مرکز فروش پسته سبز کال کرمانشاه
اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

مرکز فروش پسته سبز کال کرمانشاه

مغز پسته سبز کال کرمانشاه از مرغوبترین انواع مغز پسته می باشد که به دلیل داشتن رنگ سبز درخشان زبانزد می باشد، از این مغز می توان برای تهیه خلال پسته استفاده نمود.

برای خرید آسان و و بدون دردسر پسته کال کرمانشاه می توانید آن را به صورت مجازی در مرکز فروش ما سفارش دهید تا در اسرع وقت برایتان ارسال گردد . مراجعه مراجعه حضوری به دفتر فروش می توانید آدرس را به صورت تلفنی سوال نموده و هماهنگی های لازم ر انجام دهید . پسته های عرضه شده در فروشگاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشند.

مرکز فروش پسته سبز کال کرمانشاه

مناطق مناسب برای کاشت پسته در ایران

مناطق مناسب برای کاشت پسته در ایران

درخت پسته یکی از درخت هایی است که برای رشد مناسب نیاز به رطوبت بالا نداشته ، با انواع آب و هوای گرم و سرد سازگار بوده و قادر است سرما و گرمای زیاد را تحمل نماید . البته سرد شدن در فصل بهار که درخت پسته دارای گل است برای این گیاه مضر است و سبب از بین رفتن آن می گردد .

از یخ زدن درخت پسته در فصل زمستان نیز باید جلوگیری نمود و تجربه ثابت کرده است تا سرمای منفی ۱۰ درجه را می توانند بدون آسیب دیدگی بگذرانند.

از دیگر شرایط برای رشد درخت پسته خاک شنی و غیر سنگین است . از لحاظ آب  هم پسته به خشکی تقریبا مقاوم بوده و با آبیاری منظم یا قطره ای می توان محصول بهینه ای از آن انتظار داشت.

در ایران مناطق مرکزی و شرقی کشور دارای آب و هوا و خاک مناسب برای رشد درخت پسته می باشند ، شهر های دامغان ، رفسنجان ، زرند ، خراسان شمالی ، بناب از جمله مناطقی در کشور می باشند که هر ساله چندین تن محصول پسته با کیفیت در آن ها تولید می شود و این پسته ها در خارج و داخل از کشور توزیع می گردند .

شهر های شمالی به دلیل داشتن رطوبت بالا برای کشت نهال پسته مناسب نیستند ، مناطقی هم که دارای خاک شور و سخت می باشند رشد پسته در آن ها به خوبی انجام نخواهد شد ، بنابراین برای کاشت نهال پسته باید تمامی جوانب امر کشاورزی سنجیده شود تا بتوان محصول خوب و فراوان را با سرمایه گذاری مناسب در آن به عمل آورد.

قیمت هر کیلو پسته کال

قیمت هر کیلو پسته کال

فصل برداشت پسته معمولا اواخر تابستان می باشد در این هنگام پسته کاملا رسیده و خندان شده است، اما پسته وقتی رسیده می شود رنگ سبزی آن کم می شود ، پسته کال کاملا سبز رنگ می باشد، گاهی باغداران پسته را قبل از رسیدن و به اصطلاح کال برداشت می کنند تا رنگ سبز آن حفظ شود.

پسته سبز برای مصارف خلال کردن و تزئینی در غذا و خوراکی ها مناسب است. در کشور ما پسته کال کرمانشاه که در موعد مناسب برداشت می گردد جزء پسته های با کیفیت و پر طرفدار می باشد.

این نوع مغز پسته سبز کال در کشور های اروپایی و دیگر کشور های خارجی نیز متقاضی فراوان دارد. برای تهیه مغز پسته سبز کرمانشاه می توانید خرید آنلاین از ما را تجربه نمایید.

ما در دفتر فروش خود پسته کال کرمانشاه را به صورت مستقیم از تولید کننده عرضه می کنیم، ارائه پسته به صورت جزئی و عمده انجام می گیرد.

برای سفارش آنلاین می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده در سایت با مدیر فروش مجموعه در ارتباط باشید و پسته مرغوب ممتاز را به میزان دلخواه سفارش داده و خریداری نمایید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید مغز پسته سبز کال را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید