قیمت پسته کوهی ایلام
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهپسته وحشی

قیمت پسته کوهی ایلام

پسته کوهی ایلام مانند دیگر ارقام پسته دچار نوسات هر روزه قیمت می باشد. در واقع عدم ثبات هزینه امور متعدد در تعیین قیمت پسته کوهی دخیل هستند و لذا در هر بار فیمت گذاری می بایست ان عوامل را سنجید تا به قیمت منصفانه و عادلانه دست یافت.

عوامل موثر در تعیین قیمت پسته کوهی ایلام از این قرار است:

شرایط خرید و فروش: این شرایط می تواند شامل میزان عرضه و تقاضای محصول در بازار باشد. طبق قواعد زمانی که محصول تولید بالایی داشته باشد، شاهد کاهش قیمت خواهیم بود اما اگر تولید پایین باشد یا میزان ‌تقاضا بیشتر از ان‌ ارزیابی شود، قیمت به صورت صعودی تغییر خواهد کرد و این قانون عرضه  و تقاضاست که رابطه معکوس با قیمت نشان می دهد.

نوع خرید: چنانچه خرید مستقیم و بی واسطه انجام شود، قیمت پایین تر از خرید باواسطه بوده و به نفع خریدار تمام می شود.

وزن و میزان خرید‌: خرید با تناژی بالا، خرید شما را در زمره خریدهای عمده قرار می دهد و قاعده این است که در این‌ حالت قیمت به نفع مشتری، پایین تر ارزیابی گردد‌‌.

کیفیت کالا: کیفیت مهمترین شاخصه تعیین قیمت است. کیفیت بالا همیشه نیازمند پرداخت مبلغ بالاتر خواهد بود.

هزینه های تولید: پسته از محصولاتی است که مراحل فراوری متعددی دارد. تمام مراحل هزینه هایی را به خود اختصاص می دهد که تولید کننده ناچار است ان ها را در تعیین قیمت دخیل سازد.

این ها بخشی از عوامل تعیین کننده قیمت پسته کوهی قلمداد می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از قیمت به روز، پیشنهاد می شود با کارشناسان فروش مجموعه کوشادانه در تماس باشید.

قیمت پسته کوهی ایلام

ویژگی های پسته کوهی ایلام

ویژگی های پسته کوهی ایلام

پسته کوهی ایلام یک‌ گونه ارگانیک‌ از پسته های شناخته شده و روییده شده در جهان‌است. از سرده پسته بوده ولی به حرات می توان گفت خواصش بسیار بیشتر از پسته های شناخته شده می باشد. بدون دخالت انسانی در دل جنگل ها می روید و اب و هوای گرم برای رویشش بهتر خواهد بود.

دانه های ریز و گردی دارد که بدون استفاده از  هیچ سم پاشی از افات در امان می ماند و در هر مرحله از رشد رنگی زیبا به خود می گیرد تا به بلوغ کامل خود دست پیدا کند. زمانی که این دانه های گرد ریز، به زنگ‌ سبز تیره در امد، انگاه می توان برای ب داشت ان اقدام‌ کرد. طول دانه های پسته کوهی ایلام بسیار کم است به طوری که عدد طول ان حدودا نیم سانتی متر تا کمتر از یک سانتی متر براورد می شود.

پسته‌ کوهی بیش از اینکه یک اجیل قلمداد شود نوعی دانه دارویی شناخته شده می باشد. به عبارتی مغز پسته کوهی مصارف متعددی دارد هم‌ نوع خوراکی را شامل می شود، هم نوعی غذا است و هم نوعی طعم دهنده و هم دارو و یا ماده اولیه برای ساخت دارو ها. روغن ان نیز به طور اختصاصی فراوری و مجددا در قالب های متعدد مصرفی و دارویی به کار گرفته می شود.

تولید پسته کوهی ایلام

تولید پسته کوهی ایلام

تولید پسته ایلام با توجه به  تعدد و نوع مصارفی که دارد باید به صورت بسیار جدی دنبال شود. پسته‌ کوهی زمانی که کال و نارس است می تواند غذای خوراکی باشد یا شور و یا ترشی و  یا انواع مربا را با ان درست کرد و در زمانی که به طور کامل می رسد در بازار اجیل ها خود نمایی می کند و می تواند به صورت پودر، خلال، دندانه و..‌ در تزیین انواع شیرینی ها ، بستنی ها، دسر ها، معجون ها، غذاها و..‌  جایگاه خود را به رخ بکشد. مصرف دارویی و اهمیت ان در طب سنتی و جدید نیز به هیچ وجه قابل انکار نیست. اگر به مصارف و خواص دارویی پسته کوهی نگاهی انداخته باشید، خواهید دید که این دانه ریز چه جایگاه وسیعی در این حوزه دارد و تا چه حد می تواند در درمان بیماری ها موثر واقع شود.

مرکز کوشادانه با توجهی به ارزش و اهمیت پسته کوهی دارد، در صدد برامده تا به طور مستقیم در تولید پسته کوهی دخیل باشد و یا با تشویق تولیدکنندگان ان و معرفی این محصول ارزشمند به بازار مصرف، انگیزه بالا در ان ها ایجاد کند تا این نوع پسته را با کیفیت بالاتر تولید و روانه بازار مصرف نمایند. تولید با کیفیت و بازاریابی مناسب بهترین روش دیده شدن هر محصولی خواهد بود و می تواند دلگرمی عظیمی برای تولید کننده باشد. برای  بهتر دیده شدن با ما همراه باشید.‌

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید