قیمت مغز پسته صادراتی در سایت بهترین مرکز خرید مغز بسته کشور
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

قیمت مغز پسته صادراتی در سایت بهترین مرکز خرید مغز بسته کشور

اگر به دنبال قیمت مغز پسته صادراتی هستید باید به سایت ما سر بزنید . مجموعه کوشا دانه بهترین مرکز خرید مغز پسته کشور است و جهت رفاه حال مشتریان سامانه فروش خود را راه اندازی کرده و لیست قیمت تمامی محصولات خود، از جمله مغز پسته صادراتی را در دسترس شان قرار داده است.

قیمت مغز پسته صادراتی در سایت بهترین مرکز خرید مغز بسته کشور

مغز پسته صادراتی سبز

مغز پسته صادراتی سبز

مغز پسته صادراتی سبز یکی از پنج نوع مغز پسته صادراتی است . این ۵ نوع عبارتند از : مغز پسته معمولی، مغز پسته کال، مغز پسته سبز، مغز پسته کوهی و مغز پسته ارگانیک.
دو پوست و کالک نام دیگر مغز پسته صادراتی سبز است و ویژگی اصلی اش رنگ بسیار سبز آن است. می توان گفت که قیمت این نوع مغز پسته بالاتر از دیگر مغز ها می باشد و دلیل آن هم هزینه ای است که باید برای فرآوری آن صرف شود.
این نوع مغز پسته چون از پسته های معمولی یا کال به دست می آید، جهت افزایش کیفیت مغز پسته، پوسته قرمز رنگ آن را بر می دارند تا ظاهر و رنگ سبز یک دستی از مغز ها به دست بیاید.
این کیفیت، خود بخود صادراتی بودن مغز پسته را موجب می شود و این محصول را در تمامی بازارهای جهانی می شناساند. به راحتی می توان ادعا کرد که بالاتر از ۹۰ درصد مغز پسته سبز صادر می شود.
خوب است بدانید که کیفیت و قیمت بالای مغز پسته صادراتی فقط بخاطر گرفته شدن پوست قرمز آن نیست بلکه فرآیند سورت رنگی و اندازه آن نیز در این امر دخیل است. رده بندی های انواع مغز پسته سبز نشان دهنده اهمیت این سورت است.
رده بندی های مغز پسته از حرف انگلیسی A شروع می شود که سبزترین آن است و رده D به مغز پسته زرد رنگ تعلق دارد . اما از آنجا که مغز پسته سبز ایران به نام Super Green معروف است، حرف S نشان دهنده مغز پسته سبز صادراتی ایرانی می باشد و جز گران بهاترین انواع مغز پسته های جهان می باشد .
خواص مغز پسته سبز عبارتند از:
– تقویت مغز
– آرامش بخش قلب
– آرامش دهنده اعصاب
– باز کننده مجاری کبد
– تقویت کننده معده
– درمان کم خونی
– تسکین دهنده سرفه
– تقویت نیروی جنسی
– کمک به درمان سرطان ها و عفونت ها
– منبع عالی ویتامین ای
– منبع ویتامین های گروه بی

بهترین مارک مغز پسته صادراتی در ایران

بهترین مارک مغز پسته صادراتی در ایران

حتما با خواندن مطالب فوق مشتاق تهیه مغز پسته صادراتی هستید و دوست دارید یکبار هم اکه شده مزه این آجیل لوکس و صادراتی را امتحان کنید. برای تهیه بهترین مارک مغز پسته صادراتی در ایران می توانید به سایت کوشا دانه مراجعه کرده و با یک کلیک ساده، خرید خود را ثبت نمایید.

صادرکننده ارزنده ترین برندهای مغز پسته کال به کشور های جهان

صادرکننده ارزنده ترین برندهای مغز پسته کال به کشور های جهان

مجموعه ما به پشتوانه مدیریت ویژه و منحصر به فردش، توانسته به عنوان صادر کننده ارزنده ترین برندهای مغز پسته کال به کشورهای جهان باشد. مغز پسته کال همپای مغز پسته معمولی در بازرگانی این محصول مورد توجه است.
از کشورهایی که خریدار مغز پسته کال می باشند می توان به کشور آلمان، فرانسه و ایتالیا در اروپا و کشورهای ژاپن، چین و هند در آسیا اشاره کرد. امارات هم در لیست کشورهای خریدار مغز پسته کال است.
کیفیت مغز پسته کال بر مبنای کال بودن آن ارزیابی می شود. این محصول ارزآوری بالایی برای کشور عزیزمان دارد و میزان درآمد حاصل از آن بستگی به موارد متعدد دارد از قیبل:
– نوسانات ارزی
– وزن محصول
– کیفیت مغز پسته
– نوع بسته بندی و کیفیت آن. مخصوصا که صادر کننده باید به تنوع سلیقه ها در کشور هدف توجه ویژه داشته باشد.

برای مشاوره و ارتباط بهتر در

Whatss App 

کلیک کنید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید