قیمت مغز پسته صادراتی دامغان
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

قیمت مغز پسته صادراتی دامغان

قیمت مغز پسته صادراتی دامغان

مغز پسته صادراتی از جمله محصولات صادراتی کشورمان می باشد که علاوه بر طرفداران و مشتریان خارجی، مشتریان داخلی خود را نیز دارد چرا که این محصول دارای مصارف گوناگونی در صنعت های مختلف، همچون شیرینی پزی، بستنی فروشی، آجیل و خشکبار شب عید و … می باشد. از این رو به شکل ها و بسته بندی های عمده و جزئی در بازار به قیمت های گوناگون موجود می باشند.

مغز پسته از محبوب ترین خشکبار و آجیل می باشد از این رو قیمت نسبتا بالایی برای فروش دارد که باعث شده است تجارت آن به یک تجارت پر سود تبدیل شود. دامغان یکی از شهر های مهم در زمینه تولید مرغوب ترین و بهترین پسته می باشد. انواع گوناگونی از پسته در این شهر تولید می شود که بر اساس نوع پسته، کیفیت و ظاهر آن دارای قیمت های گوناگونی می باشد.

امروزه مصرف مغز پسته از خود پسته بیشتر بوده و اکثر مشتریان به دنبال خرید مغز پسته هستند تا خود پسته، چرا که با خرید مغز پسته صادراتی، دیگر نیازی به مغز کردن پسته نیست و نیز هزینه ای که برای خرید مغز پسته پرداخت می شود خالص است یعنی فقط صرف خرید مغز پسته شده است و هیچ پولی هدر نرفته است. از این رو قیمت مغز پسته از پسته بیشتر است.

راز مهم در صادرات پسته

راز مهم در صادرات پسته

پسته نوعی محصول صادراتی مهم است. این محصول انواع و اقسام گوناگونی دارد. پسته در انواع و اقسام، بادامی، فندقی، اکبری ، احمد آقایی و کله قوچی تولید می شود که مهمترین و با کیفیت ترین آن ها برای صادرات انتخاب می شوند. معمولا مغز پسته صادراتی نسب به خود پسته بازار بیشتری دارد به گونه ای که این روز ها تمایل زیادی برای خرید مغز پسته نشان نی دهند.

صادرات پسته  نوعی تجارت پر سود است به شرط ان که تاجران پسته، از اصول و راز و رمز های آن برای صادرات آگاه باشند. شناخت دقیق نیاز مشتری، دقت به علاقمندی های مشتری و نیز هزینه های مربوطه، مهمترین اصل در صادرات مغز پسته و پسته می باشد. مغز پسته صادراتی  معمولا هزینه بیشتری برای تولید دارد، از این رو قیمت آن نیز برای مشتری تاثیر عمده ای دارد.

خرید پسته صادراتی از تولید کننده

خرید پسته صادراتی از تولید کننده

امروزه و با رونق گرفتن بازار صادرات و فروش پسته، برخی از افراد سود جو در بازار پسته و مغز پسته صادراتی فعالیت می کنند به گونه ای که پسته صادراتی مرغوب را با قیمتی ارزان تر از قیمت بازار تولید کننده خریداری می نمایند و با قیمت بیشتر به بازار عرضه نی کنند به این دلیل هم مشتری در بازار و هم تولید کننده ضرر خواهند کرد.

از این رو برخی از افراد به دنبال خرید مستقیم و بدون واسطه انواع پسته صادراتی مرغوب از تولید کننده می باشند. دامغان شهری است که سطح تحت کشت قابل توجهی از پسته دارد که باعث تولید بهترین و با کیفیت ترین پسته و مغز پسته صادراتی شده است. پسته دامغان از بهترین و مرغوب ترین پسته برای صادرات می باشد که اگر کسی قصد خرید بدون واسطه این محصول را دارد می تواند به این شهر و تولید کنندگان پسته در دامغان مراجعه کرده و اقدام به خرید بدون واسطه نماید.

برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید