مرکز فروش مغز پسته تهران
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پسته

مرکز فروش مغز پسته تهران

مرکز فروش مغز پسته تهران یکی از معتبرترین مراکز فروش مغز پسته در ایران می باشد. واحدهای تولیدی مغز پسته در تهران از استانهایی که در سطح وسیعی پسته کشت می کنند؛ پسته های مرغوب را خریداری کرده و پس از فرآوری در واحدهای تولیدی آنها را به فروش می رسانند.

کرمان، رفسنجان، نایین، دامغان، قزوین، زرند، انار، سیرجان، شهربابک و بسیاری از شهرهای دیگر که بهترین پسته ایران در آنجا کشت می شود به عنوان مقاصد تجاری تهران به حساب می آیند؛ واحدهای تولیدی مغز پسته در تهران پس از خریداری پسته ها از کشاورزان این منطقه اقدام به تولید انواع مغز پسته سبز، مغز لپه، مغز خام، مغز دندانه پسته، مغز پسته کال، مغز پسته دو پوست، مغز پسته خرد شده و مغز پسته ارزان می نمایند.

مرکز فروش مغز پسته تهران

 

بررسی کیفی مغز پسته تهران

بررسی کیفی مغز پسته تهران

بعد از این که مغزهای پسته در واحدهای تولیدی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بدون دخالت دست طبق استانداردهای وزارت بهداشت و c e اروپا تولید شدند؛ باید برای اخذ مجوز توزیع و عرضه در بازار بررسی کیفی آنها صورت گیرد.در بررسی کیفی، مغزهای تولید شده آنالیز شده و آلودگی معدنی آنها، سم آفلاتوکسین، رطوبت و سلامت آنها به دقت مورد بررسی قرار می گیرد.در صورتی که آلودگی معدنی در هر کیلوگرم از مغز پسته کمتر از یک گرم باشد و میزان سم آفلاتوکسین کمتر از ۱۰ ppb باشد و میزان رطوبت مغز ها کمتر از شش و نیم درصد باشد و در بسته بندی های کاملاً بهداشتی بسته بندی شده باشند؛ به عنوان مغزهای باکیفیت و کاملا سالم مورد تایید قرار گرفته و امتیاز صادرات نیز به آنها اعطا می شود.

مغز پسته تهران یکی از باکیفیت ترین انواع مغز پسته تولید شده در ایران می باشد. مغز ها کاملاً سالم و بی عیب بوده، به اندازه لازم فرآوری شده و هیچ گونه آفت، کرم و حشره در بسته بندی های آن ها مشاهده نمی شود. این مغز پسته طعم لذیذ و بوی مطبوعی داشته و بدون افزودن ماده نگهدارنده یا رنگ در بازار عرضه می‌شود. رنگهای این مغز ها کاملاً طبیعی می‌باشد.

خرید ارزان مغز پسته تهران

خرید ارزان مغز پسته تهران

مغز پسته تهران با کیفیت های گوناگون از انواع مختلف پسته تولید می شود. برای خرید مغز پسته از این مرکز می توانید به صورت اینترنتی نیز اقدام نمایید. با توجه به نوع پسته، کیفیت و رنگ پسته، روش فراوری پسته، سالم بودن و طبیعی بودن پسته، ارگانیک بودن پسته، شرایط آب و هوایی و خاکی که پسته در آن کشت شده است، نژاد و گونه پسته،  مغز پسته ای که تولید می شود؛ می‌تواند کیفیت متفاوتی داشته باشد.

اگر قصد دارید که مغز پسته را به صورت خرد شده و یا پودر شده برای موارد مختلفی مانند تهیه قاووت، مخلوط کردن پودر یا خرده های پسته با عسل، تهیه سوهان، استفاده در باقلوا و مسقطی مصرف نمایید؛ به شما پیشنهاد می شود نمونه های ارزان مغز پسته را خریداری نمایید.نمونه های ارزان مغز پسته از پسته هایی چون پسته های دهن بسته، پسته های نیمه پوک، پسته هایی که پوست بیرونی آن ها به سختی از پوسته سخت جدا می شود و به پسته گوی معروف است، پسته های گندمی، پسته های ریز و فندقی تولید می شود. این پسته ها شاید ظاهر مناسبی برای تهیه برخی از غذاها یا استفاده به عنوان تزیین و یا مخلوط کردن با آجیل نداشته باشند اما می توان از آن ها برای تهیه پودر پسته و  خرده پسته استفاده نمود.

علاوه بر مغز پسته ارزان، مغز پسته های صادراتی در مرکز فروش مغز پسته تهران عرضه می شود. این مغزها ظاهر بسیار شکیلی داشته و به کشورهایی چون امارات، ترکیه، لبنان، عمان، کویت، عراق و کشورهای اروپایی صادر می شوند.

برای مشاوره و ارتباط بیشتر و بهتر

اینجا

کلیک کنید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید