مرکز خرید دستگاه پسته شکنی با کیفیت
اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

مرکز خرید دستگاه پسته شکنی با کیفیت

در فراوری پسته  و رونق این صنعت، بیش از هر چیز،  نیاز مبرم به دستگاه پسته شکنی با کیفیت وجود دارد. چرا که هدف تولید مغز پسته سالم و به دور از اضافات می باشد که مراحل بعدی فراوری را اسان و مهیا سازد.

پسته شکن‌ با کیفیت تضمین می کند که تولید کننده بتواند طبق برنامه و طرح خود کار فراوری و تولید محصولات دیگر مشتق از پسته را دنبال کند. پس او نیاز دارد که در زمان خرید به سراغ مراکزی برود که دستگاه های بسیار با کیفیت پسته شکن را عرضه می کنند.

هر چه مراکز خرید معتبرتر و دارای برند شناخته شده تر باشند،  خاطر باغدار اسوده تر خواهد شد و با اطمینان بیشتری خرید پسته شکن را انجام خواهد داد.

مجموعه تجاری کوشادانه از جمله مراکز خریدی ست که می تواند هدف هر خریداری را تامین نماید. این مجموعه با ارائه نمونه های متنوع از دستگاه های پسته شکن دستی، نمیه اتوماتیک و تمام اتوماتیک با کیفیت توانسته برند خود را در بازار، به مصرف کنندگان و دیگر رقبا بشناساند و سوابق درخشانی را از رضایت مشتریان در کارنامه فعالیت خود ثبت نماید.

این مرکز قبل از فروش هر دستگاه، ابتدا اطلاعات جامعی از نحوه عملکرد و ساز و کار ان را برای مشتری شرح می دهد و حتی بروشورها و کاتالوگ هایی را برای مطالعه بیشتر در مورد دستگاه پسته شکن، در دسترس خریدار قرار می دهد. این تلاش ها برای این است که خریدار قبل از ثبت خرید از کیفیت دستگاه اطمینان داشته باشد.

مرکز خرید دستگاه پسته شکنی با کیفیت

مقایسه پسته شکن صنعتی با دستی

مقایسه پسته شکن صنعتی با دستی

در تقابل واژه های صنعتی و دستی، با توجه به پیش فرض هایی که در ذهن همه ما وجود دارد، مطمئنا فاکتورهای مختلفی تداعی می شود که می توان ان را به عنوان شاخصه ی این تفاوت و تقابل قلمداد کرد.

بر این حسب ، در این بخش از مقاله، ما بنا داریم تا دستگاه پسته شکن صنعتی و دستی را از جهات مختلف، با هم مقایسه کنیم.

دستگاه پسته شکن دستی همانطور که از نامش پیداست، با فرمان دست و کمک ان کار می کند. تکنولوژی ساخت آن بسیار ساده بوده و تمام فعالیت ان به وسیله انسان مدیریت می شود. در مقابل اما، دستگاه پسته شکن برقی، نیروی محرکه اش را از جریان برق می گیرد و فعالیت ان بر اساس برنامه ای که طراح و سازنده اش، برای ان تعریف کرده، در جریان است.

تکنولوژی  ساخت دستگاه پسته شکنی با کیفیت صنعتی بسیار پیچیده تر از دستگاه های پسته شکن دستی می باشد. همچنین دستگاه های دستی فقط یک فعالیت به خصوص را دنبال می کند اما دستگاه های پسته شکن صنعتی ، همزمان می تواند چند برنامه و کارایی را داشته باشد. به طور مثال دستگاه پسته شکن دستی فقط پوسته ی استخوانی  پسته را می شکند و مغز را جدا می کند اما دستگاه بنه شکن برقی به تناسب پیشرفته بودنش، می تواند حتی پس از مغز کردن، کار سورت کردن مغز پسته سالم از ناسالم را انجام دهد و مغز پسته را بسته بندی نماید.

یکی دیگر از فاحش ترین تفاوت های این دو نوع دستگاه، حجم تولید مغز پسته است. دستگاه های دستی فقط قابلیت ان را دارند که  وزن های پایین و بسیار کم پسته را مغز کنند اما دستگاه های صنعتی به راحتی تا چند تن را در یک‌ ساعت پوست گیری می کنند.

کیفیت کار این دو نیز با هم متفاوت است به طوری که در دستگاه های خانگی شاهد ضایعات بسیاری در تولید مغز پسته هستیم در حالی که در مغز پسته تولید شده با دستگاه صنعتی، این ضایعات به حداقل ممکن می رسد.

سرو صدای ایجاد شده توسط این دو نمونه دستگاه نیز قابل توجه می باشد. دستگاه های پسته شکن دستی، نسبت به کارایی اندکی که دارند، صدای بیشتری تولید می کنند.

 عمده فروشی انواع دستگاه پسته شکن

 عمده فروشی انواع دستگاه پسته شکن

دستگاه های پسته شکن انواع بسیار متعدد و متنوعی دارد و برخی از این تنوع به کارکردهای خاص ان ها مربوط می شود.

کارخانه دارانی که در حوزه فرآوری پسته فعال هستند ، نیاز دارند ‌که هم تنوع بالاتر و هم تعداد بیشتری از این دستگاه ها را خریداری نمایند پس باید به سراغ مراکز فروشی بروند که بتوانند این نیاز ان ها را به اسانی تامین کند.

مجموعه تجاری کوشادانه، یکی از این مراکز فروش می باشد که می تواند انواع دستگاه پسته شکنی با کیفیت را با تعداد بالا و به صورت عمده در اختیار خریدار قرار دهد.

عمده فروشی دستگاه ها هم به سود کارخانه دار خواهد بود و هم به سود فروشنده و تامین کننده ی دستگاه ها. پس انگیزه کافی برای این نوع خرید و فروش وجود دارد و با رغبت بیشتری این کار دنبال می گردد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید از سایت ما دیدن فرمایید و در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر، به صورت تلفنی و انلاین، سوالات خود را مطرح کرده و پاسخ ان را از کارشناسان ما جویا شوید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید دستگاه پسته شکنی با کیفیت را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید