واردات مغز پسته سبز اعلا
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

واردات مغز پسته سبز اعلا

مغز پسته سبز ، به دلیل این که طعم و رنگ بسیار خوبی دارد، طرفداران زیادی دارد و تمایل به مصرف آن، به گونه ای است که کشور های مختلف برای تأمین نیاز خود، آن را از دیگر کشور ها وارد می کنند و در واقع مغز پسته سبز، یک مغز پسته سبز وارداتی به شمار می آید که کشور ما نیز سالانه مقادیر زیادی از آن را از کشور های دیگر وارد می کند.

البته، از آن جایی که کشور ما نیز یک کشور تولید کننده است باید در نحوه ی عرضه و فرآیند قیمت گذاری پسته وارداتی، دقت شود و اگر به این نکته توجه نشود، باغداران و تولید کنندگان کشور خودمان، متحمل زیان غیر قابل جبرانی می شوند و به اقتصاد ما، ضربه ی مهلکی وارد می شود.

بنابراین، برای این که این اتفاق نیفتد عرضه و قیمت گذاری باید توسط مراکز و کارشناسانی انجام شود که تجربه ی کافی در این امور دارند. یکی از این مراکز، شرکت کوشا دانه است که تجربه ی کافی در حوزه ی خرید و فروش انواع و اقسام پسته دارد و همچنین آمادگی دارد که سفارش های شما را در هر جای کشور که باشید با بهترین کیفیت و در کم ترین زمان ممکن، با قیمتی مناسب برای شما ارسال گرداند.

واردات مغز پسته سبز اعلا

استفاده از مغز پسته سبز در کالباس

استفاده از مغز پسته سبز در کالباس

از آن جایی که مغز پسته سبز، یکی از خوش طعم ترین و بهترین انواع پسته است، در صنایع غذایی به صورت های مختلفی از آن استفاده می شود و به طور مثال نیز می توان به کالباس اشاره کرد که اتفاقاً جز غذا های محبوب، به شمار می آید و همیشه طرفداران زیادی داشته و استفاده از مغز پسته سبز، در آن بر میزان محبوبیت آن افزوده است.

اما، باید دقت داشته باشید که مغز پسته سبز که همان کالک است دارای هفت گرید مختلف است و فقط از ۵ گرید اول آن که پسته های سالم و مرغوب هستند باید برای تهیه ی کالباس استفاده شود و دو گرید دیگر آن که پسته های شکسته و لپه هستند به هیچ وجه نباید مورد استفاده قرار گیرند.

چرا که همان طور که می دانید برای تهیه ی غذای خوب، حتماً باید به کیفیت مواد غذایی اهمیت داده شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید که پسته سبز، در غذا های دیگر نیز، به عنوان طعم دهنده استفاده می شود یا در مواردی نیز برای تزئین غذا کاربرد دارد و دلیل عمده ای که باعث می شود از آن بیشتر استفاده شود رنگ و طعم آن است که تأثیر بسیاری در بهتر شدن کیفیت غذای شما و حتی زیبا شدن ظاهر آن دارد.

قیمت مغز پسته سبز وارداتی

قیمت مغز پسته سبز وارداتی

اگر به بازار خشکبار مراجعه کنید، حتماً متوجه می شوید که درصد قابل توجهی از پسته هایی که در این بازار ها هستند وارداتی هستند و از کشور های مختلفی خریداری شده اند. یکی از این کشور ها افغانستان است که طعم پسته های آن، به مذاق هم وطنان ما خوش آمده و اتفاقاً مغز پسته سبز نیز از آن خریداری می شود و قیمت آن نیز براساس کیفیت و میزان درشتی آن تعیین می شود.

اما باید دقت داشته باشید که امکان دارد قیمت مغز پسته سبز نیز مانند قیمت سایر ارقام پسته، به دلیل نوسانات بازار دستخوش تغییر شود و شاید همین امر باعث شده که بیشتر میزان فروش مغز پسته سبز، از طریق صادرات باشد و از این راه سود بالایی عاید کشور های صادر کننده پسته شود.

البته این میزان سود دهی در تجارت پسته، به نوع پسته ای که صادر می شود نیز بستگی دارد. به عبارت دیگر هر چه که پسته مرغوب تر باشد میزان سودی که به دست می آید، بیشتر است.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید