مرکز پخش مغز بنه پسته
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پسته

مرکز پخش مغز بنه پسته

مغز بنه پسته را می توان برترین نوع پسته در جهان دانست؛ دلایل و استدلال محکمی در ادامه برای این جمله بیان می گردد.مغز بنه در کشور ایران بیشتر در جنوب رشته کوه های زاگرس وجود دارد؛ بنه پسته کوهی می باشد و از آنجا که به دور از مناطق شهری و در خاک های حاصلخیز بدون استفاده از سم، کودهای شیمیایی و آفت کش های مضر رشد می‌کند و به بار می نشیند به عنوان محصولی کاملاً طبیعی و ارگانیک شناخته شده و دارای خواصی برتر از پسته های کشت شده توسط ما انسان ها می باشد.

مرکز پخش مغز بنه این محصولات ارگانیک را با قیمتی مناسب توزیع می نماید.

مرکز پخش مغز بنه پسته

 

اطلاعاتی درباره مغز بنه پسته

اطلاعاتی درباره مغز بنه پسته

مغز بنه پسته در دو نوع نرم و سخت مشاهده می‌شود. مغزهای نرم ریز تر بوده و به رنگ سبز تیره و با مزه ملس موجود می باشند.

بنه های سخت تر به راحتی شکسته نشده با استفاده از روش های خاص و یا دستگاه های خاص مغز آنها را خارج می‌سازند؛ به همین سبب تولید مغز بنه توسط برخی از تولیدی ها صورت گرفته و سود خوبی برای تولید کنندگان به دنبال دارد.

دانه های پسته کوهی کاربردهای مختلفی دارد؛ از این دانه ها برای تهیه خورش مغز بنه، آش سنتی و یا به صورت بوداده در آجیل ها و تنقلات استفاده می نمایند.برخی از کارخانجات روغن کشی این دانه را خریداری کرده و از آن روغن های درمانی تولید می نمایند.

برای درمان بیماری های مختلف از جمله کم خونی، تقویت سیستم ایمنی بدن، کرم روده و نارسایی کبد از مغز بنه استفاده می نمایند.

دانه‌های پسته کوهی را به صورت نارس نیز ترشی انداخته و از ترشی آن در کنار غذاها استفاده می نمایند؛ ترشی پسته کوهی خواص متعددی برای بدن  از جمله پاکسازی کبد دارد.برای تقویت ابرو، تقویت ریشه و پیاز مو می توان از روغن آن استفاده نمود.

مغز بنه سرشار از آنتی اکسیدان بوده در نتیجه خاصیت ضد سرطانی دارد. خاصیت آنتی باکتریال این دانه ها سبب شده تا سیستم ایمنی بدن در برابر ورود عوامل عفونی و میکروارگانیسم ها تقویت شود. ویتامین ای موجود در دانه های پسته کوهی به شاداب شدن پوست کمک می نماید. استفاده از این دانه ها باعث جلوگیری از آلزایمر نیز می شود.

مرکز فروش مغز بنه پسته

مرکز فروش مغز بنه پسته

پسته در شیرینی جات ایرانیان جایگاه ویژه ای دارد؛ در برخی از شیرینی جات مانند سوهان، قطاب، باقلوا، کیک باقلوایی، گز، مسقطی و حلواهایی مانند حلوا شکری و حلوا مغزی پسته جزو مواد مهم و اولیه آنها به شمار می رود. در چند ساله اخیر قیمت پسته به شدت افزایش پیدا کرده به طوری که به میزان محدودی در این شیرینی جات از مغز پسته استفاده می شود؛ حال آنکه استفاده از مغز پسته هر چقدر بیشتر باشد دسر و شیرینی جات خوشمزه تر خواهند بود؛ به همین سبب پیشنهاد می شود که مغز بنه پسته را جایگزین مغز پسته نمایید؛ مغز پسته کوهی بسیار خوشمزه بوده و خواص آن بیشتر از پسته بوده و قیمت آن نیز به صرفه تر می باشد.

خشکبار فروشی های محدودی در سطح شهر اقدام به فروش مغز پسته می نمایند؛ در حالی که فروش مغز بنه پسته توسط مراکز معتبر به صورت اینترنتی صورت می پذیرد و به راحتی می توان این محصول با ارزش را خریداری نمود.

بازار مغز بنه نسبت به بازار مغز پسته از رونق کمتری برخوردار می باشد که علت آن کمتر بودن این محصول است. با افزایش تبلیغات و افزایش آگاهی در خصوص پسته کوهی می‌توان بازار آن را رونق یافته تر کرد.

مشاوره گرفتن و خرید از مرکز فروش مغز پسته کوشادانه به صورت اینترنتی به صرفه تر و راحت تر می باشد. بعد از خرید این محصول اگر آن را در جای خشک و خنک نگه دارید؛ می توانید حداقل این محصول را به مدت یکسال نگهداری نمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید