مرکز خرید پسته نمکی تبریز
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

مرکز خرید پسته نمکی تبریز

مغز پسته تبریز یکی از انتخاب های خوب برای خرید پسته می باشد که این نوع پسته شور خوشمزه دارای خواص بسیاری بوده و از محصولات با کیفیت و مرغوب است که در بین مردم بسیار محبوب می باشد .

مرکز خرید مغز پسته تبریز این نوع پسته پرطرفدار که از آجیل های نوروزی نیز محسوب می شود را با قیمتی بسیار مناسب عرضه می نماید و خرید از این مرکز را به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز می توانید انجام دهید .

مرکز خرید پسته نمکی تبریز

مطالبی خواندنی درباره پسته

مطالبی خواندنی درباره پسته

درخت پسته یکی از درخت های کوچک می باشد که دارای میوه ای بسیار خوشمزه و مقوی است ، سرچشمه درخت پسته کشور های خاورمیانه می باشد اما در حال حاضر در کشور های آمریکایی و چین و دیگر کشور ها نیز می روید و دارای محصول فراوانی می باشد .

در سال ۲۰۱۷ میلادی ایران رتبه اول تولید پسته را در جهان داشته و با تولید و صادرات این محصول کمک فراوانی به اقتصاد و ارزآوری در کشور شده است .

نژاد پسته های آمریکایی از نوع ایرانی بوده  اما به دلیل تغییرات آب و هوایی و نوع خاک این کشور پسته های به عمل آمده در آن از لحاظ طعم با پسته های ایرانی متفاوت می باشند .

پسته یکی از دانه های دارای کالری بالا می باشد که دارای خواص مطلوبی بر روی دستگاه قلب و عروق می باشد ، استفاده از این دانه مغذی سطح کلسترول را در بدن کاهش داده و باعث جلوگیری از گرفتگی های عروق قلب می گردد ، فشار خون را نیز تا حدودی کاهش می دهد .

استفاده از پسته در مقادیر متوسط و روزانه برای بدن مفید بوده ، ویتامین ها و پروتئین های مورد نیاز بدن را تامین می نماید ، اما استفاده بی رویه از این محوصل می تواند سبب چاقی ، بیماری های دستگاه گوارش و یا فشار خون بالا گردد ، این ضرر بیشتر مربوط به مغز پسته نمکی می باشد که سبب بالا رفتن سدیم در بدن می گردد .

در مورد نگهداری و مصرف پسته باید مراقب بود تا از رشد قارچ آفلاتوکسین که یکی از قارچ های سرطان زا می باشد در آن جلوگیری نمود ، این کار به وسیله فریز کردن و یا استفاده از قرص های مخصوص داخل انبار صورت می گیرد .

قیمت پسته تبریز به صورت عمده

قیمت پسته تبریز به صورت عمده

قیمت پسته تبریز در انواع مختلف بر اساس انس آن تعیین می شود و بر این اساس درشت و ریز بودن پسته مشخص می گردد ، پسته های با انس پایین معمولا درشت بوده و قیمت بیشتری را به خود اختصاص می دهند . به دلیل نوسانات بسیار قیمت در بازار امروزی نمی توان قیمتی ثابت از پسته ارائه داد برای استعلام قیمت دقیق و به روز باید تماس تلفنی با شرکت عرضه کننده برقرار نمود .

پسته های عرضه شده در تبریز به دو نوع پسته شور و خام می باشند که خرید آن ها بر اساس کاربرد و نیاز مشتری صورت می گیرد ، پسته های خام ریز برای مصرف تزئین شیرینی و کیک و بستنی استفاده می شوند ، پسته های نمکی به صورت مخلوط با آجیل نیز عرضه می گردند و برای مصارف پذیرایی مناسب می باشند .

فروش و ارسال پسته از تبریز به سراسر کشور صورت می گیرد که این پسته به صورت عمده عرضه شده در انواع مختلف دیر رس و زودرس در فصول مختلف سال جمع آوری شده و آماده ارائه می باشد .

پسته های دهان بسته ، خندان و آبخندان نیز در بازار فروش پسته تبریز قیمت های یکسانی نداشته و این موارد کیفی بر قیمت آن تاثیرگذار است .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته تبریز را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید