پخش عمده مغز پسته اعلا
اشتراک گذاری این مقاله در:
مغز پستهپسته

پخش عمده مغز پسته اعلا

قیمت مغز پسته اعلا به دلیل صادرات عمده آن به کشورهای دیگر و همچنین کشورهای اروپایی اهمیت قابل توجهی را در بین تجار و بازرگانان دارد.تولید مغز پسته اعلا در ایران در بیشتر مناطق خشک و نیمه خشک به دلیل نیاز آبی کمی محصول و مقاوم در برابر گرما بسیار راحت انجام پذیر است.

مهمترین مناطق تولید کننده مغز پسته اعلا ،استان‌هایی مثل کرمان، خراسان، یزد، اصفهان ،سمنان ،می باشد. انواع مغز پسته اعلا شامل: مغز پسته گل‌دار و همچنین مغز سبز و همچنین مغز کال می باشد .انواع مغز پسته اعلا دارای مرغوبیت و کیفیت بالا میباشد.

مغز پسته اعلا  همان طور که گفته شد در ایران از تنوع  بسیار بالایی برخوردار است به همین دلیل تجار در پخش عمده مغز پسته اعلا، فعالیت فراوانی را در دست گرفته و به پخش و توزیع مغز پسته اعلا در سرتاسر کشور و یا همچنین کشورهای حومه و کشورهای عربی میپردازند.

همچنین قیمت مغز پسته اعلا به‌دلیل درخواست و  تقاضای بین المللی  بسیار  بالایی که دارد از سمت اکثر تجار و صادر کنندگان به صورت لحظه ای چک می شود، با توجه به اینکه موارد مختلفی بر قیمت مغز پسته اعلا موثر است، بهترین راه برای دریافت قیمت آن جهت پخش مغز پسته اعلا بهتر است با مراکز معتبر و تولیدکنندگان  این محصول تماس داشته باشیم، تا بتوانیم از خریدی بی واسطه استفاده نمایید، تا بتوانیم خریدی سالم و با قیمت مناسب انجام دهیم.

پخش عمده مغز پسته اعلا

 طرز تهیه  پسته شور شده

 طرز تهیه  پسته شور شده

پسته شور شده ،یکی از خوشمزه ترین و در دسترس ترین نوع آجیل‌ها در تمام مهمانی های ما ایرانی ها میباشد اما سوال اینجاست که آیا می توانیم پسته خام را در منزل تفت داده و مزه دار کنیم ؟ بله، برای انجام این کار باید به نکات زیر توجه کنید برای شروع کردن  ابتدا پسته خام اعلا نیازمند است، تا بتوانیم  پسته شور شده به دست آوریم.

همچنین در کنار آن به آب و نمک و طعم دهنده دلخواه شما مانند آبلیمو زعفران و یا سرکه  و یا هر طعمی که دوست دارید میتوانیداستفاده کنید. پس از مغز کردن پسته آن را شسته و خشک نمایید ، سپس پسته شسته شده و خشک شده را در ماهیتابه ریخته و با حرارت کم آنها را مداوم هم بزنید تا خوب پسته بودار شود به طوری که  رنگ آن از حالت سبز به رنگ قهوه‌ای و یا نارنجی در بیاید.

دقت کنید که شعله گاز زیاد نباشد تا پسته ها بوی سوختگی به خود نگیرد خیلی باید دقت کرد که در موقع  همزدن به محض تغییر رنگ مرحله بعدی که همان اضافه کردن نمک است را انجام دهید اگر پسته شورشده  میخواهید که نمک کافی است ولی اگر طعم دار می خواهید می توانید طعم های آماده شده را نیز به آن اضافه نمایید و مجدد روی حرارت قرار دهید و باز هم کمی  آن را تفت دهید. حالا میتوانید پس از خنک شدن پسته شور شده را نوش جان کنید.

 تولید کننده انواع پسته در ایران

 تولید کننده انواع پسته در ایران

در ایران تولید پسته بیشتر در شهرستان‌های رفسنجان ،استان سیرجان، استان دامغان، استان نیریز ، نطقه انار، منطقه  شهربابک، منطقه راور ،منطقه  زرند کرمان و منطقه  نایین صورت می گیرد.

به طور کلی انواع پسته به دو گروه فندقی یا گرد  و  کشیده  در ایران تقسیم بندی شده اند که به نام‌های کله قوچی  و فندقی و اکبری ویا به طور سنتی در ایران به نام پسته شناخته می‌شود ،که علاوه بر انواع پسته ،دو نوع از پسته ها که در بازار موجود می باشد  پسته اعلا و پسته شور شده میباشد.

البته باید توجه داشت پسته اعلا نوعی پسته طبیعی می باشد ولی پسته شور شده پسته ای است که توسط دستگاه های صنعتی و یا به صورت خانگی  طعم دارشده است. برای خرید می توانید با کوشادانه در تماس باشید.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید