قیمت مغز پسته شاه پسند دامغان
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

قیمت مغز پسته شاه پسند دامغان

مغز پسته شاه پسند دامغان یکی از لوکس ترین مغز پسته های ایران می باشد.ظاهری کشیده داشته  و مغز آن بادامی شکل و دیرگل است واز ارقام متوسط رس می باشد.اکثربرگ های این نوع مرکب از ۳برگچه بوده وبرداشت آن دردهه ی دوم شهریورماه می باشد. مغز آن روشن بوده و درصد خندانی  بالا و پوست کرمی رنگی دارد. تولید این مغزپسته خوش طعم ولوکس در دامغان انجام میشود.تجارت این رقم در رفسنجان یکی ازپرسودترین حوضه های کاری درخریدوفروش می باشد.

درخت پسته ی دامغان مقاومت زیادی به کم آبی دارد لذا درسنین پایین نهال این پسته باید به خوبی آبیاری شود وآبیاری آن باید به گونه ای باشد تاآب به عمق ریشه نفوذ کند.جهت آبیاری این پسته می توان انواع آبیاری که درباغات پسته مورد استفاده قرار می گیردرا استفاده کرد؛ازجمله:آبیاری سطحی،آبیاری نواری،آبیاری شیاری،آبیاری باب لر وآبیاری ناحیه ای(قطره ای)

هر درخت ۹ سال بعد از پیوند سه کیلو گرم پسته می دهد. مغز پسته شاه پسند به دلیل مغذی بودن و کیفیت بالا و لوکس بودن آن قیمت بالایی دارد و بیشتر به صورت عمده و فله به فروش میرسد و بیشتر  آن صادر می شود و جز پسته های ممتاز ایران است.

این پسته ی  لوکس و پرطرفدارسرشار از انواع ویتامین و مواد معدنی نظیر: آهن،پتاسیم ،کلسیم،منیزیم، مس و روی است. این پسته علاوه بر مشتریان داخلی دارای مشتریان زیاد خارجی است زیرا به دلیل ظاهر زیبا و طعم خوب آن دارای خواستار زیادی است. ایران سالانه مقدار زیادی از این پسته را به کشورهای دیگر صادر می‌کند.

قیمت مغز پسته شاه پسند دامغان

تقویت سیستم گوارشی با پسته

تقویت سیستم گوارشی با پسته

مغز پسته شاه پسند دارای فواید زیادی است که طبق تحقیقات انجمن تغذیه آمریکا در سال ۲۰۱۲ مغزپسته تنظیم کننده ی ترکیب میکروبی و دستگاه گوارش است که باعث تغییر سطح باکتری مفید در دستگاه گوارش می شود و باعث افزایش سلامت دستگاه گوارش میشود .از طرف دیگر مغز پسته دارای خواص پری بیوتیک است.پری بیوتیک ها ترکیبات غیر قابل حذف مانند : فیبرهای غیرقابل هضم ونشاسته های پایدار بوده که درمجرای گوارش باقی مانده و به عنوان منبع غذایی باکتری های روده به مصرف می رسند. غذاهایی با خواص پری بیوتیک رشد یا فعالیت باکتری های سودمند دستگاه گوارش را افزایش داده و با بهبود تعادل میکروبی روده بزرگ تاثیرات مثبتی بر سلامت بدن دارند.

پسته همچنین حاوی ترکیبات شیمیایی ویژه ای است که تعادل میکروبی روده را بهبود می بخشد.

فیبر ها ی غذایی موجود درپسته آن را برای معده مابسیار مفید می سازد زیرا این گیاه درحفظ صحیح حرکت روده ی مانقش مهمی دارند و درنتیجه سیستم گوارشی مارا سالم نگه می دارد.

 فروشنده معتبر مغز پسته شاه پسند خام

 فروشنده معتبر مغز پسته شاه پسند خام

مغز پسته شاه پسند در تولیدات دامغان نقش مهمی داشته و جزو ارقام تجاری محسوب می شود. اگر شما خواستار خرید این محصول لوکس و با کیفیت و پر طرفدار و خوش طعم هستید ما می‌توانیم این پسته را جزو پسته های درجه یک به شمار بیاوریم تاخیال شما راحت بشود و اعلام کنیم که دارای سه ویژگی است:

۱) خندانی )۲ بادامی ۳) طعم خواستنی

در مراکز خرید مغز پسته شاه پسند دامغان به صورت فله و بسته بندی عرضه شده است. جالب است بدانید که مغز پسته شاه پسند در قالب های متنوعی وارد صنایع تبدیلی می شود و وارد چرخه غذایی مردم می‌شود و شما می‌توانید این مغز بسته را در مراکز خرید به صورت اینترنتی و یا حضوری خریداری کنید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید