می باشد که خرید آن بسیار به صرفه است.

برای خرید پسته کوهی هرمزگان می توانید آن را به صورت عمده و یا جزئی در سایت مربوط به شرکت سفارش داده و یا اینکه از طریق شماره تلفن های درج شده با مدیر فروش در تماس باشید و در مورد نحوه خرید و انواع پسته کوهی مشاوره بگیرید .

قیمت عمده پسته کوهی هرمزگان

فواید پسته برای زنان

فواید پسته برای زنان

پسته کوهی یکی از انواع پسته می باشد که دارایی ترکیباتی مشابه به پسته است . این ماده دارای املاح معدنی ، پروتئین و انواع ویتامین می باشد و یکی از مغذی ترین دانه های خوراکی می باشد. از آن جایی که مقدار آهن موجود در پسته کوهی فراوان می باشد این خوراکی خوشمزه برای رفع کم خونی مخصوصا در کودکان ، خانم های باردار و به طور کلی تمام خانم ها که بیشتر در معرض کم خونی قرار دارند مفید می باشد.

خوردن پسته در خانم های باردار می تواند نیازهای لازم برای رشد جنین را تامین کند مخصوصا امگا ۳ موجود در پسته می تواند به رشد مغز جینین در دوران بارداری کمک نماید. در اینجا ذکر این نکته نیز لازم است مصرف پسته در این دوران به تقویت دستگاه گوارش پرداخته و حتی می تواند از یبوست پیشگیری نماید.

برای درمان خارش و ترک های پوستی می توان از ضماد بنه کوهی استفاده کرد که این امر برای خانم ها پس از زایمان می تواند مفید واقع گردد. خانم هایی که به زیبایی خود اهمیت می دهند با استفاده از پسته کوهی می توانند برای خود ماسک پوستی و یا ماسک مو تهیه نمایند که بسیار موثر می باشد و حتی در رویاندن مو و افزایش مقاومت ناخن ها نیز کاربرد دارد.

پسته با داشتن کالری متعادل و مغذی بودن زود با عث سیر شدن و مصرف چند عدد از آن هم نیازهای تغذیه ای بدن را تامین می کند و هم اینکه کالری زیادی وارد بدن نمی کند از این رو این ماده برای خانم هایی که قصد کاهش وزن دارند مفید می باشد و در حد چند عدد روزانه باید مصرف نمایند .

مرکز خرید پسته وحشی ممتاز

مرکز خرید پسته وحشی ممتاز

خرید پسته کوهی هرمزگان از مرکز اصلی تولید کننده آن با قیمت ارزان و مناسب تری انجام می گیرد ، بنابراین برای خرید پسته وحشی ممتاز و تازه می توانید به دنبال مراکز پخش اصلی این محصول باشید که محصول مرغوب و ارزان را تهیه کنید .

به منظور خرید پسته ممتاز در کوتاه ترین زمان ممکن و بدون صرف انرژی و هزینه بیشتر می توان خرید اینترنتی را انتخاب نمود . بنابراین ما می توانیم به شما مرکز فروش خود را پیشنهاد دهیم که انواع پسته وحشی درجه یک و ممتاز را به صورت مستقیم از تولید کرده عرضه نموده و قیمت آن قابل مقایسه با مراکز دیگر است .

این مرکز به صورت آنلاین نیز سفارش های خرید شما عزیزان را پذیرا می باشد و انواع پسته کاملا مشابه با تصاویر به نمایش گذاشته را در صورت پسند و انتخاب شما در اسرع وقت آماده و ارسال می نماید. یکی از انواع عرضه شده پسته ارزان در این مرکز در حال حاضر پسته هرمزگان می باشد که به صورت تمیز و بهداشتی و در درجه ممتاز و مرغوب آماده عرضه به قیمت مناسب می باشد.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید پسته کوهی هرمزگان را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید