اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

ارائه دهنده پسته کوهی کردستان با کیفیت عالی

پسته کوهی یا بنه دارای خواص و ویتامین های بسیار زیادی است که در ایران گونه های مختلفی از آن وجود دارد. این نوع پسته بیشتر در غرب کشور برداشت می شود، از جمله استان هایی که پسته کوهی با کیفیت عالی در آن یافت می شود استان کردستان است. در حقیقت می توان گفت که پسته کوهی کردستان از نظر کیفیت نسبت به محصولات شهرهای دیگر برتری خاصی دارد. 

ارائه دهنده پسته کوهی کردستان با کیفیت عالی

فصل برداشت پسته کوهی کردستان

فصل برداشت پسته کوهی کردستان در حقیقت پسته کوهی کردستان تقریبا می تواند از نظر خواص با پسته ی آجیل برابری کند. این پسته مصارف گوناگونی دارد از جمله اینکه خانوار به عنوان نوعی آجیل به صورت روزانه در سبد غذایی خود دارند و همچنین روغن این پسته برای تولید داروهای گیاهی و شیمیایی مورد استفاده قرار می گیرد. برای کاشت پسته کوهی می توان از بذر درخت پسته کوهی استفاده کرد و این کار را آغاز کرد، تقریبا می توان گفت که بذر به یکسال زمان نیاز دارد تا بتواند به یک نهال تبدیل شود. 

برداشت پسته کوهی در کردستان از اواخر روزهای تابستان آغاز می شود و در آخر روزهای پاییز به پایان می رسد بنابراین می توان گفت که فصل پسته کوهی تازه، فصل پاییز می باشد اما به طور کلی به عنوان نوعی آجیل همیشه در بازار وجود دارد. البته لازم به ذکر است که فروشندگان این نوع پسته کوهی در کردستان بعد از برداشت محصولات خود آن ها را به صورت عمده و اینترنتی به دست مشتریان دور و نزدیک خود می رسانند.

فروش انواع پسته کوهی کردستان مرغوب

فروش انواع پسته کوهی کردستان مرغوب پسته کوهی به دلیل خواص بی نظیری که دارد به صورت های مختلف مانند مصارف خانگی، داروهای گیاهی، روغن پسته کوهی و … مورد مصرف قرار می گیرد. در حقیقت می توان گفت که فروش بالای انواع پسته کوهی مرغوب در کردستان انجام می شود چون محصولات این استان دارای مرغوبیت و کیفیت بالایی هستند. اکثر فروشندگان این محصول سعی بر آن دارند که با خرید مستقیم از کشت کنندگان، پسته ی کوهی آن را با قیمت مناسب به دست مصرف کنندگان برسانند.

استان کردستان در سایر شهرهای کشور دارای نمایندگی های بسیاری برای فروش این محصول به صورت غیرحضوری و اینترنتی می باشد و به عنوان استان برتر فروش پسته کوهی در ایران شناخته شده است. البته در این سایت همه ی مشتریان این نوع پسته که شامل شرکت های دارویی گیاهی و شیمیایی، مصارف خانگی و… می باشند می توانند به راحتی سفارش خود را ثبت کرده و محصول مورد نظر خود را بی دغدغه و بدون مشکل دریافت کنند.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید