مرکز تولید بنه شور
اشتراک گذاری این مقاله در:
بنهپسته وحشی

مرکز تولید بنه شور

بنه شور یکی از خلاقیت هایی است که زنان هنرمند سرزمین ایران در استفاده از بنه، ایجاد کرده اند. پسته وحشی یا همان بنه در فرهنگ‌های مختلف مصارف متعدد دارد و یکی از عام ترین ان ها تهیه بنه شور است. شور و ترشی به خودی خود پرطرف دار است و در اکثر سفره های ایرانی جایگاه ویژه دارد. اکنون که این میوه لذید در قالب شور تولید می شود طبیعتا باید مزه ای بسیار دلچسب تر را خواهیم داشت.

یا ترویج مصرف بنه، مراکزی دست به تولید عمده ان زدند تا این محصول محلی را به تمام جهان معرفی نمایند. تولیدکنندگان بنه شور عمدتا تولیدکننده بنه یا افراد محلی هستند که دسترسی فراوان به بنه تازه و رسیده را دارند. انها برای عرضه بنه شور تولید شده به خریداران نیاز به مراکزی دارند که در دسترس مشتریان باشد.

بهترین مراکز عرضه بنه شور مراکز فروش اینترنتی است‌ . در واقع باید گفت مراکز عرضه همان مراکز تولید است که سعی کرده با روشهای اینترنتی و فروش مجازی این محصول را به دست خریداران برساند. کیفیت بنه برای تولیدکننده بسیار حائز اهمیت است و اعتبار مرکز با آن سنجیده می شود.

مرکز تولید بنه شور

بنه شور چه ویژگی هایی دارد

بنه شور چه ویژگی هایی دارد

بنه شور ویژگی هایش را از خود بنه گرفته است و چون بنه بسیار پرخاصیت و مفید است پس می توان گفت که بنه شور هم ویژگی هایش بی نظیر است. شاید همین ویژگی های بنه و توجه به استفاده همیشگی از بنه باعث شده تا تولید بنه شور توسط تولیدکننده  با قدرت تمام دنبال شود.

  • می تواند قدرت سیستم دفاعی شما را تقویت کند.
  • ناراحتی های کبد را مرتفع کرده و آن را پاکسازی نماید.
  • سردرهای شما را تسکین کرده و ارامش بخش باشد.
  • برای رفع کم خونی هم مفید است.
  •  سنگ کلیه را دفع می کند.
  • ناراحتی های پوستی را از بین می برد.
  • ضعف عمومی بدن را برطرف می کند بدون اینکه فرد را چاق کند.
  • حافظه را زیاد می کند.
  • تقویت کننده توان جنسی می باشد.
  • شب کوری را درمان می کند.
  • ضد سرطان است.

و ویژگی های بسیار دیگر که در قالب این مقاله نمی گنجد.

پیشنهاد می کنیم برای آشنایی بیشتر با فواید و خواص بنه و فراورده های آن ، مقالات ما را در سایت کوشادانه دنبال نمایید.

قیمت روز بنه شور

قیمت روز بنه شور

قیمت بنه شور مانند هر کالای دیگری در حال نوسان است مخصوصا که عوامل عدیده ای در قیمت گذاری موثر می باشد. البته باید گفت اولین و موثرترین فاکتور در تعیین قیمت بنه شور، قیمت خرید بنه است. اگر بنه از عوامل محلی و به طور مستقیم خریداری شود، قیمت حتما کاهش می باید اما اگر تولیدکننده، بنه را با واسطه خرید کند بهای بیشتری می پردازد و در نتیجه بنه شور هم با هزینه بیشتر تولید می شود.

عامل بعدی موثر در قیمت بنه شور، ظرف هایی است‌ که بنه در آن ریخته می شود. درست است‌ که این فاکتور هزینه جانبی محسوب می شود اما تهبه ظرف مرغوب در تعیین‌ کیفیت اثرگذار است و نمی توان به بهانه کاستن از هزینه ها، و با خرید ظروف نامناسب، کیفیت بنه را خدشه دار کرد. معمولا ظروف شیشه ای برای نگهداری شبشه مناسب است که غالبا گران تر هم می باشد.

نحوه عرضه و فروش هم می‌تواند از فاکتورهای دیگر برای قیمت گذاری باشد‌. همانطور که در خربد بنه، بی واسطه بودن باعث کاهش قیمت می شود، در فروش بنه شور هم‌ بهتر است خریدار به سراغ مراکز تولیدکننده برود تا آن را با قیمت پایین تری تهیه کند. خرید عمده هم از دیگر عوامل کاهش دهنده قیمت می باشد.

برای اطلاع از قیمت روز بنه شور می توانید در سایت کوشا دانه، لیست قیمت ها را ملاحظه و بررسی نمایید. کوشادانه بنه شور را با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت عرضه می کند. ‌

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید