اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

مرکز خرید پوست کن بنه کوهی در اصفهان

بنه میوه ای کوهی است که در حالت رسیده دارای دانه های نسبتا ریز با پوست سفت می باشد و به همین علت برای مغز کردن آنها به دستگاه پوست کن بنه کوهی نیاز است تا به این ترتیب سطح کیفیت محصول بالا رود و در بازارهای مختلف بهتر خریداری شود به همین علت مرکز خرید پوست کن بنه کوهی در اصفهان اقدام به عرضه انواع پوست کن بنه کوهی مرغوب کرده است. 

مرکز خرید پوست کن بنه کوهی در اصفهان

نحوه تولید پوست کن بنه کوهی

نحوه تولید پوست کن بنه کوهی دستگاه پوست کن بنه کوهی نیز مانند سایر دستگاه ها در کارخانه مراحلی را طی می کند تا ساخته شود و در زنجیره استفاده قرار بگیرند. 

امروزه تولید پوست کن پسته کوهی در ایران نیز توسط افراد متخصص انجام می شود و دستگاه های مرغوبی تولید شده و در بازارها توزیع می شوند. 

در ساخت پوست کن بنه از وسایل مختلفی استفاده می شود که برخی از آنها در اینجا بیان می شود:

  مخزن و پایه نگهدارنده آن، بلبرینگ استوانه متحرک، پولی سر محور الکتروموتور، تسمه، پولی سر محور استوانه محرک، یاتاقان، پوسته یاتاقان، استوانه محرک، فنر، پیچ، مهره، استوانه متحرک، حفره، سینی جمع آوری، الکتروموتور، لولا، پیچ تنظیم کشش تسمه، مهره تثبیت، کانال تغذیه، شاسی، صفحه، صفحه لولایی متصل به شاسی،

روش ساخت آن تقریبا به این صورت است که استوانه متحرک با استفاده از دو بلبرینگ، بر روی ورق انتهایی دو سر استوانه نصب می شود به گونه ای که می تواند آزادانه حول محور خود دوران نماید. محور استوانه متحرک نیز توسط دو پیچ و دو مهره و دو فنر در هر دو انتهایش بر روی شاسی سوار شده است و استوانه محرک نیز از طریق تسمه و الکتروموتور می تواند شروع به دوران نماید. الکتروموتور هم بر روی صفحه به شاسی متصل شده است و صفحه به شاسی لولا شده است تا امکان تنظیم کشش تسمه فراهم گردد

بزرگترین تولید کننده پوست کن بنه کوهی در شیراز

بزرگترین تولید کننده پوست کن بنه کوهی در شیراز یکی از بزرگترین تولید کننده های پوست کن بنه کوهی در شیراز واقع است که توانسته دانش و تکنولوژی ساخت این وسیله ی کاربردی را در دست بگیرد و اقدام به تولید بهترین دستگاه ها کند. 

تولیدات این تولیدکننده توسط شماری شرکت پوست کن به شیوه های مختلف در اقصی نقاط کشور توزیع می شوند تا افراد با خرید این وسیله بتوانند نیاز های خود را برطرف کنند. 

قیمت پوست کن پسته کوهی ساخت شیراز بسیار مناسب است و افراد می توانند با اندکی هزینه بهترین پوست کن را خریداری کرده و با ارتقا دادن سطح کیفیت بنه ها از طریق کندن پوست آنها، نهایت استفاده را از آن ببرند. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید