اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

نرخ خرید دستگاه مغزکن پسته کوهی با کیفیت

پسته کوهی میوه درخت بنه یا درخت پسته کوهی می باشد. این درخت در جنگل های زاگرس رشد می کند.از این درخت دو محصول میوه آن یعنی پسته کوهی و شیره یا سقز به دست می آید. پسته کوهی مواد مغذی بسیار با ارزشی دارد و از آن به صورت خوراکی و یا تهیه داروهای گیاهی استفاده می شود. مغز پسته کوهی در تهیه روغن بسیار ارزشمندی مورد استفاده قرار می گیرد. اما این مغز در داخل پوسته سخت قرار گرفته است و باید از پوسته خارج شود برای این کار از دستگاه مغزکن پسته کوهی استفاده می کنند. سوال اینجاست که این دستگاه چگونه می تواند مغزهای بسیار کوچک پسته کوهی را خارج کند؟

نرخ خرید دستگاه مغزکن پسته کوهی با کیفیت

معرفی دستگاه مغزکن پسته کوهی

معرفی دستگاه مغزکن پسته کوهی

با پیشرفت تکنولوژی و ورود آن به صنایع فرآوری محصولات کشاورزی، وجود دستگاه هایی برای خارج کردن مغز دانه ها ضروری به نظر می رسد. یکی از این دانه ها، پسته کوهی می باشد. با توجه به دانه بسیار ریز پسته کوهی و مغز با ارزش آن، اقدام به تولید دستگاه تولید مغز کن خاصی برای خارج کردن این مغز از دانه ساخته شده است.

 عمل مغز کردن در این دستگاه بر اساس وارد کردن فشار به هسته بنه بین دو استوانه محرک و متحرک می باشد.عوامل بسیاری در میزان کار آیی بالای این دستگاه نقش دارند به عنوان مثال سرعت تماس بین سه سطح هسته، محرک و متحرک می تواند در درصد هسته های بیرون آمده از دستگاه نقش دارد.

علاوه براین رطوبت هسته های بنه اهمیت بسیار زیادی در راندمان دستگاه دارد به صورتی که هر چه رطوبت هسته ها و بیشتر و خشکی آن کمتر باشد میزان مغزهای سالم خارج شده به طور چشم گیری کاهش می یابد و در نتیجه عملکرد دستگاه کمتر می شود. عملکرد دستگاه در رطوبت ۳۱٫۴ درصدی هسته در بهترین حالت قرار دارد.

مرکز فروش دستگاه مغزکن پسته کوهی مرغوب

مرکز فروش دستگاه مغزکن پسته کوهی مرغوب

چنان چه در زمینه تولید فرآورده های حاصل از پسته کوهی مشغول به کار هستید و یا پخش کننده مغز این میوه با ارزش در بین آجیل فروش ها و قنادی ها می باشید به دستگاه فرآوری مغز کن قطعا نیاز دارید. 

همچنین این دستگاه برای کسانی که در زمینه صادرات مغز پسته کوهی مشغول به فعالیت هستند لازم می باشد. برای خرید دستگاه مغز کن پسته کوهی می توانید با مرکز فروش این دستگاه ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت دستگاه مغز کن استفاده شده خود را اعلام نمایید. سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال می گردد. 

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید