اشتراک گذاری این مقاله در:
پسته

ارائه مستقیم مغز بنه خشک

درخت پسته کوهی دارای میو هایی به رنگ قرمز و قهوه ای رنگ است که از آن در پخت برخی غذاهای محلی استفاده می شود . این میوه بعد از خشک شدن دارای پوسته سختی می شود که درون آن دانه روغنی یا همان مغز بنه وجود دارد . مغز بنه خشک که از شکستن این پوسته سخت حاصل شده به عنوان آجیل مصرف شده و یا از آن در شیرینی پزی و بستنی سازی استفاده می شود . ارائه مستقیم مغز بنه خشک توسط تولیدکنندگان و کشاورزان این محصول انجام می گیرد که با قیمت بسیار مناسبی آن را در اختیار خریداران قرار می دهند .

ارائه مستقیم مغز بنه خشک

افزایش وزن با مغز بنه خشک

افزایش وزن با مغز بنه خشک

مغز بنه خشک دارای مواد معدنی بسیار ، پروتئین ها ، قند و مقداری چربی می باشد که استفاده از آن می تواند تمامی کمبود های ویتامین و املاح معدنی بدن را جبران نماید . افرادی که جثه بدنی لاغری دارند با گنجاندن مغز پسته کوهی در برنامه غذایی روزانه خود و مصرف مداوم آن مقدار کالری مصرفی آن ها بالا رفته و می توانند به وزن ایده آل خود در ظرف مدت کوتاهی برسند .

مغز بنه خشک با کمک به عملکرد دستگاه گوارش و متابولیسم بدن و همچنین تامین ویتامین های مورد نیاز بدن سبب تحریک اشتها شده و سبب چاقی افراد می گردد . همچنین افرادی که به دلیل وجود کرم روده و معده و انگل ها دچار لاغری مفرط شده اند با مصرف پسته کوهی این مشکل آن درمان و برطرف می گردد در نتیجه عارضه لاغری آن ها نیز از بین می رود .

خانم های باردار برای تقویت عمومی بدن خود و جنین می توانند بنه پسته را مصرف کنند و از ضعف قوای خود در این دوران جلوگیری کنند . ارائه مغز بنه توسط تولیدکنندگان این محصول در استان مختلف که آب و هوایی سازگار برای کاشت و رشد این درخت را دارند به صورت عمده انجام می شود و انواع پسته های کوهی باکیفیت را با قیمتی ارزان در اختیار نمایندگی های پخش در سراسر کشور قرار می دهند .

مرکز خرید مغز بنه خشک

مرکز خرید مغز بنه خشک

یکی از شرایط نگهداری مغز بنه فضای بدون رطوبت می باشد چرا که رطوبت سبب فساد و کپک زدن مغز پسته می گردد ، از این رو بنه را پس از مغز کردن با پهن کردن در فضای آزاد به صورت سنتی خشک کرده تا ذره ای رطوبت در آن باقی نمایند . مراحل خشک کردن مغز بنه به صورت سنتی و دستی انجام می شود تا مغز پسته کاملا ارگانیک تهه شده و هیچ ماده شیمیایی یا روش صنعتی در تولید آن به کار نرفته باشد .

تبخیر آب مغز بنه و خشک شدن برای خرید مغز بنه توسط مشتری به صرفه می باشد چرا که سبب سبک تر شدن آن می شود و هر یک کیلو حجم بیشتری از مغز بنه را در برمی گیرد . در خرید مغز بنه باید توجه داشت که آن را از مراکز معتبر و نام آشنا خریداری کرد تا مغز پسته کامل ارگانیک سالم ، بهداشتی و تازه را بتوان تهیه کرد . خرید از مراکز توزیع مغز بنه خشک به صورت اینترنتی نیز امکان پذیر است .

جهت خرید اینترنتی می توانید به قسمت مربوط در سایت مراجعه نموده و مقدار مورد نیاز پسته به صورت عمده یا جزئی را ثبت نموده و شماره تلفن نیز در همان قسمت درج شود تا بقیه مراحل سفارش و خرید مغز بنه توسط همکاران پیگیری شود . امکان ارسال مغز پسته به تمامی نقاط کشور وجود دارد و پسته سفارش داده شده در بسته بندی های کاملا بهداشتی و در شرایط استاندارد برای مشتری فرستاده می شود . پرداخت وجه به صورت کارت به کارت یا آنلاین انجام می شود و در این زمینه کارشناسان فروش آماده راهنمایی مشتریان گرامی می باشند .

برای ارتباط بهتر در

whatss app

کلیک کنید یا

به سایت کوشا دانه مراجعه کنید و با دریافت کاتالوگ و همچنین نحوه خرید را از کارشناسان ما سوال فرمایید.

مطالب پیشنهادی

تماس بگیرید