قیمت پسته مغز شده 1 کیلویی
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

قیمت پسته مغز شده ۱ کیلویی

یکی از مدل های عرضه پسته به صورت مغز شده می باشد . پسته مغز شده به دلیل خالص و بدون پوست بودن با قیمت بالایی عرضه می شود و قیمت دقیق آن با توجه به نوع و کیفیت پسته تعیین می گردد .

مغز در مراکز فروش به صورت فله یا بسته بندی های مختلف یک کیلویی ، نیم کیلویی ، کمتر و یا تک نفره ارائه می گردد . برای آگاهی از قیمت پسته مغز شده یک کیلویی می توانید با فروشگاه آنلاین پسته ما در ارتباط باشید ، پسته های عرضه شده تازه ، پاک شده و بدون ضایعات می باشند .

قیمت پسته مغز شده 1 کیلویی

مغز کردن پسته به کمک دستگاه

مغز کردن پسته به کمک دستگاه

انواع مختلف پسته وقتی که برداشت شده و پوسته تازه آن گرفته می شود به صورت خندان بوده که خشک شده و در بازار عرضه می گردد . اما در بین پسته ها در صدی هم به صورت دهان بسته می باشند که برای دستیابی به مغز این پسته آن ها را به روش های مصنوعی مغز می کنند .

یکی از روش های دستیابی به مغز پسته آبخندان کردن است که پسته را در آب سرد قرار داده تا بعد از چند ساعت باز شود و سپس در دستگاه خشک کن خشک می شود .

اما در کارخانجات فراوری پسته ، پسته هایی را که کمتر از ۵۰ درصد مغز دارند با استفاده از دستگاه مغز کن ( پوک شکن ) شکسته و مغز می کنند .

دستگاه پسته شکن شبیه یک آسیاب بزرگ بوده که پسته های دهان بسته از طریق قیف ورودی بین دو فک دستگاه ریخته می شوند . با چرخیدن سنگ بالایی دستگاه پوست سخت پسته ساییده و شکسته می شود .

سپس به وسیله بادکش دستگاه پوسته های پسته گرفته می شود و مغز های حاصل از غربال های مخصوص عبور کرده و بر اساس سایز درجه بندی می گردند . مغز های ریز و خرد شده جدا می گردند و مغز های سالم نیز تفکیک و یکدست شده برای بسته بندی و عرضه آماده می گردند .

با توجه به درجه بندی شدن مغز پسته توسط دستگاه ، پسته بسته بندی شده که در فروشگاه ها عرضه می گردد کاملا یکدست و یکنواخت می باشد که بازار پسندی بهتری داشته و قیمت گذاری راحت تری بر روی آن انجام می گیرد .

فروش پسته مغز شده بسته بندی

فروش پسته مغز شده بسته بندی

یکی از محصولات اصلی کشور ما پسته است که از باغ های پسته در استان های مختلف کشور برداشت و در بازار های خارجی و داخلی عرضه می گردد . پسته به صورت های کامل با پوسته ، پسته مغز شده خام و مغز شده بو داده ارائه می گردد .

برای خرید مغز پسته عالی و درجه یک بسته بندی شده می توانید شما به غرفه فروش پسته ما مراجعه نمایید . ما انواع پسته کله قوچی ، ممتاز ، احمد اقایی و اکبری را به صورت با پوست یا مغز شده برای عرضه به مشتریان به صورت مستقیم از تولیدی ارائه می نماییم .

کیفیت پسته های عرضه شده تضمین شده و با یک بار خرید مشتری دائم خواهید شد . مغز پسته ۱کیلویی بسته بندی شده بهداشتی و پاک شده و از تازه ترین انواع پسته می باشد . برای خرید عمده میتوانید آن را در هر تعداد که بخواهید سفارش داده تا از تخفیفات خوبی نیز برخوردار شوید .

امکان سفارش آنلاین پسته امر خرید پسته را برای مشتریان آسان نموده و از هر نقطه از کشور می توانند با اینترنت با ما در تماس بوده ، تصاویر پسته را مشاهده نموده و پس از انتخاب هزینه را کارت به کارت کرده تا پسته برای آن ها ارسال گردد . تحویل در اسرع وقت صورت می گیرد .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید