اشتراک گذاری این مقاله در:
پستهمغز پسته

پخش مغز پسته کال ارگانیک

مغز پسته کال ارگانیک توسط توزیع کنندگان فعال در این عرصه به تمام نقاط کشور پخش می گردد. این پخش و توزیع فقط به بازارهای داخلی منحصر نمی شود و بازارهای جهانی را نیز شامل شده و پسته کال ارگانیک را در ردیف کالاهای صادراتی قرار می دهد‌.

توزیع و پخش مغز پسته کال ارگانیک باید توسط کسانی انجام شود که هم‌ این نوع پسته و هم دیگر پسته های تولید شده در کشور را بشناسند و هم توانمندی لازم را در نگهداری بهداشتی این مغز پسته را داشته باشند بطوریکه کیفیت ان در طول زمان توزیع، خدشه دار نشود. پخش مغز پسته کال ارگانیک در هر دو بازار داخلی و خارجی به صورت عمده و جزیی امکان پذیر است و با توجه به توسعه ارتباطات اینترنتی، درخواست ها و سفارشات مشتریان به صورت مستقیم و بی واسطه ثبت و درج می گردد.

پخش مغز پسته کال ارگانیک

معرفی انواع مغز پسته کال

معرفی انواع مغز پسته کال

پسته کال از همان پسته هایی به دست می آید که در بازار آجیل خرید و فروش می شود. پس درشتی و نوع آن به جنس درخت پسته ای بستگی دارد که از آن چیده می شود. تنها تفاوت پسته ‌کال با پسته رسیده در موعد برداشت آن است.

یعنی پسته کال اواخر مرداد و اوایل شهریور برداشت می شود و پسته رسیده پس از پایان شهریور. البته این زمان در شهرهای سردسیر و گرمسیر با هم اندکی تفاوت دارد.هدف از برداشت زود هنگام رسیدن به مغز پسته سبز است. پس با این توصیف انچه می تواند انواع مغز پسته کال را تعیین نماید، درجه رنگ آن خواهد بود.

تولیدکنندگان و کارشناسان، هشت درجه بندی برای پسته‌کال در نظر گرفته اند که و هر چه مغز پسته سبزتر باشد در گرید بالاتر و هر چه به زردی بگراید، گریدش پایین تر خواهد بود. لازم به ذکر است که قیمت مغز پسته کال نیز بر اساس این درجه بندی مشخص می شود و در میان این درجه بندی، مغز پسته کال زرد رنگ قیمت ارزان تری را به خود اختصاص می دهد.

البته یک تقسیم بندی دیگر در انواع مغز پسته کال هم‌ وجود دارد که به نوع شکستن پوسته استخوانی مرتبط می شود. بعبارت دیگر زمانی که پوسته‌ رویی پسته جدا می شود و در دستگاه بنه شکن قرار می گیرد، تا به صورت مغز در آید، مغزها در دستگاه سورت قرا گرفته و غربال می شوند.

مغز پسته های سالم به صورت سفارشی دسته بندی می شود و مابقی به دو دسته دندانه و لپه تقسیم می گردند. توضیحات فوق در بیان انواع مغز پسته کال بود برای دریافت اطلاعات تکمیلی می توانید با کارشناسان واحد فروش سایت ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت مغز پسته کال ارگانیگ

هر خریدار و فروشنده ای قبل از پرداختن‌ به مسئله پخش مغز پسته به قیمت گذاری ان می اندیشد. اما نکته اینجاست که قیمت گذاری باید توسط کارشناسان خبره این صنف انجام شود تا به گران فروشی و یا تخلفات دیگر متهم‌ نشوند.

از انجا که مغز پسته کال از پسته کالک و یا همان مغز پسته دو پوسته شده به دست می اید، قیمت آن را بر اساس پسته کالک انجام می دهند. مبنای این قیمت گذاری هم این است که بررسی شود چه میزان مغز پسته کال در صد گرم پسته کالک وجود دارد، اگر مغز پسته بالاتر از یک چهارم وزن پسته کالک باشد، بهترین نوع خواهد بود و قیمت بالاتری هم خواهد داشت.

اگر خریدار مغز پسته کال ارگانیک هستید و می خواهید از قیمت دقیق و به روز ان خبردار شوید، پیشنهاد می کنیم به واحد فروش سایت کوشادانه سری بزنید و یا با کارشناسان این قیمت تماس حاصل فرمایید. این گروه تمام وقت آماده پاسخ گویی به سوالات شما هستند.

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید