بنه زاهدان چه ویژگی هایی دارد
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته وحشی

مرکز خرید بنه زاهدان

بنه زاهدان یکی از ارقام پسته است که به دلیل توجه عشایر و روستانشینان به آن و کسب درآمد  از این طریق، شناخته شده و معروف گشته است. زمانی  که فصل برداشت بنه زاهدان فرا می رسد، این افراد به جمع آوری این محصول و بسته بندی آن در مقادیر متفاوت، در کنار جاده ها به فروش آن می پردازند.  اگر شما نیز قصد خرید بنه تازه زاهدان را دارید اما سفر کردن برایتان سخت است، پیشنهاد می کنیم آن را از مرکز خرید ما سفارش دهید.

شرکت کوشادانه با راه اندازی مرکز خرید اینترنتی و تهیه انواع بنه محلی ،  مرزها و فاصله ها را در نوردیده و این محصول منحصر به فرد و ارگانیک را در اختیار همگان قرار داده است. فروش بنه زاهدان در این مرکز به صورت مستقیم بوده و شما می توانید با مشاهده محصولات و انواع بسته بندی ها و قیمت ها، میزان سفارش خود را ثبت نمایید و بدون اینکه زحمت طی مسیر و تحمل ترافیک و یا هر رنج دیگر را داشته باشید، سفارش خود را در درب منزل یا کارخانه تحویل بگیرید.

ارسال مطمئن یکی از خدمات ارزنده این مجموعه برای کسب رضایت شما خریداران محترم است.

مرکز خرید بنه زاهدان

بنه زاهدان چه ویژگی هایی دارد

بنه زاهدان چه ویژگی هایی دارد

خرید بنه تازه زاهدان با توجه به وصفی که مسافران این شهر از آن دارند برای همگان وسوسه انگیز است. برای اینکه برای این خرید، انگیزه بیشتری داشته باشید بد نیست از ویژگی های بنه زاهدان بیشتر بدانید. بنه زاهدان همان پسته وحشی است که در این خطه با نام گون معروف می باشد و در کنار دیگر گونه های منحصر به فرد گیاهی در کوهستان های اطراف می روید. این درخت به طول دو تا هفت دیده شده و برگ های تک شاخه ای دارد.

رنگ سبز آن در تابستان داغ و رنگ نارنجی اش در پاییز، کوه های زاهدان را رنگ آمیزی می کند.  بنه درختی است پرکاربرد که هم از چوب و هم برگ  و میوه آن می توان استفاده های بسیار برد. میوه آن هم مصارف متعدد دارد که این کاربرد چندگانه ویژگی اصلی و امتیاز خاص بنه به شمار می رود. میوه ای که هم نوعی آجیل است هم نوعی دارو و هم مواد اولیه غذا و … .

ویژگی دیگر بنه چرب بودنش است  که می تواند انرژی مورد نیاز بدن را به خوبی تهیه نماید. طبیعت گرم و خشک بنه، در کنار ارزش غذایی بالایش از دیگر ویژگی هاست. در کنار همه اینها لازم است ارگانیک بودنش را نیز مورد اشاره قرار دهیم. محصولی که بدون سم و کود و در محیطی کاملا طبیعی و بکر رشد می کند و انسان در پرورش آن دخالتی ندارد و از همین رو امروزه می تواند بازار خوبی را در میان خوراکی های غیرتراریخته ایجاد کند و سود بالایی را نصیب تولید کنندگان و فروشندگان نماید.

قیمت روز بنه زاهدان

قیمت روز بنه زاهدان

قیمت بنه زاهدان علیرغم پرطرفدار بودنش بسیار مناسب است. دلیل اصلی این قیمت پایین، همان خودرو بودن این میوه است. بنه در مناطق کوهستانی تقریبا خشک می روید و نیازی به نگهداری و هزینه های جانبی کاشت و سم پاشی و.. ندارد. از طرفی نیروی کار ارزان برای برداشت بنه نیز در کاهش دادن قیمت آن بسیار موثر هستند.

ریز بودن این نوع پسته در مقابل دیگر ارقام فاکتور دیگری است که در قیمت گذاری مورد توجه قرار می گیرد و اجازه نمی دهد با قیمت های پسته بادامی و کله قوچی و دیگر ارقام برابری نماید. تولیدکنندگان صنایع غذایی مانند سوهان پز ها، کارخانه های تولید بستنی و …  از این امتیاز بنه زاهدان استفاده کرده و سعی می کنند با خرید آن و کاهش دادن هزینه های مواد اولیه، محصولات خود را با قیمت پایین تری روانه بازار نمایند.

برای اطلاع از قیمت دقیق و به روز بنه زاهدان می توانید با کارشناسان واحد فروش سایت کوشادانه تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید